is niet waar,mijn motor had een gemini alarm erop zitten en ik had geen gcertificaat terwijl de motor als de waarde boven de 20000 piekies lag moest zijnvoorzien van een goedgekeurd allarm.
ik heb wel kunne aangeven waar het allarm was ingebouwd en zij hebben daar navraag gedaan en dat was voldoende.
dus ken je iemand van het inbuouwcenter,regel je daar wat mee.
het gaat ook maar om auto's die een beetje rond de 10 mile[in guldens] liggen,daar doet een verzekering echt niet moeilijk over bij diefstal.
sterker nog ik had in het kontje,onder het zadel van de motor de papieren deel 1 2 en 3 liggen dus ze hadden em zo kunne overschrijven.
ik heb mijn centjes mooi gevangen,als je maar kunt aanonen dat het erin zat.
ik denk dat een verzekering pas echt gaat zeiken als ze meer dan een 15000 eurotjes moeten uitbetalen,ze hadden bij mij zoeen instantie ingeschakeld wat verzekeringsfraude opspeurt maar was niks aan de hand.
daarom heb ik nu dus ook besloten om em zelf in te bouwen,ik laat het wel ff checken door erkende die eventueel bij een diefstal kan bevestigen dat het goedwerkend was ingebouwd.dat is voldoende echt

daarbij is het voor mij het belangrijkst dat ik mijn eigendom voorzien heb van een beveiliging,maakt in mijn ogen heel veel uit.
maar goed,ik heb goeie ervarng met het verzekeren en uitbetaling ed,het kan zijn dat andere maatschappijen hele andere eisen stellen.