Het schijnt dat de lambda-sonde nog goed functioneerde. Wat zijn nog meer mogelijkheden waardoor de uitstoot te hoog is?
Iemand hier ervaringen met dit probleem?
[ This message was edited by: Paul on 2002-02-03 20:57 ]
Je APK was zeker erg goedkoop?On 2002-02-04 17:22, illuminator
wrote:
Mijn clio 16v is vandaag gekeurd. hij heeft een co waarde van 1.02
In de vraagbaak staat dat het co 0,5 % maximaal is.
wat is de waarde wat ze meten bij keuren en hoeveel is maximaal toegestaan ??
Hij is goedgekeurd![]()
![]()
en is ook van 1993
[ This message was edited by: illuminator on 2002-02-04 17:24 ]
0,5 procent stationairhoeveel is maximaal toegestaan ??
Hij is goedgekeurd![]()
![]()
en is ook van 1993
[ This message was edited by: illuminator on 2002-02-04 17:24 ]
Als je de computer van een GTE wilt porberen, kijk eerst op dat kastje of de homolegatienr`s hetzelfde zijn. Zijn die niet hetzelfde hoef je het ook niet te proberen. Zelfs bij GTE`s ondeling kom je verschillende computers tegen. Als je een 2e hands besteld via de onderdelenlijn worden ze aangeboden tussen de 70 en 200 euro! Ik weet dat Holtrop in OudeHaske rond de 70euro zat.On 2002-02-06 23:18, Paul
wrote:
Ja Sven, heb het vanavond geprobeerd, echter weinig tot geen verschil te merken. Tis gewoon zoeken nu. Straks een andere kat eronder, weer geen verandering zul je zien. Wel klote, straks gaat de herkeuring me ook nog centen kosten.
Als het aan de computer ligt stop ik er een in van een 5 GTE, moet volgens mij ook wel passen. Na de keuring er weer uit dan.
Er nu gewoon weinig tijd om rustig dingen te gaan proberen.
Is NIET afstelbaar.... Daar heb je inmiddels een computertje voorOn 2002-02-13 18:40, Menno
wrote:
gewoon ff CO afstellen. Daar heeft zo'n ding een stelschroef voor. Zit in een zwart busje, ongeveer een cm dik, 5 cm lang. Borgpennetje er uit trekken, busje open trekken, en d'r zit gewoon een potmetertje in, kun je 'm mee afstellen.
Wat heb ik nou aan me pop hangen?On 2002-02-13 19:04, Willem S
wrote:Is NIET afstelbaar.... Daar heb je inmiddels een computertje voorOn 2002-02-13 18:40, Menno
wrote:
gewoon ff CO afstellen. Daar heeft zo'n ding een stelschroef voor. Zit in een zwart busje, ongeveer een cm dik, 5 cm lang. Borgpennetje er uit trekken, busje open trekken, en d'r zit gewoon een potmetertje in, kun je 'm mee afstellen.