Nu al ? 

Nou bij ons thuis word het nu echt druk. Mijn ouders hebben gisteren een r19 16v gekocht bij steenhuis in delfzijl. Nu staan er bij ons thuis 2x5gtt 2x19 16v 1x renault express en nog een 5 campus. Daarmee staat ons wagenpark op 6 renault`s. Zijn wij renault gek, dacht ik niet
. Specs van de nieuwe aanwinst:
Renault 19 16v
Bouwjaar: 1991
km stand: 111000
1e eigenaar en dealer onderhouden.
Kleur blauw metallic.
Renault 19 16v
Bouwjaar: 1991
km stand: 111000
1e eigenaar en dealer onderhouden.
Kleur blauw metallic.
There will be plenty of time to rest when your dead
-
En nog 1 ...... en nog 1.
Het wordt nog druk bij jullie geloof ik.
Het wordt nog druk bij jullie geloof ik.
Ze hebben gewoon een goeie smaak. En sinds ik een gtt heb zijn ze aardig gek op snelle renaults. Ze wouden eerst een seat kopen maar dat was 3 keer niks. En we hebben goeie ervaringen met franse auto`s dus hebben ze weer een renault gekochtOn 2001-11-11 11:35, Menno
wrote:
Leuk man, heb ji ze op dat goeie idee gebracht, of hebben ze gewoon zo'n goeie smaak?
Is 't trouwens een 3 of 5 deurs?
There will be plenty of time to rest when your dead
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Gefeliciteerd 
Lachen, zoveel Renaults bij elkaar (hoewel ik er tot afgelopen maandag ook 4 bij de deur had staan
-----------------
Of een computer kan denken is net zo irrelevant als of een onderzeeer kan zwemmen...
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/renault5/idx.php" TARGET="_blank">www.renault-tuning.com/renault5/idx.php</A><!-- BBCode End --> ...
<font size=1>[ This message was edited by: Bas on 2001-11-11 13:33 ]</font>

Lachen, zoveel Renaults bij elkaar (hoewel ik er tot afgelopen maandag ook 4 bij de deur had staan
-----------------
Of een computer kan denken is net zo irrelevant als of een onderzeeer kan zwemmen...
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/renault5/idx.php" TARGET="_blank">www.renault-tuning.com/renault5/idx.php</A><!-- BBCode End --> ...
<font size=1>[ This message was edited by: Bas on 2001-11-11 13:33 ]</font>