Wie is Wie?

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Gesloten
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Hai ,ik ben Peter uit St. Maartensdijk (Zeeland)
Ik ben 20 jaar, studeer werktuigbouwkunde aan de Hogeschool Zeeland in Vlissingen.
Ik ben vanaf mijn 16 helemaal renault gek
Het begon toen mijn pa zijn eerste safrane kreeg. wat een bak hee!
Toen na 3 jaar zijn 2e, en mijn moeder tegelijkertijd een boodschappen clio'tje
Ondertussen had ik mijn rijbewijs, en heb veel gebruik gemaakt van de safrane.
Hierin heb ik ook rijles gehad (illigaal) van mijn pa.
Ben toen samen met mijn moeder gaan rijden in de clio.
En toen begon het: Tuningsziekte!
Nu is de clio heftig verbouwd.
Maar op 31 december 2001 heb ik de knoop doorgehakt, een nieuwe auto, liefst weer een clio!
Eerst wou ik een 16v maar kon geen goeie vinden.
Toen gaan zoeken naar een mooie Rsi
Maar nu heb ik de clio ingeruild tegen een nieuwe met 1.6 16v motor, die ik eind februari op kan halen
Greetings van een clio gek
-----------------
Renault Createur mooie
Mobielen
[ This message was edited by: RenaultclioII16v on 2002-01-28 14:57 ]
rasit..

hello, ik kom uit rotterdam ben 21 jaar en heb een clio 16v, een zilver gekleurde uit 92, hier en daar wat extra dingen, k&n luchtfilter, raampies getint alien vleugel, dubbele uitlaat 95 cm en dat was het zo'n beetje..

[ This message was edited by: Clio16Vrm on 2002-01-28 14:46 ]
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Hallo mede-Renault-fan's

Mijn naam is Martijn Brouwer. Maar hier gebruik ik Baccara. het waarom laat zich wel raden...

Eerst even over mijzelf: Ik ben 23, woon in een dorpje bij Zwolle, werk als administratief dienstverlener bij een bedrijf in Leidschendam. Aangezien ik als rayon Noord-nederland heb, maak ik redelijk wat kilometers.

En dan nu over m'n auto.
Chronologisch:

Renault 5 GTS 1.4 (1986) Na drie maanden ingeruild. De dorpels waren hoofdzakelijk van asfaltpapier...

Renault 5 GTX 1.7 (1989) Heb ik anderhalf jaar in gereden. Fijne auto, maar hij moest weg vanwege de komst van z'n luxere broertje,

Renault 5 Baccara 1.7 (1989) Het absolute toppunt van luxe in een R5. Stuurbekrachtiging, leder, cv met ab, elektrische ramen en de bekende 1.7 motor. Deze auto wil ik op gaan knappen. Hij heeft wat kleine roestplekjes en hagelschade.

Mijn ouders (ik woon (nog) thuis) hebben een Clio 1.6 16V RXE (2000). Deze neem ik binnenkort over. Kan ik mooi gebruiken om m'n werkkilometers mee te maken. Alleen nog even een gasinstallatie erin.
Deze Clio maakt bij hen plaats voor een Clio 1.5 dCi Initiale 80 pk. Lijkt me een goede keuze, niet?

Verder heb ik nog vrienden met een Renault; te weten een Laguna, 5 GTE, Clio I 1.8 RT.

Zo, dit was mijn automobiele leven in vogelvlucht.

Ik hoop jullie hier vaker te spreken!
-----------------
/ Renault 5 Baccara 1.7 \

:smile:
[ This message was edited by: Baccara on 2002-01-29 19:55 ]
Maurits
Contacteer:

Hallo, ik ben Maurits Maas uit Aalsmeer.
Ik rijd sinds 2 jan in een nieuwe clio sport.

Modificaties tot nu toe:
-Philips Carin navigatie
-Stinger ventura
-witte zijknippers

In de toekomst: andere achterspoiler(is al binnen) en Elia rsr achterbumper met dubbele uitlaat(is besteld).

