Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Tijn
Contacteer:

Nu al ? :smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

:smile:
catrinus

Nou bij ons thuis word het nu echt druk. Mijn ouders hebben gisteren een r19 16v gekocht bij steenhuis in delfzijl. Nu staan er bij ons thuis 2x5gtt 2x19 16v 1x renault express en nog een 5 campus. Daarmee staat ons wagenpark op 6 renault`s. Zijn wij renault gek, dacht ik niet:wink:. Specs van de nieuwe aanwinst:

Renault 19 16v
Bouwjaar: 1991
km stand: 111000
1e eigenaar en dealer onderhouden.
Kleur blauw metallic.
There will be plenty of time to rest when your dead
Menno

Leuk man, heb ji ze op dat goeie idee gebracht, of hebben ze gewoon zo'n goeie smaak :smile:?

Is 't trouwens een 3 of 5 deurs?
rev it like a rental
Alex A-man

En nog 1 ...... en nog 1.
Het wordt nog druk bij jullie geloof ik. :wink:
Rudo

Gefeliciteerd Catrinus! (en zeker je ouders natuurlijk!!)

Nu is er bij jullie elke dag een Renault-meeting! :wink:
catrinus

On 2001-11-11 11:35, Menno
wrote:
Leuk man, heb ji ze op dat goeie idee gebracht, of hebben ze gewoon zo'n goeie smaak :smile:?

Is 't trouwens een 3 of 5 deurs?
Ze hebben gewoon een goeie smaak. En sinds ik een gtt heb zijn ze aardig gek op snelle renaults. Ze wouden eerst een seat kopen maar dat was 3 keer niks. En we hebben goeie ervaringen met franse auto`s dus hebben ze weer een renault gekocht:smile:. Het is trouwens een 3 deurs. De volgende meeting komt de hele familie langs. Heeft opa ook gezelschap. Kunnen ze samen een bejaarden club oprichten(moest ik ff van me pa zeggen is namelijk ook al op leeftijd:wink: )
There will be plenty of time to rest when your dead
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Gefeliciteerd :smile:
Lachen, zoveel Renaults bij elkaar (hoewel ik er tot afgelopen maandag ook 4 bij de deur had staan :wink:
-----------------
Of een computer kan denken is net zo irrelevant als of een onderzeeer kan zwemmen...
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/renault5/idx.php" TARGET="_blank">www.renault-tuning.com/renault5/idx.php</A><!-- BBCode End --> ...
<font size=1>[ This message was edited by: Bas on 2001-11-11 13:33 ]</font>
Plaats reactie