Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Vos

was vanavond bij mijn vriendin, ik ga weg loop naar mijn auto raam ingeslagen!!!!!! deur beetje krom, weg radio/wisselaar en versterker.

ik ben dus nu op zoek naar een alarm voor een 5je iemand ideeen

alles is welkom alvast bedankt.........

greetz vosje
MOD
Volgende keer in het juiste forum
[ This message was edited by: Bas on 2002-02-10 10:51 ]
Maarten GTT

dat is idd zeeeeeer k#t ik hoop dat je goed verzekerd bent ik zou gelijk kijken voor een klasse 3 alarm
----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!

2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Auw! Da's echt een lage k#tstreek...

Ik zou als ik jou was gaan voor een klasse 3 van een bekend merk als Gemini. Kost wel wat, maar dan heb je ook goed spul.

Succes...
Vos

WA verzekerd, kan mooi naar de centjes fluiten...... wat kost zo'n alarm......

greetz
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik heb geen idee wat een normale prijs is voor Alarmen... Kijk hier eens: <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.remco-online.nl" TARGET="_blank">www.remco-online.nl</A><!-- BBCode End -->
Patrick

ik heb laatst geinformeerd dan zit je met inbouwen op een 775 a 800 euro dollars.
maar dat was klasse 2,klasse3 is met hellingdetectie voor als zem opkrikken voor de wielen.
de keuze is dan aan jouw,3 is geloof ik nog een stukkie duurder als 2.
Maus

Das zwaar balen voor je!:sad:
Ik geloof dat je voor zo'n 500 Euro al een aardig alarm hebt.
Vos

als ik ooit nog een keer iemand zie inbreken in een auto dan sloop ik diegene.........

een alarm is er al voor een paar honderd euro

bedankt merijn en de rest natuurlijk ook!!!

mzl.
[ This message was edited by: Vosje on 2002-02-10 00:06 ]
Maarten GTT

maar dan ga jij de bak in lang leven de wet
:sad:

Maus

Maar ja, al gaat je alarm af, wie reageert er nog tegenwoordig? Buiten jezelf dan.
Patrick

je ken ze beter vragen of ze alsjeblieft daarmee willen stoppen en of ze dat niet meer willen doen.anders heb je idd een hoop zeik.
let wel dat er heel wat technische problemen zijn met die goedkope alarmpjes.
spaar liever ff door voor een goeie.
Vos

gemini 7190 TNE Alarm Klasse 3 300 euro

greetz
Maarten GTT

op mijn werk bouwen wij altijd GT alarm in die zijn erg goed en nog redelijk geprijst de prijzen precies weet ik niet :grin:

Patrick

o ja,waar??das zonder inbouw natuurlijk.
Vos

http://www.remco-online.nl en ja het word zelf knutselen maar das nie zo'n ramp.........
Robke
Car: Lexus IS250

Als je een goed en betrouwbaar alarm wilt, moet ik toch echt Gemini afraden. Na een jaar of 3-4 begin je allerlei rare dingen te krijgen en dat gebeurt bij heel erg veel Gemini's; niet doen dus.
Een goede optie is bijvoorbeeld Serpi Star of Autonorm, weinig problemen, ook na een aantal jaren.
Een goed alarm is natuurlijk geen garantie voor een goede werking, een goede montage ervan is zeker net zo belangrijk. Dus kom dan niet met je kroonsteentjes aanzetten, maar soldeer dan alles. Als je alles goed soldeert en netjes afisoleert, heb je het minste kans op storingen.
Patrick

hm wat betrouwbaarheid betreft heb ik nog nooit langer een auto gehad prive dan 2 jaar,dus al ie dat al volhoud.
daarbij heb ik zelf nooit geen problemen gehad met dit alarm ik heb dit ook op mijn motor gehad en voldeed prima!
wat inbouwen betreft zal het een ieder lukken als je je er maar de tijd voor neemt!
inbouwstations hebben zie ik een behoorlijk loon als je bekijkt dat ze me de klasse twee wilden inbouwen voor 1600 piek:sad:
vindt dit toch een extreem verschil,al doe ik er een week over dan heb ik 1000 piek verdient die week!!welke baas betaald dat??
in ieder geval bedankt voor de tip vosje,ik ga hier zekers wat mee doen:wink:
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

On 2002-02-10 00:19, Vosje
wrote:
http://www.remco-online.nl en ja het word zelf knutselen maar das nie zo'n ramp.........
dat betekend geen certificaat en geen korting op je verzekering en evngoed moeilijkheden als er iets uit gejat wordt
want het is niet profesioneel ingebouwd
ook al ben je tien x netter als zo een gecertificeerde koekebakker
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Michel S.
Contacteer:

Doe jezelf een plezier en blijf van Gemeni af. Je kunt geen duurder bokkiewokkie alarm aanschaffen dan gemeni. Mijn broer heeft een klasse 3 in zijn auto laten bouwen en koste totaal een 900 euro!!!. We zijn al 3 keer terug geweest en de problemen zijn nog altijd niet verholpen. Als ik jou was zou ik voor een Tex alarm gaan. Dat heb ik ook gehad en dat werkte altijd perfect.