Vorige auto's:

-Ford Fiesta 1.1S (1980)
-Ford Fiesta 1.1 (198:cool:
-Opel Ascona 1.6S GT (198:cool:
-Nissan 100 NX 1.6i SLX (1991)
-Opel Astra 2.0i-16V GSI (1994)
-Subaru Impreza GT Turbo 555 (1997)

Groeten Maurits.

[ This message was edited by: Red MK II on 2002-01-30 19:58 ]
marcel b

Mijn naam is Marcel Brittijn, 27 jaar en woonachtig in Leeuwarden. Ik rijdt ook al een aantal jaren renault. Ben begonnen met een 5 tl aerobic '83 (de A weggehaald en de b bijgewerkt en toen was het een R5 Erotic!) deed het goed bij de vrouwtjes!

Later een 5 TS moter erin gezet 64pk en een nieuwe hobby was geboren. Omdat mijn vriendin veel moest rijden werd de 5 ingeruild voor een clio 1.9d '91 (nu een '92). Weinig spectaculair en dus moest er voor de fun een R5alpine komen '81.

Eenmaal de smaak te pakken kwam er een 11turbo '85 bij, toen een R5 AT '83 en tot slot een R5 automaat '84. Het project R5 alpine is gestopt omdat deze krom is en niet meer recht te trekken is. Ben nu druk bezig om de 11 en de R5automaat klaar te maken. Moet een beetje haast maken want: 4/5mei R5 meeting speyer Duitsland. 11 mei Opron-meeting Frankrijk en dan moet het spul er weer tiptop bij staan (en origineel)
Pascal B

Hoi allemaal,

Ik heet pascal ben 19 jaar en woon in regio rotterdam, en werk als systeem beheerder in een transport bedrijf,

Verder ben ik een trotse eigenaar van een renault clio 16v uit 95 die ik bijna een half jaar heb, ik heb zelf sinds maandag 155PK onder de kap zitten, ik heb een aangepaste versnellingsbak, andere computer met E-prom chip, filtersysteem met luchtslangen in de voorbumber sebring uitlaat enz blablabla,

ik zou wel een foto van mij wagen erop willen wetten maar ik weet niet hoe,

groetjes

Pascal
Anonymous

Hoi, ik zal me eigen dan ook maar ftjes voorstellen. Ik ben dus ook een renaultgek.
Ik ben 21 jaar, woon in de buurt van bergen op zoom, ik heb 3 jaar voor automonteuse geleerd en 2 jaar bij opel,( jaja, khad geen andere keuze)stage gedaan. Nu werk ik in de horeca.Ik heb een lillametalicke r5 gtt, van '86, phase 1 dus. 16" velgjes , replica van F1 cup van oz-racing. Green air filter, installatie erin, 38 cm JL_audio en ca 500 versterker van caliber, boxen voor van kenwood en achter vdo-dayton(moet ik nog plaatsen) 170 Wt. Zit wel een "basje" in dus.
Mijn turbo'tje heeft 70.000 echte km.
Ziet er echt mooi uit, devil competitie uitlaat, voor de rest vrij origineel.(NOG!!!)
Ik heb jammer genoeg een probleem met me turbo, propeller van me inlaat staat speling op en druklager naar de klote, werk dus.Moet ik dan een volledige nieuwe turbo halen btw of revisren, kwil wat meer pk'tjes ook wel.
Ik heb ook nog een zwarte 5 gtt staan van 88, maar nog heel wat werk aan. Ben dus ook echte autogek. is er iemand die in de buurt van bergen op zoom woont, kan ik ook is een meeting doen, bij ons rijden er ook wel een paar 5-jes. Ik hoor het wel dan.
Mzzl wendy
Anonymous

hallo mijn naam is ronald woonachtig in eelde (grunn) en ook sins kort aan het renault virus (reno5gtt ) nou ik ben scheepslasser enneh ja da wast wel dacht ik
Anonymous

Hallo renault freaks :smile:,

Bij deze stel ik me nog een keer voor:

Mijn naam is Daniël Piëst, wonent in Hoogezand (het hoge Noorden). Ik ben 20 jaar "nog 9 dagen dan" en zogoed als klaar met school, 4 FEB ga ik mijn eerste officiele werkdag in als Systeem berheerder bij de RDW. Ik mocht gelijk blijven na mijn stage, beter kun je het dus niet krijgen. Nu wachten tot 8 maart voor mijn diploma als Medewerker Beheer Informatie Systemen, Systeem Beheerder en Applicatie beheerder.

