Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

<h2>De weersvooruitzichten voor de komende negen dagen</h2>Opgesteld door het KNMI op dinsdag 30 oktober 2001 om 15:40 uur. Eerste vijf dagen, woensdag 31 oktober tot en met zondag 4 november : <table cellSpacing="0" cellPadding="0" width="620" border="0"><tbody><tr><td align="left"><ul><li><b>Woensdag regen en vrij veel wind, daarna rustig en droog weer.Middagtemperatuur rond 14 graden.</b></li></ul></td></tr></tbody></table><ul><table cellSpacing="2" width="560" border="0"><tbody><tr><th width="40%" bgColor="#cccccc"> </th><th width="12%" bgColor="#cccccc">wo</th><th width="12%" bgColor="#cccccc">do</th><th width="12%" bgColor="#cccccc">vr</th><th width="12%" bgColor="#cccccc">za</th><th width="12%" bgColor="#cccccc">zo</th></tr><tr><td>Zonneschijn <font size="2">(%)</font></td><td align="middle">20</td><td align="middle">30</td><td align="middle">40</td><td align="middle">30</td><td align="middle">30</td></tr><tr><td bgColor="#eeeeee">Neerslagkans <font size="2">(%)</font></td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">80</td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">20</td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">10</td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">10</td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">20</td></tr><tr><td>Neerslaghoeveelheid <font size="2">(mm)</font></td><td align="middle">3</td><td align="middle">0</td><td align="middle">0</td><td align="middle">0</td><td align="middle">0</td></tr><tr><td bgColor="#eeeeee">Minimumtemperatuur <font size="2">(ºC)</font></td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">14</td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">7</td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">5</td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">6</td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">7</td></tr><tr><td>Middagtemperatuur <font size="2">(ºC)</font></td><td align="middle">15</td><td align="middle">13</td><td align="middle">14</td><td align="middle">15</td><td align="middle">15</td></tr><tr><td bgColor="#eeeeee">Windrichting  </td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">NW</td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">NW</td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">ZW</td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">ZW</td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">NW</td></tr><tr><td>Windkracht <font size="2">(bft)</font></td><td align="middle">5</td><td align="middle">4</td><td align="middle">3</td><td align="middle">3</td><td align="middle">3</td></tr></tbody></table><font size="2">Alle cijfers zijn gemiddelden over Nederland Windrichting en windkracht gelden voor overdag boven open gebieden<a href="http://www.knmi.nl/voorl/weer/md_verkla ... ichting</a> op de tabel</font></p></ul>

<font size=1>[ This message was edited by: ploegah on 2001-10-30 16:37 ]</font>
Maus

:smile:Dat ziet er zonnig uit voor de Zaterdag!:smile:
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Dat ziet er toch heel erg goed uit mogen we wel zeggen :smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-10-30 15:52, Tijn
wrote:
Huh? hoezo dat dan?
Mijn auto lipe beroerd, 3 pitten ofzo, geen vermogen, zet ik hem neer in Gouda, wordt ik geroepen meneer is dat uw auto?
Ik had hem niet in een vak staan maar voor de deur, dus ik denk gezeur over parkeren.
Maar nee, parkeerterrein blauw, roken, ongelofelijk, onde de auto vandaan bij de Kat.

Ik denk dus kat verstopt ofzo.
Ben weer weggereden, maar had beter kunnen fietsen is sneller.
Tijn
Contacteer:

Met die 306? van de zaak? of de twingo?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Polo uit negenennegentig.
Hij staat nu nog te smeulen ofzo.
Stinkt! :sad:
Maus

Ojee, da's niet zo mooi Chris! Hopelijk is 't voor zaterdag verholpen.
Anonymous

Zo eindelijk die *%^*%&*( table goed. Bas, volgens mij zit er een fout in je berichten editor.

niet slecht he dat weer
Maus

Oh niet met de GTT, laat maar... :wink:
Menno

On 2001-10-30 16:34, Chris
wrote:
wrote:
Huh? hoezo dat dan?
Mijn auto lipe beroerd, 3 pitten ofzo, geen vermogen, zet ik hem neer in Gouda, wordt ik geroepen meneer is dat uw auto?
Ik had hem niet in een vak staan maar voor de deur, dus ik denk gezeur over parkeren.
Maar nee, parkeerterrein blauw, roken, ongelofelijk, onde de auto vandaan bij de Kat.

