mail het ff naar <a href="mailto:bas@renault-tuning.com" target="_new">bas@renault-tuning.com</a> , dan zet hij het er vanavond op.
Toch Bas?
Toch Bas?
je zit alleen met die turbo-lag! weten jullie hoe ik die druk op peil kan houden, bij het schakelen of stoppen voor het lichie
-
- Berichten: 2363
- Lid geworden op: di 3 jul 2001 0:00
- Locatie: Tilburg - - - - - Lancia Delta Integrale EVO2 SE
Turbo-lag is juist veel gaver dan niet. Geeft een nog groter snelheidsgevoel. Zeker nooit in een GTT gereden.
Daarbij, je wilde toch een bóóst?
Waarom wil je eigenlijk druk hebben als je voor het stoplicht staat? Je staat toch stil. Die druk komt wel als je wegrijdt.
[ This message was edited by: Stefijn on 2001-12-06 11:24 ]
[ This message was edited by: Stefijn on 2001-12-06 11:43 ]
Daarbij, je wilde toch een bóóst?
Waarom wil je eigenlijk druk hebben als je voor het stoplicht staat? Je staat toch stil. Die druk komt wel als je wegrijdt.
[ This message was edited by: Stefijn on 2001-12-06 11:24 ]
[ This message was edited by: Stefijn on 2001-12-06 11:43 ]
Ik heb laatst in een Mercedes 200 compressor gereden met een automaat.
Deze combinatie is heel erg rijdbaar, geen plotselinge duw in je rug, maar gewoon stevig acceleren tot het rood.
Omdat een compressor wordt aangedreven door de krukas, kost het vermogen maar het levert ook weer vermogen door de vuldruk.
Er is een bedrijf dat BMW en Mercedes motoren van een compressor voorziet, ik kan me alleen niet meer herinneren hoe dat bedrijf heet
Deze combinatie is heel erg rijdbaar, geen plotselinge duw in je rug, maar gewoon stevig acceleren tot het rood.
Omdat een compressor wordt aangedreven door de krukas, kost het vermogen maar het levert ook weer vermogen door de vuldruk.
Er is een bedrijf dat BMW en Mercedes motoren van een compressor voorziet, ik kan me alleen niet meer herinneren hoe dat bedrijf heet
ik ken alleen de compressors van jackson racing (http://www.jacksonracing.com superchargers). Ze werden geleverd en gemonteerd op Honda, bij Total Car Concept in Bleiswijk (http://www.totalcarconcept.nl)
Weet niet of ze ook op Renault motoren passen, maar ze willen er vast wel over nadenken. Kost je trouwens al gauw een mille of 6. Of was dat nou inclusief 1.6 VTEC blok?
Maar goed. Er zijn leukere manieren om een CLio RS172 op te leuken, toch?
Edo
[ This message was edited by: swiv on 2001-12-06 12:35 ]
[ This message was edited by: swiv on 2001-12-06 12:36 ]
[ This message was edited by: swiv on 2001-12-06 12:36 ]
[ This message was edited by: swiv on 2001-12-06 12:37 ]
Weet niet of ze ook op Renault motoren passen, maar ze willen er vast wel over nadenken. Kost je trouwens al gauw een mille of 6. Of was dat nou inclusief 1.6 VTEC blok?
Maar goed. Er zijn leukere manieren om een CLio RS172 op te leuken, toch?
Edo
[ This message was edited by: swiv on 2001-12-06 12:35 ]
[ This message was edited by: swiv on 2001-12-06 12:36 ]
[ This message was edited by: swiv on 2001-12-06 12:36 ]
[ This message was edited by: swiv on 2001-12-06 12:37 ]
gelijk hebbie. maar er is iets wat je druk op peil houd. maja, eerst maar chippen en dan uitlaatje en een nieuwe airbox. hij is standaard al snel.
-
- Berichten: 1522
- Lid geworden op: za 10 feb 2001 0:00
- Locatie: Waskemeer Friesland
zeg ken jij de mosselman , de mosselman , de mosselman ., zeg ken jij de mosselman hij komt uit???? 

-
- Berichten: 1522
- Lid geworden op: za 10 feb 2001 0:00
- Locatie: Waskemeer Friesland
en ik maar denken dat ie uit scheveningen komt


