Ik zag van de week in de williams van Robert dat hij een hoedenplank had met een soort van bagagezak onder de plank. Weet iemand of dat vaaf een bepaald bouejaar is geweest of alleen op de williams?
-
tsja...zo zie je nu en dan nog eens wat 
Maar ik denk dat ie geleverd werd bij het '95 Clio model.

Maar ik denk dat ie geleverd werd bij het '95 Clio model.
Heb nog niet kunnen kijken maar dat is dus een handig zaakie. Mijne is van 11/94 maar denk dat het er niet zit.
Heb nog niet kunnen kijken maar dat is dus een handig zaakie. Mijne is van 11/94 maar denk dat het er niet zit.
Heb ook een 93 er williams gehad en daar zat ie niet op vandaar. Ik zal weleens kijken of het interessant is om zo'n hoedenplank te hebben. Thanx anyway.
-
Wat wil je ervoor hebben??On 2002-01-11 20:54, mathijs
wrote:
ik heb nog wel een originele mdf hoedenplank van audiosound voor die ovale jbl speakers is al op maat en zo in de winkel gekocht!
ach...ik meel wel, dat werkt makkelijker
Mijn Clio is ook van 11/94 en daar zat ook niks aan de hoedenplank, ook geen haakjes ed.On 2002-01-11 12:26, Zeeuw
wrote:
Maar rond 11/94 is er toch ook een modelwisselling geweest?
-
jongens met een enorme installatie heb je toch geen boodschappentasd nodig (koop een imperial) 

-
Zeeuw, volgens de Reno kenners heeft zo'n 'zakkie' in elke Willy gezeten. Moet je ff opzoek op d'r eentje te vinden...of nog eens contact opnemen met de vorige eigenaar?!