Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Zoals jullie zien staat de site weer online. Ik heb een hoop afwegingen gemaakt vandaag, en de grootste afweging was: moet ik alle andere gebruikers van RTC benadelen doordat ik een bepaald gevoel heb gekregen vanmorgen.

Ik denk het niet. Dat is hoofdzakelijk de reden dat ik de site online heb geplaatst. Bijkomend punt is dat ik lekker weer van de straat ben om de site verder te onderhouden, ik zou bij god niet weten wat ik met al die vrije tijd moet :wink:

Ik hoop dat ik jullie niet teveel heb laten schrikken, maar er zijn grenzen aan wat een mens verdragen kan/moet kunnen verdragen, en vanochtend ging het mij persoonlijk iets te ver.

De regel van 3 strikes and you're out gaan wij als moderators soepeler toepassen <b>naar ons toe</b>. Dat betekent dat wij for the time being op zullen treden zoals wij dat goedachten, omdat op dit moment de regels nog onder de loep genomen worden. De sfeer is er aardig op achteruit gegaan, en dat is jammer. We hopen dat de maatregelen die genomen worden er toe leiden dat deze site weer wordt zoals ie was.

Het RTC bestuur zal dus besluiten welke regels er gehanteerd gaan worden binnen het forum. Mensen die het er niet mee eens zijn, zullen we vriendelijk doch dringend verzoeken hun heil ergens anders te zoeken.

<b>Het gebruik van dit forum is een privelege, geen recht.</b>
-----------------
Of een computer kan denken is net zo irrelevant als of een onderzeeer kan zwemmen...
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/renault5/idx.php" TARGET="_blank">www.renault-tuning.com/renault5/idx.php</A><!-- BBCode End --> ...
<font size=1>[ This message was edited by: Bas on 2001-10-26 19:50 ]</font>
mario

respect is every thing ,zo hoort
het ook tegen over iedereen .
Jan-Geert (Momentsleutel)

perfect ben het er mee eens!
Stefijn

Hulde Bas, laat je door die zeikerds niet in de maling nemen! :smile:

RTC is mijn favo site! :grin:

WIIEEEEE!!! :smile: 500-ste post :grin:

Even voor mijn info, waar is het nou misgegaan? Dat Drachtentopic? Nog niet in geweest vandaar.
<font size=1>[ This message was edited by: Stefijn on 2001-10-26 20:28 ]</font>
che

Tjeezus, wat ben ik blij dat deze site weer online is.

Bas begrijp heel goed dat genoeg genoeg is, je steekt hier heel veel tijd in, en dat dit....

Nog mooier dat je ermee doorgaat!!!

thanx!!!
Michel S.
Contacteer:

On 2001-10-26 19:47, Bas
wrote:
Bijkomend punt is dat ik lekker weer van de straat ben om de site verder te onderhouden, ik zou bij god niet weten wat ik met al die vrije tijd moet :wink:
Je kunt slecht je clio iedere dag 3 wax-lagen geven. Is die over een half jaar een halve meter breder :lol:

Maar tof dat die weer online is. Wist effe niet wat ik met mijn tijd moest doen :smile:

groetjes en bedankt.
Alex A-man

En gelukkig maar!!!!
Wat hadden we zonder deze site gemoeten? VRIJ WEINIG!

:cool: RESPECT :cool:
Wouter.

Ik begrijp hoe je er over denkt en jij hebt het recht om mensen teweren als ze afwijkend gedrag tonen, wel top dat hij online is.
Jeffrey E.

Toppie Bas dat DE site weer online is.

En geef je gelijk om mensen te banne als ze de boel lopen te verzieken. Dat soort gasten zijn we liever kwijt dan rijk..

Hoop dat het niet meer gebeurt, en suc6 met de site verder..

Jeffrey..
Rudo

Hé Bas, je liet mij (ons) wel even schrikken! Maar je hebt helemaal gelijk natuurlijk, er zijn grenzen!!!

Ik hoop dat iedereen de lijfspreuk "Respect is everything" hoog in het vaandel blijft dragen en dat we nog heel lang op dit forum aanwezig mogen zijn! :smile:

(Trouwens een knap stukkie engels, die legal notice! :wink: )
Driekus

Super dat we weer online kunnen!!
Stefijn vertelde me het slechte nieuws vanmorgen, toen had ik echter nog geen tijd om te kijken. Zojuist ging ik achter de pc zitten in de veronderstelling dat de site het niet meer deed, maar gelukkig....

Ik weet niet precies wat er aan de hand was, maar ik ben het i.i.g. zeker wel eens met je verklaring! Ga zo door!!
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Jongens, bedankt allemaal.
Ik vind het fijn om te lezen dat de site gewaardeerd wordt, dat motiveert me en de e-mails die ik vandaag heb gehad hebben zeker geholpen bij mijn beslissing om de site weer up te gooien.
Anonymous

Doorgaan he!!!

