Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
canonballman

Ja, ik heb dus weer mn weekend goed kut afgesloten. Zoals jullie misschien al wisten (topic Nurburgring) begon het zaterdagmorgen al, de ellende. 1 van mn Fiestas plat (glukkig mn nichtje haast ongedeerd), toen op de terug weg een boete (+/- 30 km/u te hard). Snachts nog wel een Peus S16 snot gereden, stemde me toch weer een beetje beter. Ik denk, was gister gezellig, kga Zondag ook op stap. Kom ik om 1.00 de discotheek uit, loop een eindje weg, en ga ergens bij een kerk in een plantsoen mn sjarrel uitlaten. Komt er een $%@#$#@fucking woutenbus aanrijden: raam omlaag: Sta jij hier te zeiken, kun je een boete voor krijgen, weet je dat. Ik met mn grote bek: Okee dan jongens geef me die meier boete dan maar, denken jullie ook weer dat jullie goed werk hebben verricht vanacht. Leve de politie!! De politie is je grootste vriend!!
KLOOTZAKKEN!!! Ik heb ze natuurlijk finaal uitgezeken over hun respect loze baan en of ze niets beters met hun leven kunnen doen enzovoort. Op een bepaald moment ging ik iets te ver en nam het woord flikkers in de mond. Toen ietsiepietsie ingedimd, en weer verder!! Na 10 min. waren ze mn gezever en gezeik zat en vertrokken ze. Zo, in ieder geval mn hart goed gelucht voor die meier.

Loop naar mn GT (geen apk en open uitlaat) zie ik 100 m verder NOG een woutengolf staan posten. Lichten uit, motor af. Stonden 99 procent zeker te wachten totdat ik weg zou rijden. Ik erop af en hun ook goed in de zeik genomen over kutberoep, mietjes, onderkant van de samenleving, schijtgolf enzovoort. Achteraf gezien heel verstandig, want toen ik 30 min later naar huis reed, zat er dus ook een boete op voor APK verlopen. Dit was natuurlijk een keer te verwachten, maarja.
Deze was iets duurder: 160 ballen. Als je rijdend zonder APK wordt gesnapt dan ben je volgens mij nog iets duurder uit.
Al met al in 1 weekend:
240 voor snelheid (schatting)
100 voor wildzeiken
160 voor verlopen APK
4 wouten uitzeiken: bijna 4 meiers, maar uiteindelijk toch gratis!!!! :grin: :grin:

totaal: 5 meiers Mwoah... duur weekendje, nog niks gezopen of gegeten voor dat geld, niet eens getankt.
canonballman

Maar na regen komt meestal zonneschijn:
misschien gaat er een blond vrouwelijk persoon mee naar de Ring 9 december, en ze kan nog goed rijden ook!!!!!
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Haleluja :lol: (weekend)

mmzz, nice. (vrouw mee)
<font size=1>[ This message was edited by: 'WOOFER' T.N.T on 2001-11-13 18:11 ]</font>
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Mensen die met Alcohol oprijden, dat vind ik een stelletje $#@!$%&^%@! :sad::sad::sad::sad::sad:!!!!!

Maar wel lullig voor je, als je met een auto zonder APK rijdt dan is het ook 160,-.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Of was je nuchter toen je tegen ze uitviel? :smile:
Anonymous

Cannonballman:

wat ik doe om mijn toch nog een beetje waar voor mijn bekeuringen geld te hebben: ze ophangen in de WC elke keer als ik dus sta te zeiken moet ik weer aan die gasten denken :smile:. Mensen die op bezoek komen vinden het ook altijd erg grappig.

Wildplassen is trouwens 90,- (in mijn tijd) en welkom bij the club... (we moeten binnekort maar eens shirts laten drukken met de wildplas bekeuring erop.

Kop op, je hebt ze weer ff lekker af kunnen zeiken. Toen ik mijn eerste wildplasser kreeg vertelde ik de dienstdoende agente "hou je bek trut ik betaal je salaris". Haar mannelijke collega schoot bijna in de lach (was waarschijnlijk ook 'een van ons') maar kon zich nog net beheersen. Het vrouwtje was flink aan het schrijven... Ze gaf mij ook een fietsverbod omdat ik volgens haar te dronken was...
Anonymous

On 2001-11-13 18:12, Chris
wrote:
Mensen die met Alcohol oprijden, dat vind ik een stelletje $#@!$%&^%@! :sad::sad::sad::sad::sad:!!!!!
Pcies, daar moeten ze harder tegen op gaan treden wat mij betreft. Ik rijd vaak 's nachts in het weekend maar ben pas een keer aangehouden (al twee jaar rijbewijs).
canonballman

Oo. Met alcohol op rijden is echter veel duurder: een jongen die ik ken: 18 meiers, was dan wel voor alcoholpromillage, verkeerslicht omrijden (exc. kosten verkeerslicht!!) en vervolgens er tussenuit naaien en zn voorbumper MET kentekenplaat laten liggen.