Het duurste wat je kan krijgen van tex kost geloof ik iets van 400 piek en dan heb je een klasse 3.

Suc6
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

IN LATEN BOUWEN
robert

presies
het gaat nl over het certifikaat.

als je die niet heb, heb je nix, ook al heb je een perfect alarm.
Anonymous

Jongens zie even een van de vorige topics, ik heb hierin al uitgelegd dat je zelf in kunt bouwen en daarna gewoon kunt laten keuren voor een certificaat.
Oja en in laten bouw ?? ik weet het niet hoor, ze slopen altijd voor de helft je auto. Ik heb eens een discussie met een bedrijf Hebre gehad; ze denken alleen maar een zichzelf tijdens het inbouwen (ze kennen vast het arboboekje uit hun hoofd) en houden totaal geen rekeing met wat jouw wensen zijn. BTW, sommige dealers (dus renault) hebben gewoon opgeleide mesnen hiervoor lopen en die kennen het type aut door en door, en de verk^4@ten hem niet zo 1,2,3 :grin:

Succes !!

-----------------
It's nice to be important, but it's more important to be NICE. :smile:
[ This message was edited by: Matthijs on 2002-02-10 13:53 ]
Robert dB.

On 2002-02-10 13:34, robert
wrote:
presies
het gaat nl over het certifikaat.
Idd;
Bij inbraak moet je de certificaten kunnen tonen aan je verzekeringsmaatschappij om vergoeding te krijgen!
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

psies
Patrick

is niet waar,mijn motor had een gemini alarm erop zitten en ik had geen gcertificaat terwijl de motor als de waarde boven de 20000 piekies lag moest zijnvoorzien van een goedgekeurd allarm.
ik heb wel kunne aangeven waar het allarm was ingebouwd en zij hebben daar navraag gedaan en dat was voldoende.
dus ken je iemand van het inbuouwcenter,regel je daar wat mee.
het gaat ook maar om auto's die een beetje rond de 10 mile[in guldens] liggen,daar doet een verzekering echt niet moeilijk over bij diefstal.
sterker nog ik had in het kontje,onder het zadel van de motor de papieren deel 1 2 en 3 liggen dus ze hadden em zo kunne overschrijven.
ik heb mijn centjes mooi gevangen,als je maar kunt aanonen dat het erin zat.
ik denk dat een verzekering pas echt gaat zeiken als ze meer dan een 15000 eurotjes moeten uitbetalen,ze hadden bij mij zoeen instantie ingeschakeld wat verzekeringsfraude opspeurt maar was niks aan de hand.
daarom heb ik nu dus ook besloten om em zelf in te bouwen,ik laat het wel ff checken door erkende die eventueel bij een diefstal kan bevestigen dat het goedwerkend was ingebouwd.dat is voldoende echt:wink:
daarbij is het voor mij het belangrijkst dat ik mijn eigendom voorzien heb van een beveiliging,maakt in mijn ogen heel veel uit.
maar goed,ik heb goeie ervarng met het verzekeren en uitbetaling ed,het kan zijn dat andere maatschappijen hele andere eisen stellen.
robert

ja vriendjes hebben is ook heel handig.
Patrick

nou het was meer een situatie dat ik kon aantonen dat het er inzat en gewoon functioneerde zoals het hoort.
een certificaat is ook niet meer dan een stukje papier,wat wie dan ook ff zou hebben kunnen invullen.
ach ja zoals ik al zei iedere situatie is anders maar gewoon ff na inbouwen laten checken door expers is al voldoende,ze vragen hier misschien wat voor maar zo duur als de inbouw is het niet:wink:
Riël
Über-Spammer

IK vraag me af kun je met die kwikstaafjes niet zelf wat moois maken? Dat is echt niet zo moeilijk. Bij een vriend van me sprong dan de radioversterker LOEIHÁRD aan echt meer herrie als alarm, luchthoorntje van 30 piek erbij en ze lopen wel weer weg. Een beetje een handig persoon kan echt wel zelf een alarmpje in elkaar fabriceren lijkt me dus...
Chrisv

hmm kwikstaafjes................en dat zijn..?
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Clifford is nog steeds de beste keus, en je kan het net zo duur maken als je zelf wil, met bijv. anti carjacking en telefoonmodule, op afstand starten en lichten aan enz....
Cleaned Style
Projecttopic
Hans R.

Het nadeel van het laten inbouwen van een alarm vind ik dat het vaak zo makkelijk gaat.

En dan bedoel ik, dat ze gewoon ff een gat boren om een sirene of schakelaar te monteren, en met een maand kun je de roest zien.
Ik heb mijn sirene en motorkapschakelaar met bestaande gaten vastgezet, het is ff wat meer werk om het te monteren, maar ik weet wel dat het goed zit.
Plaats reactie