coating is dus wettelijk toegestaan, hier rijdt een gele bus (van een audiozaak) die de ramen heeft laten verduisteren met de max toegestane waarden, staat super!!!!!
Met coating zie je dus net zoveel als door een normale ruit van binnen naar buiten behaleve als je voor echt donker gaat natuurlijk.
Toegestaan is:
voorruit 20%
zijruiten voor 30%
de rest mag 70% of meer
Ik weet dit omdat ik het zelf al super lang wil maar ff w8 totdat de auto klaar is naar mijn idee en dan doe ik dit als finishing touch

Ik laat het rondom 30% doen, en de voorruit dus 20%......
Dit kun je laten doen bij een glasscoating bedrijf, de beste is:
<!-- BBCode Start --><A HREF="
http://www.jonkersystems.nl/" TARGET="_blank">
www.jonkersystems.nl/</A><!-- BBCode End --> uit Apeldoorn dit bedrijf heeft als eerste bedrijf in Nl het op de markt gebracht en is ook het moederbedrijf van het welbekende Glasscoating bv uit Belgie....
Prijzen voor een coupe rondom met dakraam 550 euro ex BTW en ze hebben de auto 2 dagen nodig, de electrische ramen worden er uitgehaald......
De ramen kunnen niet meer behandeld worden met glassex hierna of zo maar met een speciaal middel wat je erbij krijgt/koopt.
Zo dis ong. alles wat je over coating moet weten, ik vind het veel netter staan als folie (hele dure folie nagelaten dan) en het geeft een coole look!
suc6
Michel