<h2>De weersvooruitzichten voor de komende negen dagen</h2>Opgesteld door het KNMI op dinsdag 30 oktober 2001 om 15:40 uur. Eerste vijf dagen, woensdag 31 oktober tot en met zondag 4 november : <table cellSpacing="0" cellPadding="0" width="620" border="0"><tbody><tr><td align="left"><ul><li><b>Woensdag regen en vrij veel wind, daarna rustig en droog weer.Middagtemperatuur rond 14 graden.</b></li></ul></td></tr></tbody></table><ul><table cellSpacing="2" width="560" border="0"><tbody><tr><th width="40%" bgColor="#cccccc"> </th><th width="12%" bgColor="#cccccc">wo</th><th width="12%" bgColor="#cccccc">do</th><th width="12%" bgColor="#cccccc">vr</th><th width="12%" bgColor="#cccccc">za</th><th width="12%" bgColor="#cccccc">zo</th></tr><tr><td>Zonneschijn <font size="2">(%)</font></td><td align="middle">20</td><td align="middle">30</td><td align="middle">40</td><td align="middle">30</td><td align="middle">30</td></tr><tr><td bgColor="#eeeeee">Neerslagkans <font size="2">(%)</font></td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">80</td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">20</td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">10</td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">10</td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">20</td></tr><tr><td>Neerslaghoeveelheid <font size="2">(mm)</font></td><td align="middle">3</td><td align="middle">0</td><td align="middle">0</td><td align="middle">0</td><td align="middle">0</td></tr><tr><td bgColor="#eeeeee">Minimumtemperatuur <font size="2">(ºC)</font></td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">14</td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">7</td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">5</td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">6</td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">7</td></tr><tr><td>Middagtemperatuur <font size="2">(ºC)</font></td><td align="middle">15</td><td align="middle">13</td><td align="middle">14</td><td align="middle">15</td><td align="middle">15</td></tr><tr><td bgColor="#eeeeee">Windrichting </td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">NW</td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">NW</td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">ZW</td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">ZW</td><td align="middle" bgColor="#eeeeee">NW</td></tr><tr><td>Windkracht <font size="2">(bft)</font></td><td align="middle">5</td><td align="middle">4</td><td align="middle">3</td><td align="middle">3</td><td align="middle">3</td></tr></tbody></table><font size="2">Alle cijfers zijn gemiddelden over Nederland Windrichting en windkracht gelden voor overdag boven open gebieden<a href="http://www.knmi.nl/voorl/weer/md_verkla ... ichting</a> op de tabel</font></p></ul>
<font size=1>[ This message was edited by: ploegah on 2001-10-30 16:37 ]</font>
<font size=1>[ This message was edited by: ploegah on 2001-10-30 16:37 ]</font>
Mijn auto lipe beroerd, 3 pitten ofzo, geen vermogen, zet ik hem neer in Gouda, wordt ik geroepen meneer is dat uw auto?On 2001-10-30 15:52, Tijn
wrote:
Huh? hoezo dat dan?
Ik had hem niet in een vak staan maar voor de deur, dus ik denk gezeur over parkeren.
Maar nee, parkeerterrein blauw, roken, ongelofelijk, onde de auto vandaan bij de Kat.
Ik denk dus kat verstopt ofzo.
Ben weer weggereden, maar had beter kunnen fietsen is sneller.
Met die 306? van de zaak? of de twingo?
Zo eindelijk die *%^*%&*( table goed. Bas, volgens mij zit er een fout in je berichten editor.
niet slecht he dat weer
niet slecht he dat weer
Als ie op 3 poten loopt, ga je al 't mengsel van die 4e cilinder lekker in de kat opstoken, en daar wordt ie errug warm van. Je kat kan je in ieder geval wegflikkeren nu, dis is dood. Dat op 3 poten lopen was misschien een bougie, of zo als bij de meeste VW's, een bougiekabel.On 2001-10-30 16:34, Chris
wrote:Mijn auto lipe beroerd, 3 pitten ofzo, geen vermogen, zet ik hem neer in Gouda, wordt ik geroepen meneer is dat uw auto?On 2001-10-30 15:52, Tijn
wrote:
Huh? hoezo dat dan?
Ik had hem niet in een vak staan maar voor de deur, dus ik denk gezeur over parkeren.
Maar nee, parkeerterrein blauw, roken, ongelofelijk, onde de auto vandaan bij de Kat.
Maaruh we mogen er dus weer een bij schrijven op 't lijstje "killed by Chris" ?

