Ok 195 teller met de laguna 1.6-16v van me ouders op de A4 met 5 man in totaal inde auto. Er was nog over maar ik zag in de verte een Kadett me baan opduiken..
185 in spanje met bepakking met een Toyota starslet 1.0-12v (54 pk) met 4 bak en zonder toerenbegrenzer. Gillende motor, vet wreed
155 op de teller van me scooter(+/- 120-125 digitaal!) 70cc en ws. rond de 13-14 pk. Hij liep vlak daarna vast vanwege een aantal factoren. (te warme bougie, te weinig koeling, en iets te kleine sproeier) Cilinder staat nog als trofee in me kast
Heb met me vorige auto (BMW 325i) een keer 230km/h gereden en met me Clio 210km/h. Ook nog motor gereden zonder helm en in spijkerbroek met gewoon t-shirt (verstandig) 120km/h en dat lijkt dan al gauw een stuk sneller dan 230 in de BMW.
On 2002-02-13 20:51, Sven 5 Alpine Turbo
wrote:
met mijn 19 205 op de teller (ff boven de 200 dus)
met mijn gtx de teller uit is 230 en gas over
t@ring wat was dat ding snel
met mijn at 110 proefritje inde polder weg zo slecht dat ik echt niet harder kon
en met een toyota supra inde velzer tunnel ff de 250 aangetipt
(hoop dat mijn baas het niet leest)
230 met een R5 GTX??? daaamn dan zit je volgens mij wel met klamme handjes achter het stuur. 230 man.
Heeft een GTX trouwens schijfremmen achter??? nee toch?
On 2002-02-13 20:51, Sven 5 Alpine Turbo
wrote:
met mijn 19 205 op de teller (ff boven de 200 dus)
met mijn gtx de teller uit is 230 en gas over
t@ring wat was dat ding snel
met mijn at 110 proefritje inde polder weg zo slecht dat ik echt niet harder kon
en met een toyota supra inde velzer tunnel ff de 250 aangetipt
(hoop dat mijn baas het niet leest)
230 met een R5 GTX??? daaamn dan zit je volgens mij wel met klamme handjes achter het stuur. 230 man.
Heeft een GTX trouwens schijfremmen achter??? nee toch?
Niet standaard, nee. Is voorzien van een gewone achteras, en een Turbo-vooras. Mijn Baccara heb ik wel voorzien van een GTT-achteras
327 Euro. Gepakt door een videowagen na het fotograferen van een snelheidscontrole voor <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.flitsservice.nl" TARGET="_blank">Flitsservice.nl</A><!-- BBCode End -->. 133 waar 80 mocht. Moet de 28e betaald zijn. Kostte me zelfs 10 dagen mŽn rijbewijs.
Heeft iemand nog dommer gedaan?
-----------------
/ Renault 5 Baccara 1.7 \
[ This message was edited by: Martijn *Baccara* on 2002-02-14 09:50 ]
Met de motorbout, bedoel ik de bout die door het kleppendeksel gaat, pal boven de nokkenas en dan naast het olievul gat. Bij de garage hebben zij deze bout eerst laten schikken voordat zij deze los kregen(zat moer en moer vast). Hierna is deze weer met Loctite en een o-ring in de kop gezet.