Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Anonymous

k wil m'n clio 172 ff flink boosten, wat is het lekkerst en het best.
Anonymous

ik krijg m'n icon niet online. hoe krijg ik da voor mekaar?
marco
Berichten: 2614
Lid geworden op: do 22 feb 2001 0:00
Locatie: maastricht

dat icoon is ff offline , bas is ermee bezig,tja ik zou gaan voor turbo ,en eigenlijk is turbo toch ook een compressor dus dan heb je twee vliegen in een klap:wink::lol::lol:
Anonymous

mail het ff naar <a href="mailto:bas@renault-tuning.com" target="_new">bas@renault-tuning.com</a> , dan zet hij het er vanavond op.

Toch Bas?
Anonymous

je zit alleen met die turbo-lag! weten jullie hoe ik die druk op peil kan houden, bij het schakelen of stoppen voor het lichie
robert
Berichten: 2997
Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
Locatie: zuid-holland *doe mee met RTC*

met zon vraag heb ik een beetje last van turbo-lach.

gewoon zoeken in dit forum, tis al 100x besproken. 101 zijn gevlekte hondjes.
r
Stefijn
Berichten: 2363
Lid geworden op: di 3 jul 2001 0:00
Locatie: Tilburg - - - - - Lancia Delta Integrale EVO2 SE

Turbo-lag is juist veel gaver dan niet. Geeft een nog groter snelheidsgevoel. Zeker nooit in een GTT gereden.

Daarbij, je wilde toch een bóóst? :wink:

Waarom wil je eigenlijk druk hebben als je voor het stoplicht staat? Je staat toch stil. Die druk komt wel als je wegrijdt.
[ This message was edited by: Stefijn on 2001-12-06 11:24 ]
[ This message was edited by: Stefijn on 2001-12-06 11:43 ]
Anonymous

Ik heb laatst in een Mercedes 200 compressor gereden met een automaat.
Deze combinatie is heel erg rijdbaar, geen plotselinge duw in je rug, maar gewoon stevig acceleren tot het rood.
Omdat een compressor wordt aangedreven door de krukas, kost het vermogen maar het levert ook weer vermogen door de vuldruk.
Er is een bedrijf dat BMW en Mercedes motoren van een compressor voorziet, ik kan me alleen niet meer herinneren hoe dat bedrijf heet
Anonymous

ik ken alleen de compressors van jackson racing (http://www.jacksonracing.com superchargers). Ze werden geleverd en gemonteerd op Honda, bij Total Car Concept in Bleiswijk (http://www.totalcarconcept.nl)
Weet niet of ze ook op Renault motoren passen, maar ze willen er vast wel over nadenken. Kost je trouwens al gauw een mille of 6. Of was dat nou inclusief 1.6 VTEC blok?

Maar goed. Er zijn leukere manieren om een CLio RS172 op te leuken, toch?

Edo
[ This message was edited by: swiv on 2001-12-06 12:35 ]
[ This message was edited by: swiv on 2001-12-06 12:36 ]
[ This message was edited by: swiv on 2001-12-06 12:36 ]
[ This message was edited by: swiv on 2001-12-06 12:37 ]
Anonymous

gelijk hebbie. maar er is iets wat je druk op peil houd. maja, eerst maar chippen en dan uitlaatje en een nieuwe airbox. hij is standaard al snel.
jacco 16v
Berichten: 560
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: gasselternijveen

dat bedrijf dat mercdesen en bmw's van turbo's en compressors voorziet is mosselman turbo.
of kleemann.
Jan-Geert (Momentsleutel)
Berichten: 1522
Lid geworden op: za 10 feb 2001 0:00
Locatie: Waskemeer Friesland

zeg ken jij de mosselman , de mosselman , de mosselman ., zeg ken jij de mosselman hij komt uit???? :lol:
jacco 16v
Berichten: 560
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: gasselternijveen

arkel.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Jan-Geert (Momentsleutel)
Berichten: 1522
Lid geworden op: za 10 feb 2001 0:00
Locatie: Waskemeer Friesland

en ik maar denken dat ie uit scheveningen komt :lol: :lol:
jacco 16v
Berichten: 560
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: gasselternijveen

jij je zin.

:lol:
Plaats reactie