Ik ben op deze site terecht gekomen door een nieuwe collega van mij genaamd Heerco. Omdat ik graag over 2 maand een Renault Clio 16V of een Rebault 19 16V wil kopen.

Dus als ik een auto heb lijkt mij het ook leuk om lid te worden van de club. En ook op meatings aanwezig te mogen zijn. Dan kan ik mijn ogen es goed te kost geven aan al het moois wat jullie te bieden hebben :smile:.

Nou als jullie meer willen weten hoor ik het wel.

Groeten Daniël.
Jeeves
Contacteer:

Hmmm. Geen idee of ik het nou goed doe, maar goed.

Ik ben dus Mark Schouten, aka Jeeves. Woon in Alphen aan den Rijn, bouwjaar 1981. Ben opgeleid als automonteur, en werk nu als Internet Helpdeskmedewerken bij Cistron <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.cistron.nl" TARGET="_blank">www.cistron.nl</A><!-- BBCode End -->. Where did I go wrong? Nergens, computers interesseren me meer dan auto's zeg maar.

Een auto heb ik niet. Daarom heb ik me hier ingeschreven namelijk. :smile: Heb wel in het verleden een Fiesta 1.1 gehad, maar die is een beetje plat.. (Denk maar eens aan vrouwen in het verkeer. >-)

Verder.... Ehm, vriendin, werk, de kroeg, en dat is ongeveer mijn leven in een notendop. :smile:

Goed, weer genoeg geluld. Als je een leuke R5 GTT voor ziet, mail me even op <a href="mailto:jeeves@jeeves.mine.nu" target="_new">jeeves@jeeves.mine.nu</a>

Mazzel!
gille
Contacteer:

hoi ik ben gilles en ben ook wel een renaultfreak genoemd heb meerdere renaults gereden en versleten waaronder een 9turbo,11turbo,18turbo,fuegoturbo Alpine,Alpine turbo,en 4GTT dan 21TURBo'S
heb 2jaar vreemd gereden met celica turbo dit wegens mijn hobby rallyrijden met celica type carlos saintz maar toch terug naar mijn oude liefde renaultTURBO
Paul

Hoi,

Ook maar voorstellen dan.

Ik ben Paul, 27 jaar, en ik kom uit Heerenveen. Werk als hoofd administratie bij een farmaceutisch bedrijf.
Ik heb al een aantal auto's versleten, de laatste waren allemaal Renault's!!
In chronologische volgorde:
5 GTS 1.4 1985
Clio 1.4 RT 1991
Mégane Coupé 1.6e 1996
5 GTX 1.7 1989
19 Chamade 1.4 1990
25 TXE 2.2 1990
19 S 1.7 1993
21 1.7 Nevada, 16" 1992

Over het algemeen verkoop ik mijn auto's na een half jaartje ongeveer, dus bovenstaand lijstje zal nog wel aangevuld worden in de toekomst.
Laatst gewijzigd door Paul op ma 19 mei 2003 20:42, 3 keer totaal gewijzigd.
Edwin16v
Contacteer:

Hallo ik ben Edwin.
Ik kom uit Rotterdam en ben sinds twee dagen de trotse eigenaar van een Renault Clio Williams :smile: uit 1995.
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

Ok dan...

Anngezien ik net sinds afgelopen zaterdag de eigenaar ben van mijn eerste 5GTT, en ik deze forums wel boeiend vind, zal ik "het doek" rond mijn persoonlijkheid verwijderen, en jullie een beetje tonen wat er onder zit.

