ik weet dat achterberg aan tuning doet maar wil eerst van de mensen hier weten wat het beste is.. alvast bedankt
ik hoorde dat als je een beetje technisch bent dat je dan zelf zon chippie er wel in kan zetten.. wie verkoopt hier op dit forum van die chippies met instructies erbij (vraag ik teveel?On 2002-01-28 16:32, dennis16v
wrote:
knallen krijg je maar op 1 manier.
rvs spruitstuk geen kat geen dempers puur alleen een goede einddemper.
ja achterberg vraag grof voor een chippie.
bouwen ze hem voor je in. en dan heb je een paar pk,s meer.
hetzelfde doen een paar mensen hier. (waaronder ik)
dan heb je exact hetzelfde als van achterberg. tis namelijk dezelfde software die we gebruiken.
On 2002-01-28 23:30, Jeffrey E.
wrote:On 2002-01-28 15:39, Clio16Vrm
wrote:
ik wil dat als ik het gaspedaal los laat er haast letterlijk vlammen uit mijn uitlaat komt.. veel geknal.. ik heb het een keer gezien namelijk..![]()
Bij Wouter gebeurt dit ook als hij op rijdt en zijn koppeling intrapt en een beetje gas geeft. Hij heeft een Clio16V zonder kat en alleen een sportdempertje(volgens mij is ie leeg gebrand>-) Hij heeft zijn uitlaat zelf gemaakt, en het klinkt echt bruut..
vlammen moeten ook mogelijk zijn, heb het gezien.. wat heb jij meer gedaan dan je kat en middendemper verwijderen..On 2002-01-28 23:43, Wouter.
wrote:
Uuuh, vlammen en knallen?
Nooit gezien/gehoord, of wel?
ik hoef niet me koppeling intetrappen maar gewoon de motor iets verhoogt stat. laten lopen en dan werkt het wel of terug schakel bij hoge toeren.
Gewoon je kat en middendemper verwijderen en hij knalt al wat veel meer maar vond dat niet genoeg dus dan maar zelf wat klote en is toch aardig gelukt vind ik
-----------------
~ One Live, Life It ~ Renault Clio 16V ~
[ This message was edited by: Wouter. on 2002-01-28 23:45 ]
Ik wordt gezocht als getuige??!!!On 2002-01-28 23:47, Wouter.
wrote:
Vlammen komen er ook uit, gehoort van verschillende mensen en een stukje op de dig.cam op genomen maar is helaas niet echt goed tezien. mischien even plaatsen
ik neem aan dat als je zegt wat voor auto je hebt er dan specifiek eentje wordt opgestuurd.. ik heb er 1 bij menno bestelt.. zal wel goed zitten..On 2002-01-29 13:14, RickV16
wrote:
Chipje tunen...
Doen jullie dat alleen voor R5? Of zou je het ook voor een 19 16V kunnen?
En wat ik niet precies begrijp van het doe het zelfen. Je moet toch ook de juiste software (en kaart plus connectie naar je chip) hebben om je chip specifiek voor jouw auto te programeren?
Het zelf er even in solderen is niet zo moeilijk maar het juist installeren van de software op de chip met de juiste waarden en afstellingen.....
In ieder geval doen jullie het ook voor een R19 16V? En wat zou me dat kosten dan?
[ This message was edited by: RickV16 on 2002-01-29 13:16 ]
de echte getallen zijn afhankelijk van je auto.On 2002-01-29 23:05, Martin16v
wrote:
en wat zijn de echte rieele resultaten van zn chip. Wat kan ik verwachten bij een clio 16v