Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Ik zag van de week in de williams van Robert dat hij een hoedenplank had met een soort van bagagezak onder de plank. Weet iemand of dat vaaf een bepaald bouejaar is geweest of alleen op de williams?
Robert dB.

tsja...zo zie je nu en dan nog eens wat :smile:

Maar ik denk dat ie geleverd werd bij het '95 Clio model.
Anonymous

Heb nog niet kunnen kijken maar dat is dus een handig zaakie. Mijne is van 11/94 maar denk dat het er niet zit.
Anonymous

Heb nog niet kunnen kijken maar dat is dus een handig zaakie. Mijne is van 11/94 maar denk dat het er niet zit.
mathijs

mijn oude auto was ook een williams uit 94 en die had wel zon zak aan de onderkant van de hoedenplank'.
naar mijn weten is het standaard geleverd.
mathijs

ik heb nog wel een originele mdf hoedenplank van audiosound voor die ovale jbl speakers is al op maat en zo in de winkel gekocht!
Anonymous

Heb ook een 93 er williams gehad en daar zat ie niet op vandaar. Ik zal weleens kijken of het interessant is om zo'n hoedenplank te hebben. Thanx anyway.
Robert dB.

On 2002-01-11 20:54, mathijs
wrote:
ik heb nog wel een originele mdf hoedenplank van audiosound voor die ovale jbl speakers is al op maat en zo in de winkel gekocht!
Wat wil je ervoor hebben??

ach...ik meel wel, dat werkt makkelijker
Hans R.

On 2002-01-11 12:26, Zeeuw
wrote:
Mijn Clio is ook van 11/94 en daar zat ook niks aan de hoedenplank, ook geen haakjes ed.

Maar rond 11/94 is er toch ook een modelwisselling geweest?
cliomaniac

jongens met een enorme installatie heb je toch geen boodschappentasd nodig (koop een imperial) :P
mathijs

robert je hebt een mailtje terug!!!
Robert dB.

Zeeuw, volgens de Reno kenners heeft zo'n 'zakkie' in elke Willy gezeten. Moet je ff opzoek op d'r eentje te vinden...of nog eens contact opnemen met de vorige eigenaar?!
Plaats reactie