Nu ligt dit volgens mij aan de turbo druk beveiliging. Kan iemand mij vertellen bij WELKE druk deze beveiliging er op slaat, dus bij welke druk de ontsteking onderbroken word (dit doet die beveiliging toch?) EN hoe ik die beveiliging eraf kan mieteren? gewoon stekkertjes los (heb dit nog niet geprobeerd omdat het al zo laat was...)?
Als je turbo meter net in het rode gebied staat hoeveel druk heb je dan (0.9 ?) en halverwege het rode (1.1 ?) en einde van het rode (1.2 ?)
En nog iets... als ik het gas indouw dan komt mijn turbo op maximaal (halverwege rode of zo, dan zakt ie meteen ietsje naar net voor het rode dan weer ff halverwege het rode en dan blijft ie net voor het rode/net in het rode staan. DUS gas in, wijzer naar rechts, schommelt hier met best grote pieken (2x op en neer tussen +/- 0.9 en 1.1 bar of zo....) WAAR ligt dit aan? Ohh ja, ik heb er ook een dumpvalve op zitten, misschien iets mee te maken?
Dan nog iets... in de 1 en 2 schiet de turbo wijzer verder door dan in de 3,4 en 5 is dit bij iedereen?
Laat u horen!