Ik denk het niet. Dat is hoofdzakelijk de reden dat ik de site online heb geplaatst. Bijkomend punt is dat ik lekker weer van de straat ben om de site verder te onderhouden, ik zou bij god niet weten wat ik met al die vrije tijd moet
Ik hoop dat ik jullie niet teveel heb laten schrikken, maar er zijn grenzen aan wat een mens verdragen kan/moet kunnen verdragen, en vanochtend ging het mij persoonlijk iets te ver.
De regel van 3 strikes and you're out gaan wij als moderators soepeler toepassen <b>naar ons toe</b>. Dat betekent dat wij for the time being op zullen treden zoals wij dat goedachten, omdat op dit moment de regels nog onder de loep genomen worden. De sfeer is er aardig op achteruit gegaan, en dat is jammer. We hopen dat de maatregelen die genomen worden er toe leiden dat deze site weer wordt zoals ie was.
Het RTC bestuur zal dus besluiten welke regels er gehanteerd gaan worden binnen het forum. Mensen die het er niet mee eens zijn, zullen we vriendelijk doch dringend verzoeken hun heil ergens anders te zoeken.
<b>Het gebruik van dit forum is een privelege, geen recht.</b>
-----------------
Of een computer kan denken is net zo irrelevant als of een onderzeeer kan zwemmen...
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/renault5/idx.php" TARGET="_blank">www.renault-tuning.com/renault5/idx.php</A><!-- BBCode End --> ...
<font size=1>[ This message was edited by: Bas on 2001-10-26 19:50 ]</font>