On 2002-01-22 21:30, Kay
wrote:
ik heb pas ook mijn koppelingsplaat vernieuwd. Ik heb daarvoor ongeveer 3mnd. met een versleten plaat rondgereden. De ene keer merk je er niks van en de andere keer weer wel, dus het heeft niks met het weer te maken. Als je gewoon rustig optrekt en voor dat de turbo er in komt overschakelt(ja weet ik is soms moeilijk) kun je er nog ongeveer 3mnd. mee rijden. Maar dan is hij op het laatst wel helemaal op! Het beste is als je iemand kent die bij een Renault-dealer werkt. Met korting is de koppelingsplaat+drukgroep f198,-(gulden)
Maar ja de rest is zo'n penswerk!
Succes,
kay
198 piek is wel heel goedkoop.Zie wel geen druklager erbij zitten:S
Ik krijg het voor 300 piek. dus compleet met lager. En dat is geloof ik toch al 30 %korting.
Wat betreft de huiduitslag. Het zit in mijn gezicht. Probleem is dat het op de meest onverwachte mommenten harstikke dik wordt, rood en begint vocht af te scheiden. Het doet dan verschrikkelijk pijn en jeukt als een gek. Heb niks aan mijn handen ofzo, dus handschoenen hoef ik niet.
Het probleem is dat als het pijn doet, ik bijna niet meer ermee kan werken, en ik weet niet hoelang het aanhoudt.
Ben nu weer flink in behandeling bij het ziekenhuis. Dus ik hoop dat het inde nu eindelijk eens in zicht is. Vindt 1 1/2 jaar toch meer als genoeg geweest.
mzzl