Als ie op 3 poten loopt, ga je al 't mengsel van die 4e cilinder lekker in de kat opstoken, en daar wordt ie errug warm van. Je kat kan je in ieder geval wegflikkeren nu, dis is dood. Dat op 3 poten lopen was misschien een bougie, of zo als bij de meeste VW's, een bougiekabel.

Maaruh we mogen er dus weer een bij schrijven op 't lijstje "killed by Chris" ? :lol::lol::lol:
rev it like a rental
Maus

:lol:

Hoeveel kruisjes heeft ie al staan?
Tijn
Contacteer:

opgerookt dus zeg maar.....
Menno

yep, opgerookt, opgestookt, zo'n ding krijg je echt wel vuurrood, voor de betere barbeque
rev it like a rental
Maus

Dus Chris is niet alleen Meeting Coordinator, maar ook een BBQ-Master!:smile:
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Bij ZGAN is de mogelijkheid om een mail (formulier) te sturen, wie o wie? Ze vragen nl ook naar telefoonnummer. :smile:
Tino
Erelid - RvT

Kleine update :

Zgan : gemaild (via Form) geen reactie
CnB : Gemaild, Reactie ligt bij eindredaktie
GTI tuning & design : Telefonisch contact gehad vervolgens mail gestuurd en wacht nu op een reactie.

Dus we zijn er hard mee bezig ga vooral nu geen eigen dingen sturen want dat schept verwarring denk ik.

We zijn er mee bezig en hebben alles en iedereen al gemaild :smile: en we wachten nu de reacties af..
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-10-30 16:43, Menno
wrote:
On 2001-10-30 16:34, Chris
wrote:
wrote:
Huh? hoezo dat dan?

Als ie op 3 poten loopt, ga je al 't mengsel van die 4e cilinder lekker in de kat opstoken, en daar wordt ie errug warm van. Je kat kan je in ieder geval wegflikkeren nu, dis is dood. Dat op 3 poten lopen was misschien een bougie, of zo als bij de meeste VW's, een bougiekabel.

Maaruh we mogen er dus weer een bij schrijven op 't lijstje "killed by Chris" ? :lol::lol::lol:
-Slik-
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Chris GEFLICITEERD MET JE 5000e POSTING!!!!!!! :smile:

Ik zit trouwens bijna op 1000 :smile:
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

dat heb je goed gedaan . is dat zo'n kwaal bij vw's dat de bougiekabels kapot gaan ? bij mij liep ie laatst ook ff heel erug rot , maar iets later liep ie weer best . toch maar ff het kabeltje nakijken dan .
Frank

He Chris zet ons ook ff bij die lijst het is zeker dat we komen.Ik kom met mijn broer en waarschijnlijk een vriend van mij .
We komen wel met een golf vr6 maar dat is geen bezwaar he of wel.
Gr.Frank
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-10-30 19:26, Mr. TX
wrote:
Chris GEFLICITEERD MET JE 5000e POSTING!!!!!!! :smile:

Ik zit trouwens bijna op 1000 :smile:
Dank U, Dank U! :smile:

Jij ook met je negenhonderdnegenennegentigste!!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Frank, je staat erbij. :smile:

Natuurlijk kun je met een andere auto komen, het terrein is groot hoor! :wink:
Er komen er meerdere met een Niet-Renault.

