ik heb zoveel speling op mijn stuurhuis dat ik mijn stuurhuis maar ga vervangen rubbers zijn nog allemaal goed.
Dus zal er wel iest anders zijn.
Als ik er een anders tuurhuis onder wil zetten moet dan het blok er weer uit of kan het ook van onder of het subframe laten zakken of zo.
Want heb geen zin om het blok er weer uit te halen.
ps het gaat hier om een clio 16v
[quote]
ben ook wel erg benieuwd hoe je het stuurhuis kan vervangen want ja heb zelf een renault 5 gt turbo en hoor als ik rechts de bocht om ga en de bocht uit kom dan hoor ik links een getik...
snappen jullie hem?
er zit dus denk ik iets goed fout in het stuurhuis.. maar ja weet het ook niet met zekerheid!!! wie kan mij hier raad over geven.. en als je in de buurt ben ik woon in utrecht en kom gerust eens langs. spreek me dan eerst ff aan op me mail of msn! RUTREG@HOTMAIL.COM AFZ reinaard
[ This message was edited by: rutreg on 2001-12-20 14:42 ]
[ This message was edited by: rutreg on 2001-12-20 14:43 ]
ben ook wel erg benieuwd hoe je het stuurhuis kan vervangen want ja heb zelf een renault 5 gt turbo en hoor als ik rechts de bocht om ga en de bocht uit kom dan hoor ik links een getik...
snappen jullie hem?
er zit dus denk ik iets goed fout in het stuurhuis.. maar ja weet het ook niet met zekerheid!!! wie kan mij hier raad over geven.. en als je in de buurt ben ik woon in utrecht en kom gerust eens langs. spreek me dan eerst ff aan op me mail of msn! RUTREG@HOTMAIL.COM AFZ reinaard
-
rutreg.. heel vaag inderdaad.. ik heb kort geleden net mijn hele stuurinrichting laten vervangen.. mensen die mij eens in drachten gezien hebben weten hoeveel ruimte ik had
echt niet leuk meer..
maar al met al was het niet eens zo duur.. incl. montage + stuurhuislager, wiellager, stuurkogel rechts ong. 600 piek. en dan is het nu ook weer PERFECT.. gewoon effe helemaal nalopen.. of bij iemand op de brug zetten en dan voelen?

maar al met al was het niet eens zo duur.. incl. montage + stuurhuislager, wiellager, stuurkogel rechts ong. 600 piek. en dan is het nu ook weer PERFECT.. gewoon effe helemaal nalopen.. of bij iemand op de brug zetten en dan voelen?
Hebben ze hem bij jouw helemaal vervangen en was dat een nieuwe of 2e hands.
En bij een orginele zaak of bij iemand thuis want bij ons op de sloop vroegen ze er 400.- piek voor
En bij een orginele zaak of bij iemand thuis want bij ons op de sloop vroegen ze er 400.- piek voor
Dus motor hoeft er niet helemaal uit ja 16 klapper zei ook al 50 piek maar moet er een met bekrachting hebben snap je maar zit in elke clio dus niet perse 16v ga morgen effe rondbellen mensen adressen van renautl slopen in brabant
In Cuijk zit een auto sloperij die doet in franse auto's....ik zal even opzoeken waar precies.
[ This message was edited by: Stroker on 2001-12-21 15:38 ]
Dit is ie:
0485-321806 Gam Cuijk Franse Onderdelen
Laagveld 13 5431NX CUIJK
0485-321806 Gam Cuijk Franse Onderdelen
Laagveld 13 5431NX CUIJK
Hoor je dat geluid alleen als je weer terug stuurt? of hoor je het ook als je in de bocht gas geeft? In het laatste geval kan het een rotte aandrijfas zijnOn 2001-12-20 14:41, rutreg
wrote:
snappen jullie hem?
er zit dus denk ik iets goed fout in het stuurhuis.. maar ja weet het ook niet met zekerheid!!! wie kan mij hier raad over geven.. en als je in de buurt ben ik woon in utrecht en kom gerust eens langs. spreek me dan eerst ff aan op me mail of msn! <a href="mailto:RUTREG@HOTMAIL.COM" target="_new">RUTREG@HOTMAIL.COM</a> AFZ reinaard
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Een rotte aandrijfas voel je het eerst als je door een (haakse) bocht stuurt, de andere kant op. Dus rammelt (ratelen meer) ie als je naar rechts gaat dan is ie links niet fris. Dat is in elk geval wat ik ervaarde toen ik aan een nieuwe as toe was.
Een rotte aandrijfas kan je ook detecteren, door op een lege parkeerplaats oid, met je stuur helemaal tegen de aanslag, met enige snelheid, rondjes te gaan rijden. Een rotte aandrijfas hoor je dan erg "knakken" met de frequentie van het ronddraaien van je wielen (duh)
rev it like a rental
-
terugkomend op kostenplaatje, niet bij de dealer uiteraard.. maar wel bij een garagebedrijf en alle onderdelen nieuw bij de importeur weg.. hehalve dat stomme stuurrubber met naaldlager, die moest bij de dealer wegkomen en daar hadden ze hem op voorraad.. veel voorkomend probleem dus?!
On 2001-12-23 11:37, Menno
wrote:
Een rotte aandrijfas kan je ook detecteren, door op een lege parkeerplaats oid, met je stuur helemaal tegen de aanslag, met enige snelheid, rondjes te gaan rijden. Een rotte aandrijfas hoor je dan erg "knakken" met de frequentie van het ronddraaien van je wielen (duh)