OP alcohol rijden zou ik echter errug graag doen met mn GT :smile:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2001-11-13 18:13, ploegah
wrote:
(verhaaltje van ploegah!)
ik heb veel gehoord maar dit slaat alles :lol:
canonballman

En Chris!!! Als ik gezopen had dan was het nog een veel duurdere avond geweest:
Dan had ik de schade aan een Golf 4 moeten betalen, enkele kogels en ziekenhuiskosten :smile:
Anonymous

Het mooiste was dat tijdens die bekeuring (we kregen er trouwens drie) een man of tien langskomens fietsen die ik kon, dus die begonnen gelijk tegen die wouten te schreeuwen, prachtig...

Cannonballdude > kom maar eens in den haag zieken, euh zuipen !
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Mzzz niet te hard van stapel lopen he. :lol:

het was leuk :smile: , maar nu mmmtja. :cool:

:lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Klopt, dat kost je echt een hoop geld, en schade aan lantaarnpalen etc, daar wordt je ook niet vrolijker van.

Maar alcohol en verkeer, dat is echt een slechte zaak. :smile:
canonballman

Khad dus wel gezopen: Heel de avond aan de spa rood en cola, maar daar verlies je dus ook je respect voor de `sterke` (nouja...) arm voor, voor zover ik dat nog had :smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Hahaha.
Ik ken het! :lol:
canonballman

Hee, een keer `uit` wouten uitzeiken is ook leuk!! Moet ik wel een hotelletje zoeken, of net iets verder gaan, dan heb ik voor niks onderdak :grin: :grin:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

BTW, als je een ongeluk krijgt met een auto zonder APK, en je krijgt een technisch/sporenonderzoek, dan heb je wel een probleem, en ook met de verzekering.
Kijk dus uit. :smile:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2001-11-13 18:22, canonballman
wrote:
Hee, een keer `uit` wouten uitzeiken is ook leuk!! Moet ik wel een hotelletje zoeken, of net iets verder gaan, dan heb ik voor niks onderdak :grin: :grin:
wees daar maar niet al te blij mee..
ze hebben geen verwarming daaro.. dus je hebt het lekker koud.. geef mij dan maar een hotel.. weheh. :smile:
canonballman

Nou ik ben ooit gearresteerd geweest voor te hard rijden (ik haalde onderander HUN in met 200) en toen heb ik ook een uur of 3 in zon cel gezeten. Na 1 uur kon ik toch al 2 ogen dicht doen!!!
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2001-11-13 18:29, canonballman
wrote:
Nou ik ben ooit gearresteerd geweest voor te hard rijden (ik haalde onderander HUN in met 200) en toen heb ik ook een uur of 3 in zon cel gezeten. Na 1 uur kon ik toch al 2 ogen dicht doen!!!
En euh? dat was in nederland?? (nederland regenland!)
Anonymous

zon cel -> zo'n cel

aha
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

:lol:

foutje bedankt!

oeps! even apeldoorn bellen
Anonymous

When my baby

smiles to me, i go to rio

de janeiro

:grin:
canonballman

Ja, als ik de knaken heb dan vertrek ik OOK daarheen!!!!!!!!
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

ach dit blijft je je de kommende tijd wel ff bij ( en je bankrekening ook ).

fiesta plat ? nergens wat over gelezen .
canonballman

In de Nurburgring December Topic Haas, daar staat alles over het Fiesta 1100 van mij, voor reserve carrosserie, door nichtje platgereden Verhaal.
Rudo

Fiesta + vrouw + container = total loss :sad:
canonballman

Ach ja, eigenlijk een geluk bij een ongeluk. Ik heb al 1 keer in het ziekenhuis gestaan dat een maat van me een heel zwaar motorongeluk had gehad, en daar word je HELEMAAL niet vrolijk van. Dan kun je nog beter een auto van 50 rooien total loss hebben.
Plaats reactie