Ik ben Krijn.
Woon in Edam (naast Amsterdam).
20 jaartjes oud en sinds een half-jaartje opeens gek geworden op de 5GTT!
Mijn droom was eerst een clio-williams.(gefeliciteerd Eddie!!! Mazzelaar!)
Maar daar was ik al weer snel uitgeholpen door de verbazingwekkende aanschafprijzen!!
(f20.000,- voor een auto uit '91-'95 ofzo!!)
Toen dacht ik "ok, dan 'maar' een clio 16v!"
mar ook die lag net effies boven mijn budget!
SHIIIIIT!
Toen kwam ik plotseling via via op een auto waarom ik vroeger alleen maar gelachen heb!
Een renault 5!
Maar dan wel met dat heeeerlijke turbootje erin dan!
Door vele verhalen en plaatjes besloot ik eens een proefritje te maken....
na de eerste "rug-in-stoel-druk-van-de-turbo-die-inslaat" kreeg ik meteen een grijns van oor tot oor!
En sinds dat magische moment was ik voorgoed verkocht, en MOEST en ZOU ik een GTT aanschaffen!!

en na eindeloos zoeken en reizen door het 'ganze land', is die wens dus afgelopen weekend in vervulling gegaan!

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 04&forum=8

dat was t effies voor nu. de rest word "gaandeweg" wel duidelijk...
Ik kom julie nog wel tegen, OF op de weg, OF op deze uitstekende site!(dat is dus meteen een compliment vor de mod's tussen neus en lippen door!!!)

eerder.

krijn.

-----------------
*Round and round it goes.
Where it will stop.......
nobody knows!*
[ This message was edited by: spir@l on 2002-02-04 12:55 ]
[ This message was edited by: spir@l on 2002-02-04 12:56 ]
Anonymous

Hoooooooooi .... allemaal
Sinds een anderhalf jaar in het bezit van een laguna RTI 2.0/S 16V van oct'95 (een van de eerste van deze serie ) wat schijnd een niet alledaags model,zie ze eigenlijk nooit ( standaard 140Pk) rijd als een speer.
Heb het een en ander al aangepast , bezig nu voor een stoere bodykit.Eerst sparen kost ook wel wat.. achja hobby he
Kom uit gorcum , zit(werkzaam) in de ict wereld ...
sinds deze renault hiervoor diverse auto's gehad , bevalt mij deze bijzonder.
Misschien zie ik jullie binnekort wel eens.
Groeten van Tom
Meer weten , meel of icq mij maar ... doei
TURBODJ
Contacteer:

Hoi,
Ik ben Dirk Jan en ben 31 jaar. Ik woon in Den Haag en heb een 5 GT Turbo bleu sport uit 1990. Daarvoor had ik een simpel 5je.
Met mijn huidige auto heb ik zo'n 140.000km gereden. Vorig jaar nieuwe turbo, koppeling, radiator. Auto heeft een green airfilter, dump valve van prima racing, grote achterspoiler (uit Engeland), twee sportstoelen van Corbeau, en andere velgen. Wil de auto dit jaar nog verlagen en er moet een andere uitlaat onder, want er zit nu een gat in. Verder nog wilde plannen, maar helaas geen geld. Oh ja en mijn beroep is politieagent (schrikkeehhhh), maar daar zullen jullie geen last van hebben.
Hoop een keer op een meting te komen om andere Renault gekken te ontmoeten en hun auto's te bewonderen.

Groetjes
Ben

YO, Mijn naam is Ben en 20 jaar oud en studeer technische informatica. Ik rij in een renault 5 tl mijn ouwe rammelbak met 5,2 ton op te teller en een alpine blauwe gtt phase 2
[img]http://people.a2000.nl/gjansen/autoben/3voorkant.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Ben op zo 26 jan 2003 18:29, 3 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Beste allemaal,

Na uit nieuwsgierigheid en interesse voor het merk Renault een aantal malen de RTC-site als 'Guest' bezocht te hebben, is het zover....

