On 2002-01-17 12:02, Martijn T.
wrote:
Webdesign, Dat is echt niks om groot in te worden. Als je dat wilt doen, doe het dan zwart en lul nergens over met de belasting..
Dan valt er geld aan te verdienen. En het houd een keer op...van die site's voor Bepitiboobzaakjes ergens in een dorpje in Geldrop wordt je niet rijk van.. De markt is zo veranderlijk, zeker op dit moment, de huidige marktsituatie laat geen grote budgetten voor Marketing( o.a webdesign) over..Dit is het eerste waar op bezuinigd wordt (erg dom overigens, maar het gebeurd wel). Misschien ergens over 2 jaar eens proberen...
Een Speciaal concept, iets wat niemand ander kan, dat moet je hebben> Een zogeheten USP (Unique Selling Propostition) Dan kan je misschien wat bereiken...
Of je moet zulke brakke sites maken die om de maand consulting nodig hebben, dan kan je er een boterham mee verdienen, maar dan kan je net zo goed je bedrijf CMG noemen. Die kunnen dat ook zo goed..
Je kan het er beter bij doen, naast Hardware en vooral Support.
----------------------------------
Dim Webdesign as Boolean
Dim Time as String
Time='NOW'
If Time = 'NOW' then
Webdesign = 0
End if
Voor de VB'ers onder ons
-----------------------------------
[ This message was edited by: Martijn T. on 2002-01-17 12:06 ]
Ben jij me nu al in de fraude hoek aan het drijven??? hahahahahaha :LOL:
Ik ga webdesign erbij doen, maar wilde kijken of het niet een ideetje is om dat nu al op te richten. Scheelt natuurlijk in reclame enzo. En je kan het thuis doen. Dat zouj ik die 2 homepages legaal kunnne maken.
Daar gaat het mij nu om. Web site design kan toch niet zo duur zijn als een computer bedrijf te beginnen. En door die 2 projecten is het misschien wel een ideetje. Zou het web design bedrijf al vorm kunnan aannemen totdat alle plannen ven het computer bedrijf klaar zijn.
Dat bedoelde ik daarmee te zeggen.
Mijn vriendin is al begonnen aan de web site(s).
Het is bijna 100% zeker dat het Density computers en Density graphics.
kijk maar eens op <a href="
http://212.120.120.12/density/" target="_blank" target="_new">
http://212.120.120.12/density/</a>
Is nog veel te vroeg om er een oordeel over te geven, maar het heeft al een vorm.
ik hoor wel wat jullie ervan vinden.