<font size=1>[ This message was edited by: Chris on 2001-10-30 22:06 ]</font>
Alex A-man

On 2001-10-30 21:22, Frank
wrote:
We komen wel met een golf vr6 maar dat is geen bezwaar he of wel.
Gr.Frank
Dat is dus geen probleem.
Ik kom waarschijnlijk ook niet met een Renault, maar lekker met m'n eigen wagentje! :wink:
Ron
Contacteer:

Ikke kom waarschijnlijk ook. Met een R5AT.
Ikke is Ron met zijn vrouw en twee kindjes. Er is toch wel appeltaart bij die AC-WC?
Jeroen
Contacteer:

On 2001-10-30 23:36, Ron
wrote:
Er is toch wel appeltaart bij die AC-WC?
Kijk zo mag ik het graag horen, het is bij ons inmiddels een traditie aan het worden.
We beginnen de meetings met koffie en appeltaart.

Inmiddels beginnen er bij de RMCC toch meer en meer wakker te worden.
Nu ze zien dat er zoveel renaults zullen komen zijn er al een paar aan het twijfelen geslagen, eigenlijk hebben ze die dag wat anders maar..... ze denken er nu toch over om ff langs te komen.
Riël
Über-Spammer

ik wil ook komen zaterdag!!!! Moet mijn auto gemaakt hebben!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Leuk Ron, ik zet je erbij, als het goed is zijn er dan twee Renaultjes 5 Alpine(turbo)!
marco

dakiitos, als dat nou niet mocht lukken dan kun je ook met mij afrijden is geen probleem joh ,kijk maar ,greetz marco
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ehm Meneer van het AC-Restaurant, heeft U 56 stukken Appeltaart, 65 Kopjes koffie, en 15 porties bitterballen voor ons?
Oh en nog 28 Thee.
En snel een beetje! :wink:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Jeroen, er begint zich zo langzamerhand ook een mooi rijtje Coupees te vormen.
Beter toch! :grin:

Het duurde even wat langer, maar fijn om te horen dat er nu toch nog een paar komen!
Goof

Gaaf man!!
Zijn echt al een hoop Renaults..... Chris, kan je geen statistieken bijhouden??? Hoeveel van wat enzo??
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Tja, statistiek is wel leuk inderdaad, maar het rijtje zegt al genoeg denk ik.
Ik sprak net nog iemand van wie ik wist dat hij kwam, en hij meldde dat hij ook nog 4a5 GTTjes meenam, dus er komen ook nog een aantal onaangemelde bezoekers.
Echt tof, begin alleen steeds meer aan de grootte van het parkeerterrein te denken.....
Tino
Erelid - RvT

Dat moet gewoon lukken chris, wij gaan daar als eerste heen dan tellen we de plekken globaal uit. Dan komt het wel in orde.

Iedereen krijgt zijn plaatsje aangewezen door 1 van ons en wordt netjes gedirigeerd hoe hij moet staan. Dit zorgt voor een super strakke aankleding van de meeting.

Update van de media : nog geen nieuws van beide die ik geinformeerd heb over onze meeting. Ik wacht deze dag nog even af. Heb ik morgenochtend nog geen mail ontvangen van de betreffende personen dan ga ik nog een keer bellen/mailen.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Tino, we hebben van Het AC, het achterste parkeerterrein aan de linkerkant"gekregen" voor het houden van onze meeting.
Ik kan alleen geen beeld krijgen hoe groot dat terrein is, als ik zo voor me gevoel aan het terrein denk dan is het echt supergroot, desnoods wijken we af naar een ander deel van het immense parkeerterrein, maar datr zien we dan wel.

Jammer dat je nog geen nieuws van de media hebt, ik denk ook niet dat we ze moeten verwachten, ze zullen er waarschijnlijk geen tijd voor vrij willen maken, en misschien hebben ze wel weer een test tussen een Golf GTI uit 1987 met drie ton op de teller en een Kadett uit 1990 met 180.000 op de teller en een CRX uit 1989 met 140.000 op de teller. :wink:
Plaats reactie