Mijn broer (RTC-User: Wouter.) heeft mij sinds vanavond geregistreerd.

Blijkbaar was hij het meekijken zat en
vond hij dat ik mij maar eens bij de echte Renault liefhebbers moest aansluiten. :smile:

Zoals gebruikelijk en wel zo netjes, even een korte introductie van mijzelf:

Naam: Bart B.
Leeftijd: 23 jaar

Werkgever: Een Amerikaans computerbedrijf
Functie: Leidinggevende

Auto: Renault Scenic 2.0 16V
Bouwjaar: 2000
Kenteken: 11-GJ-DD
Kleur: Boreal

Groet,
Bart.

[ This message was edited by: Bart B. on 2002-02-07 08:57 ]
Anonymous

Hoi, hier met Erik.
Ik ben gek op snelle autos en heb door de jaren heen heel wat gereden.Ben nu in het bezit van een Corvette c4 bj.88 en wil dus nu voor dagelijks gebruik er een GTT bij hebben.Dus als jullie er een te koop weten "just let me know".Ik heb nog wel wat vraagjes maar die stel ik vanzelf en dan zien jullie dat wel.Ook speel ik graag UT(Unreal Tournement).

Greetz Ebbetje.
J. Reekers
Contacteer:

Hallo ik ben Jasper Reekers ik kom uit Raalte ik rij in een Clio Williams. Ik heb al een paar keer vaker een vraag gesteld maar me nog niet voorgesteld.Hierbij hoop ik vodoende informatie te hebben gegeven.
Als ik een keer bij een meeting mag komen stel ik mij wel beter voor maar zo kan ik dat niet.
Mickael

Ik zal me even voorstellen.

Ben Mickael 23 jaar en rij al ruim 3 jaar een blauwe clio 16V uit 1991 (gereviseerd motorblok). Door de jaren heen ben ik al erg veel problemen tegen gekomen met mijn auto. nieuwe stuurinrichting, ophanging, motor enz enz, je kent dat wel. Toch blijft het elke keer weer een genot om het gas vol open te trekken (als zij dan eindelijk warm is), het brullen van de uitlaat te horen. Nu zij technisch goed is moet ik nog aan de buitenkant beginnen.

zo kan die wel weer even.

Mickael
Angeliek

Hallo daar!
Ik zal me eerst even voorstellen, heb nog geen vragen gesteld maar al wel veel meegekeken met mijn vriend, Mickael, zie hierboven. Ik ben 25 jaar en rijdt in een zwarte clio 16v uit'91. Sinds ik het eerste jaar dat Miek z'n clio had, ermee naar mijn werk reed, ben ik ook daar verliefd op geworden. Oftewel sinds vorig jaar, nadat m'n oude fiesta 1.1tje('86) in puin werd gereden,(en ik eindelijk genoeg geld had) besloot ik ook een clio te kopen. En ja sindsdien is er aardig wat aan 'verbeterd'
c.q. gerepareerd, en ja hij kwam uit duitsland dus dat was te verwachten. Hij is aardig opweg maar ik heb nog een hele lijst met wensen die in de loop der tijd zeker nog zullen worden uitgevoerd! Tot die tijd zullen Miek en ik nog heel wat uurtjes rijplezier met onze clio's hebben.
Groeten Angeliek
Clio 1.8 16v
Valibaba

Eerst voorstellen dus..
Mijn naam is Valentijn...ja bijna 14 februari ja!.....
Woon in Hoorn, ben 27, en rij in een 92-er wbm clio 16v (± 45.000 km/j) . Sinds ik deze auto in mijn bezit heb heb ik het nodige meegemaakt (oa nieuwe bak en verder teveel om op te noemen) Evengoed blijf ik erg verknocht aan deze auto...na elke vervloekte reparatie is het toch weer heerlijk om ermee te rijden. Helaas had ik deze site nog niet eerder ontdekt..had er waarschijnlijk veel van kunnen opsteken....het is nooit te laat om te leren.
Anonymous

Hallo daar,

Zodat iedereen kan weten wie ik ben (heel interessant uiteraard) stel ik mezelf even voor:

Ik kom uit Etten-Leur (Brabant, naast Breda) en studeer nog aan de HEAO Breda richting Commerciele Economie. Zit ondertussen in het vierde jaar. Mijn leeftijd bedraagt ondertussen 21. Hoewel ik in Breda studeer woon ik doordeweeks op kamers in Tilburg, puur voor de gezelligheid!!!