Wij staan allemaal achter jou!!!
Mzzl...:wink:
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

He die bas, ik had in een andere opic gereageerd, maar nogmaals in deze:
Klasse dat je de site weer online hebt gezet! En begrijpelijk dat je de site er tijdelijk af hebt gehaald. Heel RTC staat achter je!!
Ik denk zelfs dat dit de band nog sterker maakt. You don't know what you miss till it's gone.... :wink:
Maarten GTT

idd dit blijft een toffe site en je hebt groot gelijk respect is every thing
Chris
Erelid - Moderator - RvT

En natuurlijk ben ook ik weer blij dat "onze" site weer online is!
Jammer dat er mensen zijn die het zo voor een hoop andere kunnen verpesten.

Bas, top dat we weer in de lucht zijn. :smile:
jnjansen_r5gtturbo

Ik heb van dit alles gelukkig weinig meegemaakt, had niet met het id willen rondlopen dat DE RENAULT-site er niet meer was.
Ben een beetje een nachtbraker vandaar :lol:

Ga vooral door voor de mensen die het hier REUZE naar hun zin hebben!! Thanks to you!
-----------------
De mzzl en tot ziens, Jeof
<font size=1>[ This message was edited by: jnjansen_r5gtturbo on 2001-10-27 02:41 ]</font>
Riël
Über-Spammer

Jah gelukkig, ik als nieuwe gtturbo menneke kan dus helemaal nix zonder dees forum he moet mijn info toch ergens vandaan halen!

Thanx bas! Had 'm bijna naar de sloop gebracht zonder jou :smile:

maar niet heus...

Groete
Menno

Site weer online.
Re:

:smile:

(nog nimmer was een smiley zo op z'n plaats)
Arjen

Gewoon super !!!!!!!!!! Blijkt dat we toch allemaal computernerds zijn geworden en geen dag zonder kunnen. Gelukkig maar.

Ben ff een zonnebril kopen; wat is die disclamer fel !!!!!! Niet te missen.

Bas: bedankt !
marco

yes yes yes ,mijn favoriete site is weer online,super bas,heb me gister rot geschrokken,maar nu ben ik weer blij en happy en nog veel meer:lol::lol::lol:
RESPECT TO BAS AND THE CLUB POSSY
groetjes marco
Marius

Yes !
Xedrah

Jippie! :wink:
Roy
Moderator

Yes :smile:. Echt top Bas dat je er toch mee doorgaat.
5 GT Turbo '88 GT5
Jesper16v
Contacteer:

JAAAAAAA mijn startpagina doet et weer!!!!!

Thnx Guys

:lol: :lol:
catrinus

Ik hoorde het nieuws van marius toen ik in de tattoo shop met hem aan het bellen was. Echt rtc is een soort drugs voor mij. Ik kan geen dag zonder rtc. Blij dat je door gaat.

Greetz the cat man
There will be plenty of time to rest when your dead
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Tattoo shop?
Driekus

RTC*

*(renault tuning tattoo turboman cat club) :grin::grin::grin:
Anonymous

[quote]
On 2001-10-26 22:08, Mclain

Je kunt slecht je clio iedere dag 3 wax-lagen geven. Is die over een half jaar een halve meter breder :lol:

hahaha is natuurlijk wel een leuk alternatief om de tuuttie de vetste te maken die er rond rijd LOL

kweenie of de "trutel wax" kosten opwegen tegen die van een mooie uitbouw set maar het valt te proberen hahaha LOL

grtz Thomas
Anonymous

waarom doet mijn foto het nooit bij mijn posts ik heb al 10000 keer gecontroleerd of de url juist is maar dat moet kloppen d8 ik zo dus wie helpt me ff uit de brand

grtz Thomas
Sander
Contacteer:

:grin: :lol:

THANKS

:lol:
-----------------
HOP HOP HOP GAS ER OP !
<font size=1>[ This message was edited by: PLATBEKTERRIER on 2001-10-27 18:45 ]</font>
<font size=1>[ This message was edited by: PLATBEKTERRIER on 2001-10-27 18:45 ]</font>
jnjansen_r5gtturbo

On 2001-10-27 18:30, Thomas megane coupe
wrote:
waarom doet mijn foto het nooit bij mijn posts ik heb al 10000 keer gecontroleerd of de url juist is maar dat moet kloppen d8 ik zo dus wie helpt me ff uit de brand

grtz Thomas

Deze moet je op je hardeschijf zetten en vandaar selecteren, dan moet deze het wel doen, dus "Opslaan als" op je c-schijf ofzo en dan in je profile vandaar selecteren, duidelijk?
mathijs

ben het volkomen met je eens Bas, dat je zo gereageerd hebt.
maar ik ben wel heel blij dat het weer online is, was wel een beetje vervelen zo zonder dat lezen van alle topics.
bedankt dat je deze overweging hebt gemaakt!
Anonymous

superman laat je niet kennen word wel gewaardeerd goetn uit dr88
Plaats reactie