-
Heeft deze iemand alleens zelfgemaakt zeg maar vanaf de bocht na het spruitstuk, zonder dempers, zoja van wat voor materiaal en de dikte ervan?
Ik heb onder mijn auto een eigen creatie zitten, loopt vanaf het uitlaatspruitstuk in 1 rechte lijn naar achter, en aan het eind voor de afwerking een dtm opzet stukje.
Je moet gewoon naar de automateriaalzaak gaan en een stuk pijp halen van geloof ik 55mm, koste geloof ik 26 voor 2meter. En dan een beetje handig zijn met buigen en lassen!
Je moet gewoon naar de automateriaalzaak gaan en een stuk pijp halen van geloof ik 55mm, koste geloof ik 26 voor 2meter. En dan een beetje handig zijn met buigen en lassen!
-
Bedankt, is dat dan rvs uitvoering
-
Hoe dik is wanddiameter van die pijp dan?
Want ik haal bij een kennis vandaan in RVS voor een prikkie
Want ik haal bij een kennis vandaan in RVS voor een prikkie
-
Oke, bedankt we gaan het gewoon proberen. Misschien is het op 3 maart wel klaar dan.
-
Zit te denken aan 1 met dubble uitgang staat wel mooi, is een ander chipje dan ook nodig, er zit nu nog een orgineel in.
Chip is niet nodig, maar voor meer knallen en vlammen en de pk's is het wel leuk. Mijne heeft wel een andere chip en komen dus ook knallen en vlammen uit de uitlaat, Was is je bedoeling precies? een uitlaat in het midden en dan uitkomend in 2 uitlaat pijpjes (dtm)?
-
Ja 1 pijp en met 2 uitkomen maar ik weet niet of dat lukt in verband met het reservewiel even passen en meten. Maar scheeld het ook met pk,s is dat veel als je zonder demper gaat rijden.
Scheelt heel weinig in pk's, de trekkracht in het onderste gebied wordt er wel iets beter door. Met je reserve wiel gaat wel lukken want bij mij zit hij er ook nog onder, alleen als ik een lekke band krijg is het even klote want de uitlaat loopt er natuurlijk onder door. Maar ik wil toch nog me uitlaat verandere en dan hoop ik dat me reserve wiel weer bereikbaar is.
-
Nou ik ga proberen hem er langs te leggen, met een paar bochten.