Ik ben al een jaar of 3 Renault 5 GT Turbo-fan in hart en nieren! Het is allemaal begonnen met een Renault 5 TL 1.1 van mijn moeder. Vanwege lekke koppakking mocht ik hem hebben. Het jaar erna wordt gekenmerkt door veel knutselwerk zoals nieuwe (GTT) bumpers in kleur, sportinterieur, andere wielen etc. etc. Kortom precies een GT Turbo, behalve de hoogte (niet verlaagd) en natuurlijk de prestaties.

Aangezien dit het natuurlijk niet haalt bij het echte werk, is het er dan eindelijk van gekomen: een heuse GTT uit 1988. Motorisch goed (klop klop) maar optisch ehh...nou..zeg maar...wat minder goed. Maar dat gaat snel allemaal goed komen.

Nou, dat was het wel zo'n beetje. Veel groeten en hopelijk tot ziens!
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

Hallo,

ik ben johan en ik kom uit niftrik (een mooi plaatsje aan de maas). Ik ben 20 jaren jong. Ik rij in een zwarte clio 1.8 16v uit '92. Met deze auto rij ik vaak door nijmegen waar van die ellendige flitspalen staan. Ik zit nog op school: MBO Technische Informatica op de ploegstraat in nijmegen
[img]http://members.lycos.nl/bugs1031/clio1.jpg[/img]

[update 22-01-2004]
de clio is in middels verkocht. Er was van alles mis met de clio waarvan het toppunt de teruggedraaide km-stand. :( Inmiddels studeer ik Informatica op de hogeschool in den bosch. en ben opzoek naar een goede harde gtt
[/update]

[update 20-04-2004]
24-03-2004 heb een een 5 GT Turbo gekocht zie hier:
[img]http://home.wanadoo.nl/uijen/gtt/renault1.jpg[/img]
[/update]

johan
Laatst gewijzigd door Johan op ma 26 apr 2004 17:26, 11 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Hallo allemaal ik had mij ook nog niet voorgesteld maar ben dus Jeroen.
Ben helemaal autogek en daar heb ik mijn werk mee kunnen combineren.
Ik werk al bijna 10 jaar bij Honda als monteur en magazijnbeheer. Ik doe bij ons alle styling van de auto's.
Ik ben hier verzeilt geraakt via de man van mijn nicht(je), Andre alias opa.
Ook ben ik net vader geworden van een prachtige dochter die hoop ik net zo gek van auto's word als haar vader!!

groeten Jeroen.
Rob

hallo

Mijn naam is Rob van Hooijdonk,
ik woon in Maastricht, ben 19 jaar en zit in Heerlen op de HTS Werktuigbouwkunde

ik ben al een jaar op zoek naar een goede gt turbo, maar als het goed is heb ik er nu een gevonden (maar nog niet gekocht ivm CARNAVAL)
een grijze phase II, uit 1988, met een gereviseerde motor, en voor de rest helemaal origineel

zo genoeg ?
Tuner
Contacteer:

Ik ben JW. Ik ben bezig met het opknappen van een Renault 5 GT Turbo phase II. Was eerst op zoek naar een POLO G40, maar heb deze gekregen van mijn broer. Heb gelijk een site gemaakt waar je het allemaal ziet. Ben zelf 18jr. Ben eigenlijk gek om zo jong al snel probeert te gaan. Maarja...
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Hallo!!

