KLOOTZAKKEN!!! Ik heb ze natuurlijk finaal uitgezeken over hun respect loze baan en of ze niets beters met hun leven kunnen doen enzovoort. Op een bepaald moment ging ik iets te ver en nam het woord flikkers in de mond. Toen ietsiepietsie ingedimd, en weer verder!! Na 10 min. waren ze mn gezever en gezeik zat en vertrokken ze. Zo, in ieder geval mn hart goed gelucht voor die meier.
Loop naar mn GT (geen apk en open uitlaat) zie ik 100 m verder NOG een woutengolf staan posten. Lichten uit, motor af. Stonden 99 procent zeker te wachten totdat ik weg zou rijden. Ik erop af en hun ook goed in de zeik genomen over kutberoep, mietjes, onderkant van de samenleving, schijtgolf enzovoort. Achteraf gezien heel verstandig, want toen ik 30 min later naar huis reed, zat er dus ook een boete op voor APK verlopen. Dit was natuurlijk een keer te verwachten, maarja.
Deze was iets duurder: 160 ballen. Als je rijdend zonder APK wordt gesnapt dan ben je volgens mij nog iets duurder uit.
Al met al in 1 weekend:
240 voor snelheid (schatting)
100 voor wildzeiken
160 voor verlopen APK
4 wouten uitzeiken: bijna 4 meiers, maar uiteindelijk toch gratis!!!!

totaal: 5 meiers Mwoah... duur weekendje, nog niks gezopen of gegeten voor dat geld, niet eens getankt.