Lees ik net op het <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.gtturbo.org" TARGET="_blank">www.gtturbo.org</A><!-- BBCode End --> forum dat het heel goed mogelijk is om de ECU en de injectoren van een g60 motor van vw op een gtturbo te zetten. Het enige dat er extra moet gebeuren is dat de ecu geherprogrameerd moet worden. Misschien wel een leuk id voor de techneuten onder ons!
GrtZZZ!
Waarom van Volkswagen als we alle techniek zelf in het Reno Huis hebben?
Zie <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.fastchip.nl" TARGET="_blank">fastchip</A><!-- BBCode End -->
G-laders, mooi principe maar erg onbetrouwbaar en duur
Zie <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.fastchip.nl" TARGET="_blank">fastchip</A><!-- BBCode End -->
G-laders, mooi principe maar erg onbetrouwbaar en duur
On 2002-01-14 17:32, mario
wrote:
zou ik liever gaan voor
een andere garett turbo een zwaardere
een dikkere koppakking
samco slangen ,alu intercooler
dan heb je toch pk's zat in je gt
gaaat toch geen g-lader van vw monteren
pfffffffff koop dan een gulf![]()
Je gebruikt de G-lader ook niet, alleen de injectoren en de ECU als ik het goed begrijp. BTW ik vind het G-lader systeem een zeer mooi systeem en het klinkt ook nog bruut.

Dat grapje kan je met elk willekeurig motormanagement van een andere auto uithalen. Je moet alleen in staat zijn om de computer/chip opnieuw te calibreren. Degene die dit voorstelde zal wel verstand hebben van bosch en digifant enzo, ik zou 't lekker met een renix doen.
rev it like a rental
psies. Mooi bij renault houden. Een ECu van een ander merk zal niet bepaald meer voordelen brengen ten opzichte van de R19 16V ECU die fastchip gebruikt. Misschien eerder nadelen, omdat fastchip voor deze ECU een kabel heeft waarmee je verschillende dingen kunt veranderen met een laptop. Niet het complete programma, maar wel een beetje.On 2002-01-14 17:41, Menno
wrote:
Dat grapje kan je met elk willekeurig motormanagement van een andere auto uithalen. Je moet alleen in staat zijn om de computer/chip opnieuw te calibreren. Degene die dit voorstelde zal wel verstand hebben van bosch en digifant enzo, ik zou 't lekker met een renix doen.
je hebt denk ik het meeste voordeel aan een volledig programeerbaar ECU set.Deze kun je wel met behulp van een laptop compleet configureren.
Ik wil ook injectie erop gaan bouwen en wil hiervoor de ECU van een 21T pakken, aangezien ik ook de meeste sensoren van de 21T overneem en ook het gasklephuis.
Dus ik ga hiervoor als dat rendabel en goed mogelijk is.
mzzl
heb kosten plaatje gezien op
fastchip.nl
vijf ruggen
daar hadden ze ook 1200,- voor curcus
programmeren bij dus ...is niet zomaar
ff monteren.
maar 6500 toeren(160pk's) is wel fun
om mee te rijden
VOORAL ZIJDEN ZE BIJ
140 volgas t/m 225
echte km volgens teller 235/240
dus gaat wel als de brandweer
fastchip.nl

daar hadden ze ook 1200,- voor curcus
programmeren bij dus ...is niet zomaar
ff monteren.
maar 6500 toeren(160pk's) is wel fun
om mee te rijden

VOORAL ZIJDEN ZE BIJ
140 volgas t/m 225

echte km volgens teller 235/240
dus gaat wel als de brandweer

let vooral op de pickups van de krukas en de nokkenas (als daar een pickup zit)On 2002-01-14 18:01, Mclain
wrote:
...aangezien ik ook de meeste sensoren van de 21T overneem en ook het gasklephuis.....
Ook de pulsenschijf moet precies hetzelfde zijn.
-
- Contacteer:
koop een volledig programeerbare rally computer is handiger
misschien binnenkort bij mij bestelbaar
bij genoeg vraag
bij genoeg vraag
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
En dit kost een dikke 2000 piek zeker. Inderdaad wel beter, maar niet zo goedkoop als de R21 T ECU die ik in de kast heb liggen.On 2002-01-14 19:14, Sven 5 Alpine Turbo
wrote:
bij genoeg vraag
toch.
Bedoel jij een DTA systeem?On 2002-01-14 19:14, Sven 5 Alpine Turbo
wrote:
bij genoeg vraag