Mijn naam is Martijn en ik woon in het weekend bij mijn ouders in Geertruidenberg (NB) en door de week op kamers in Arnhem (G).
Ik ben student Autotechniek en ik ben dus heel geinterreseerd in auto's maar voornamelijk in de Renault 5 GT Turbo. De mooiste bak allertijde.
Helaas ben ik pas 17 jaar, dus ik heb nog niet het genoegen om er in een te kunnen rijden. Maar ja over ongeveer 8 maanden (!!) wordt ik al 18 !! En dan komt er toch zeker een 5je voor de deur te staan !! Als ik geld genoeg heb ten minste. (ik ben en blijf een student !!)
Nou, dat was mijn "wie is wie" verhaaltje weer eens, maar als je meer vragen hebt dan kun je altijd ff mailen ofzo.

Nou, tot laterzz dan maar !!

--Martijn--
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Anonymous

Hallo Ik ben Rens Mali.

Ik kom uit Kedichem.

Ben getrouwd.

In bezit van allerlei auto's enkel nog geen Renault maar zit te spinsen op een Clio V6 .

Ik heb een eigen zaak Remola Metaaltechniek .

Ben autogek in hart en nieren m.n. de Subaru Impreza heeft bij mij een speciaale plaats.

Ik doe zelf aan autocross vroeger reed ik NK en europokaals enkel door tijdgebrek nu enkel bij onze club accGeffen en rijden veelal in Brabant en Gelderland,ik rijd in een standaardklasse tot 1500cc.

Groot supporter van <a href="http://www.autocross.nl" target="_blank" target="_new">http://www.autocross.nl</a> .

Verder hellemaal gek van Rally en Formule 1.

Ik hoop dat jullie mij een beetje kennnen nu groeten Rens
My_Key

dan zal ik me ook maar ff voorstellen. mijn echte naam is michiel, ik ben 18 jaar en sinds kort de trotse bezitter van een prachtige clio 16v. Ik vold de opleiding technische Informatica in eindhoven. zelf woon ik in de buurt van tilburg. Ik zal proberen zo snel mogelijk een foto van mijn auto hierop te krijgen. mzzl en nog bedankt voor alle gegeven informatie
Priyantha
Contacteer:

Zo ik heb nu al meerdere keren in een aantal topics geplaats dat ik wat problemen hem met lopen, met het lopen zelf heb ik geen problemen maar met de afstanden daarvan.

Ik zal het proberen uit te leggen, heb het al meerdere keren moeten typen op andere forums maar helaas zijn die posts verloren gegaan dus ik moet het opnieuw typen, maarja kan dan meteen de laatste nieuwjes mee pikken.

Ik ga maar eens beginnen:wink:

Ik heb vanaf mijn vierde(4 jaar oud) verschikkelijke last van mijn enkels soms mijn linker maar net zo vaak ook mijn rechter. Het zijn hele hevige pijnen die ook niet over gaan die zijn der dan heel lang. Ik ben al verscheidende keren naar het ziekenhuis gegaan(AMC,VU,Lucas). De doktoren kunnen niets vinden ik heb verschillende foto's moeten laten maken maar ze kunnen niets vinden.

