En hij moet aan de eisen voldoen, dus niet groter dan 64 bij 64 en niet zwaarder dan 20 k! (is wel belangrijk, anders werkt tie echt niet!)On 2001-10-27 20:35, jnjansen_r5gtturbo
wrote:On 2001-10-27 18:30, Thomas megane coupe
wrote:
waarom doet mijn foto het nooit bij mijn posts ik heb al 10000 keer gecontroleerd of de url juist is maar dat moet kloppen d8 ik zo dus wie helpt me ff uit de brand
grtz Thomas
Deze moet je op je hardeschijf zetten en vandaar selecteren, dan moet deze het wel doen, dus "Opslaan als" op je c-schijf ofzo en dan in je profile vandaar selecteren, duidelijk?
He Bas,
Tof man dat De site weer online is.
Ik hoop dat er verder geen gezeik meer komt en dat we weer lekker kunnen ouwehoeren.
Tof man dat De site weer online is.
Ik hoop dat er verder geen gezeik meer komt en dat we weer lekker kunnen ouwehoeren.
-
Thanks mate,
Goed dat je weer doorgaat met deze super site, zonder deze site zou het een stuk saaier zijn in Reno-land. Laat je nou nooit uit het veld slaan door één of andere type, die denkt dat ie het wel allemaal beter kan/weet. Ga vooral door met deze goede zaak, "RTC". Succes. "Respect is everything".
Goed dat je weer doorgaat met deze super site, zonder deze site zou het een stuk saaier zijn in Reno-land. Laat je nou nooit uit het veld slaan door één of andere type, die denkt dat ie het wel allemaal beter kan/weet. Ga vooral door met deze goede zaak, "RTC". Succes. "Respect is everything".
-
Het is me nog steeds niet duidelijk wat er nu precies is voorgevallen (in Drachten?????)????
Kheb inmiddels wel begrepen dat de site enkele uren / dagen??? offline is geweest. Ben zelf al een behoorlijk aantal dagen niet achter de computer geweest.
Is er een ongeluk in Drachten gebeurt ofzo??? Of problemen met andere merkenrijdersitebezoekers of mensen die in Drachten waren???? Politie???
Wie legt het mij uit?
alvast bedankt
Reinier
Kheb inmiddels wel begrepen dat de site enkele uren / dagen??? offline is geweest. Ben zelf al een behoorlijk aantal dagen niet achter de computer geweest.
Is er een ongeluk in Drachten gebeurt ofzo??? Of problemen met andere merkenrijdersitebezoekers of mensen die in Drachten waren???? Politie???
Wie legt het mij uit?
alvast bedankt
Reinier
Bas is the best....
Ook al kom ik hier pas sinds ik met een aantal mensen op de Nordschleiffe ben geweest
ik voelde me hier meteen thuis.
Ik ben daarom ook blij dat ons baske gewoon doorgaat, en zich niet door 1 #$@@&* uit het veld laat slaan.
BAS RULES !!!!!!!!!!
Ook al kom ik hier pas sinds ik met een aantal mensen op de Nordschleiffe ben geweest

Ik ben daarom ook blij dat ons baske gewoon doorgaat, en zich niet door 1 #$@@&* uit het veld laat slaan.
BAS RULES !!!!!!!!!!
volgens mij werkt het een en het ander nog niet !!
Bruno
Bruno