Krijg via mijn firewall de hele tijd alerts dat er een paar gasten vanuit Dresden, de HTS in Dresden een echo ping sturen. Enig idee wat ik hiermee moet? Gebeurd uiteraard wel vaker een alert maar dit is echt 6 per 10 minuten ofzo.
Ze proberen je te hacken!!
Waar zit je dan (werk, waar??)???
Welke versie heb je.
Ik heb hier namenlijk een hack progje waarmee je die mensen goed kan treiteren
Dan moet je wel de goeie versie hebben.
Waar zit je dan (werk, waar??)???
Welke versie heb je.
Ik heb hier namenlijk een hack progje waarmee je die mensen goed kan treiteren

Dan moet je wel de goeie versie hebben.
Firewall = beveiliging van je internetconnecties
Progje wat ik heb = De cd-rom lade opendoen bij hacker enz
Progje wat ik heb = De cd-rom lade opendoen bij hacker enz
Kan ook zijn dat ze "toevallig" jouw ip op hebben gegeven bij een of ander progamma!!
Verander je IP dan ff, dan merk je et zo
-----------------
Mijn dank is groot
<MARQUEE DIRECTION=left> (-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)
<font size=1>[ This message was edited by: Master on 2001-11-21 16:42 ]</font>
Verander je IP dan ff, dan merk je et zo
-----------------
Mijn dank is groot
<MARQUEE DIRECTION=left> (-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)
<font size=1>[ This message was edited by: Master on 2001-11-21 16:42 ]</font>
ik heb 'm ook heel vaak, al meer dan een week. MAiljte naar 'abuse@blurp.blurp' lijkt me wel wat
rev it like a rental
Ja, kun je prog niet ff mailen ofzo, ff die moffen terugpakken. ENnu hoe verander ik mijn ip adres? Ook in zonealarm?
Zonealarm????? wat is dat dan nou weer? Ik weet ok niet alles. Zit je met kabel of adsl of tel???
Anders moet je chello ff bellen dat ze je IP moeten veranderen omdat je steeds een echo binnenkrijgt
En ik heb et ff opgezocht maar met zonealarm is een (of 2) versie vroeger dan dat ik heb en daar werkt et progje niet op.
Helaas
-----------------
Mijn dank is groot
<font size=1>[ This message was edited by: Master on 2001-11-21 16:53 ]</font>
Helaas
-----------------
Mijn dank is groot
<font size=1>[ This message was edited by: Master on 2001-11-21 16:53 ]</font>
da klopt maar je hebt dan wel kans dat je nieuwe ip er niet zo vaak bij zit
Tja, it sucks, heb wel ff een boos mailtje naar ze gestuurd want het webadres staat er gewoon bij dus....
Bij Chello heb je een vast IP adres.
Als je je modem uitzet en weer aanzet houdt je je eigen IP adres.
En ze veranderen niks als je erom vraagt. Ze doen gewoon niets, ze controleren zelfs niet of je al betaald hebt en incasseren gewoon nog een keer. En degene die je dan na lang wachten aan de telefoon krijgt, weet toch niet wat 'ie moet doen.
Als je firewall goed z'n werk doet, heb je er toch geen last van?
Als je je modem uitzet en weer aanzet houdt je je eigen IP adres.
En ze veranderen niks als je erom vraagt. Ze doen gewoon niets, ze controleren zelfs niet of je al betaald hebt en incasseren gewoon nog een keer. En degene die je dan na lang wachten aan de telefoon krijgt, weet toch niet wat 'ie moet doen.
Als je firewall goed z'n werk doet, heb je er toch geen last van?

Als het IP erbij staat kan je dit ff in je dos box typen
c:\ping "ip adres" -l 800 -n 300
Dan stuurt ie 300 echos naar hun toe met een grootte van 800 kb
Dus als je 600 keer wil doe je -n 600
of een bestand van 900 kb doe je -l 900
c:\ping "ip adres" -l 800 -n 300
Dan stuurt ie 300 echos naar hun toe met een grootte van 800 kb
Dus als je 600 keer wil doe je -n 600
of een bestand van 900 kb doe je -l 900
Chello is druk bezig om van de vaste adressen af te stappen hoor. Alleen erg oude aansluitingen hebben nog een vaste IP, de rest dynamisch.
Dat 't overigens een volslagen ruck organisatie is ben ik wel met je eens.
Dat 't overigens een volslagen ruck organisatie is ben ik wel met je eens.
rev it like a rental
He master die dos box is dat gewoon start run/ uitvoeren? Of ga ik naar dos prompt ofzo? ennu spaties ertussen? Ben best wel een leek zeg maar.
YEp als het goed is wel, zelfde tijd, zeg maar hoe laat, heb sport en daarna ben ik klaar, dus om een uur of 11.15 denk ik, zoiets.
hmm, dan ben ik nog niet op school, ik moet 12:30 beginnen. tot hoe laat ben je op school?
Heb ook "last" van die gasten. 
Maar ze doen maar!

Maar ze doen maar!

Shit ik ben dan klaar. Ik rijd dan anders wel direct naar papendrecht waar je woont, is dat wat?
en doe ik dat zo?On 2001-11-21 17:06, Zeeuw
wrote:
He master die dos box is dat gewoon start run/ uitvoeren? Of ga ik naar dos prompt ofzo? ennu spaties ertussen? Ben best wel een leek zeg maar.