Maar dat is helaas niet alles.
Sinds 2 jaar heb ik verschikkelijke last van mijn linker knie, dat is plotseling gekomen echt van de 1 op andere dag. Ik doe/deed sinds mijn 6e aan Judo(sinds 2 jaar niet meer) maar heb nooit een verkeerde beweging gemaakt met judo ofzo. Maar mijn knie deed plotseling verschikkelijke pijn zo erg dat ik er gewoon vrijwel niet op kon staan. Die pijn is nooit over gegaan en helaas is die pijn constant aanwezig ik sta er mee op en ga ermee naar bed. De pijn is s'ochtends iets minder hevig zodat ik tenminste nog gewoon naar school kan en de school kan doorlopen en dus gewoon de lessen volgens. Maar rond 3 uur s'middags(7 lesuur op school) dan heb ik al heel veel moeten lopen op school omdat je naar verschillende lokalen moet en dan is het ook nog eens vaak zo dat je bijvoorbeeld het 1e uur beneden ergens les hebt maar het 2e uur weer boven en dan het 3e beneden en het 4e boven zo steeds, en dat is niet echt fijn want dan moet je steeds trappen lopen en daardoor duurt het korter voordat ik verschikkelijke pijn heb aan mijn linker knie. Dat is zeer frustrerend uiteraard want ben nog jong en zit in de puberteit(tenminste tsja heb de leeftijd:lol: maar ik hecht er opzich niet al teveel waarde aan), en wil dus ook soms naar een disco of s'avonds laat naar de bioscoop ofzo of gewoon uit in A'dam, maar dat is er dus gewoon niet bij.
Soms neem ik gewoon pijnstillers maar die zijn gewoon te licht dus neem nu als ik echt hevige pijn heb zwaardere pijnstillers(mijn vader heeft die voor zich zelf, hij is een ongeveer 4 jaar geleden gevallen van een Stokke stoel op de betonnen vloer bij ons thuis en heeft daar nog altijd hevige hoofdpijn van) die breek ik dan doormidden en neem er dan een helfje van en dan wat later de andere helft. Maarja dat is natuurlijk geen oplossing.
Voor mijn knie ben ik ook verscheidende keren in het ziekenhuis geweest alleen bij het AMC, maar daar heb ik röntgefoto's laten maken en een botscan(eerst radioactief goedje in je lichaam laten spuiten en dan foto's maken). En ook nog een MRI scan. Maar uit die scans is niets uitgekomen, behalve dan dat ik geen enge ziektes zoals k####r enzo heb. Maar de doktoren wimpelen het nu af als groeipijn, maar dat vind ik weer zoiets da duurt geen 2 jaar denk ik. En aangezien ik ook al jaren last van mijn enkels heb die ook "groeipijn" is zoals ze zeggen geloof ik daar niet in.

Maarja dat betekend dus dat ik gewoon niet al teveel kan lopen.

Ik vertel dit niet om zielig te doen ofzo of om allemaal reacties los te peuteren maar het is als mededeling bedoeld zodat jullie weten hoe het zit enzo, en dat ik dus niet telkens moet uitleggen waarom dit waarom dat.

Met vriendelijke groeten,

Priyantha Bleeker
Jeroen V
Contacteer:

Hoi, ik ben Jeroen Visscher, ja het broertje van, ben helemaal gek van Renaults, Met name de GTT en de 19 Chamade 16v, ben nu 16 jaar oud en opzoek naar een auto, weet nog niet welke, wou eerst een GT, mag jammer genoeg niet van m'n pa ( doodskisten zegt hij ), dan zit ik nu te twijfelen tussen een 21 turbo, of een 19 Chamade 16v. Bedoeling is om die auto helemaal als nieuw te maken, en dan gaan tunen. Zit momenteel op de Havo NT, ga hierna naar de HTS Autotechniek , mmzzzz dat was het wel zo'n beetje
Foeke

He Hallo,
Ik zal mij even voorstellen, tevens is dit mijn 1e post (whoe whoe).
Ik ben dus Foeke ben nu 22 jaar en kom uit Leeuwarden, ben sinds december in het bezit van een Clio 16V, ben met het GOEDaardige virus besmet geraakt dankzij mijn buurman. In het dagelijks leven ben ik een monteur op het telecom en elektro gebied..

Mzzl
Laatst gewijzigd door Foeke op wo 18 sep 2002 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Anonymous

ok ik had dieze topic dus nog niet gezien ff voorstellen dus

de naam is xero
en woon in waregem/belgie

ik ben zelfstandig in tuning
mijn winkel noemt: Restyled Street Cars
wat houd dat in:
leveren van alle performance stukken van bougie tot NOS/turbo... extrieur opzetten met bodykits alle merken, rieger seidl p-line elia.... 97 merken in aanbod
audio in bouwen competitie gericht en leveringen van mtx audio
leren interieuren alle mogelijkheden
alle interiuer accesoires

dit zal wel voldoende zijn als intro bij wie is wie :smile:

greetz xero
Gesloten