Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Dirk (CRX)

Idd, maar het kan ook gewoon zijn dat hij onwetende mensen probeert af te zetten.. :smile: zijn genoeg van dat soort lui.. Die verwachten dat je veel meer voor een getunede auto kunt krijgen.. Als die al 25.000km op verhoogde turbodruk etc. heeft gereden en er is niets aan het uiterlijk gedaan is het geen liefhebber geweest, dus dat blok heeft flink te lijden gehad!!
jeroen.k

Als het goed is is turbodruk nog redelijk origineel, maar hij rijdt er inderdaad best hard in (auto was nog wel warm) toen we wegreden begon die al aardig vlot te trappen. Hij had in het verleden ook een complete nieuwe body gekocht, maar wou toen oppeens zn motor reviseren, dus heeft alles weer ingeruild wat bijbetaald en laten reviseren die hap! Denk dat ik een lager bod ga doen. Als iemand anders hem dan koopt. Veel plezier dr mee zou ik zeggen! Zo niet dan koop ik hem voor de lagere prijs. Slim plan lijkt me toch of niet? Denk niet dat ie onwetende lui wil afzetten, ik bedoel hij rijdt al vanaf 99 in die auto, maar denk gewoon dat hij nog teveel verwacht te krijgen omdat hij er zoveel geld in gestoken heeft.
[ This message was edited by: jeroen.k on 2002-01-30 16:17 ]
jeroen.k

Kun je mij trouwens dat nummer van DJH ff mailen? Kan ik em ff bellen om wat dingetjes te vragen over die auto!
Dirk (CRX)

you have mail...
Tim B.

Dirk-Jan Hoffmans, ja daar heeft mn broer zn 5 turbo ook een tijd in onderhoud gehad. Woont een 10 minuten rijden hiervandaan...ik moet zeggen dat hij inderdaad erg precies en goed werk afleverd, maar qua prijs hetzelfde als de gemiddelde garage.....of iets daarboven missien wel.
[ This message was edited by: Tim B. on 2002-02-03 01:16 ]
Bas Blue Sport

DJH racet idd ook met GTT-tjes samen met die jongens van Been autoschade groningen (assen, zandvoort, zolder, etc.). Als er één is die verstand heeft van GTT-tjes, dan is Dirk-Jan dat wel.

greetzzz

-----------------
Happy Renault-Drivers;

GTT Blue Sport `90....veur de vrouw
Clio RSI `93....mient.
Nog even plamuren, spuiten, andere bak erachter (GTT), APK-tje en dan maar weer broez`n.

[ This message was edited by: Bas RSI on 2002-02-03 03:28 ]
Dirk (CRX)

Dat weet ik, heb ik mij inmiddels laten vertellen jah.. maar als zijn uurloon gigahoog ligt, sorry hoor.. dannuh zie ik wel effe verder
jeroen.k

Okee ff een update. Ik heb dus besloten deze auto niet te kopen. Dit omdat ik een auto wil die er strak uitziet en waar niet teveel aan moet gebeuren, maar vooral omdat ik mijn auto nodig heb voor woon-werk en dan moet je erop kunnen vertrouwen, dus ga nu maar voor een clio of een 19 ph2. Die jongen wil zn auto natuurlijk nog wel steeds verkopen en het zou zonde zijn als zo'n strak blokkie niet bij een liefhebber terechtkomt. Dus als iemand hier op de site nog een leuke R5 GTT Phase 2 zoekt en wel een beetje handig is (met spuiten enzo) dan is dit een erg leuk exemplaar!! Het telefoonnmummer van de jongen die hem verkoopt is: 06-11176403 en hij woont in Ede.
jeroen.k

Niemand intresse?
Plaats reactie