rev it like a rental
opgerookt dus zeg maar.....
-
- Contacteer:
Bij ZGAN is de mogelijkheid om een mail (formulier) te sturen, wie o wie? Ze vragen nl ook naar telefoonnummer. 

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Kleine update :
Zgan : gemaild (via Form) geen reactie
CnB : Gemaild, Reactie ligt bij eindredaktie
GTI tuning & design : Telefonisch contact gehad vervolgens mail gestuurd en wacht nu op een reactie.
Dus we zijn er hard mee bezig ga vooral nu geen eigen dingen sturen want dat schept verwarring denk ik.
We zijn er mee bezig en hebben alles en iedereen al gemaild
en we wachten nu de reacties af..
Zgan : gemaild (via Form) geen reactie
CnB : Gemaild, Reactie ligt bij eindredaktie
GTI tuning & design : Telefonisch contact gehad vervolgens mail gestuurd en wacht nu op een reactie.
Dus we zijn er hard mee bezig ga vooral nu geen eigen dingen sturen want dat schept verwarring denk ik.
We zijn er mee bezig en hebben alles en iedereen al gemaild

-Slik-On 2001-10-30 16:43, Menno
wrote:Als ie op 3 poten loopt, ga je al 't mengsel van die 4e cilinder lekker in de kat opstoken, en daar wordt ie errug warm van. Je kat kan je in ieder geval wegflikkeren nu, dis is dood. Dat op 3 poten lopen was misschien een bougie, of zo als bij de meeste VW's, een bougiekabel.On 2001-10-30 16:34, Chris
wrote:Mijn auto lipe beroerd, 3 pitten ofzo, geen vermogen, zet ik hem neer in Gouda, wordt ik geroepen meneer is dat uw auto?On 2001-10-30 15:52, Tijn
wrote:
Huh? hoezo dat dan?
Maaruh we mogen er dus weer een bij schrijven op 't lijstje "killed by Chris" ?:lol::lol:
-
- Contacteer:
Chris GEFLICITEERD MET JE 5000e POSTING!!!!!!! 
Ik zit trouwens bijna op 1000

Ik zit trouwens bijna op 1000

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat heb je goed gedaan . is dat zo'n kwaal bij vw's dat de bougiekabels kapot gaan ? bij mij liep ie laatst ook ff heel erug rot , maar iets later liep ie weer best . toch maar ff het kabeltje nakijken dan .
Frank, je staat erbij. 
Natuurlijk kun je met een andere auto komen, het terrein is groot hoor!
Er komen er meerdere met een Niet-Renault.
<font size=1>[ This message was edited by: Chris on 2001-10-30 22:06 ]</font>

Natuurlijk kun je met een andere auto komen, het terrein is groot hoor!
Er komen er meerdere met een Niet-Renault.
<font size=1>[ This message was edited by: Chris on 2001-10-30 22:06 ]</font>
-
Dat is dus geen probleem.On 2001-10-30 21:22, Frank
wrote:
We komen wel met een golf vr6 maar dat is geen bezwaar he of wel.
Gr.Frank
Ik kom waarschijnlijk ook niet met een Renault, maar lekker met m'n eigen wagentje!
Kijk zo mag ik het graag horen, het is bij ons inmiddels een traditie aan het worden.On 2001-10-30 23:36, Ron
wrote:
Er is toch wel appeltaart bij die AC-WC?
We beginnen de meetings met koffie en appeltaart.
Inmiddels beginnen er bij de RMCC toch meer en meer wakker te worden.
Nu ze zien dat er zoveel renaults zullen komen zijn er al een paar aan het twijfelen geslagen, eigenlijk hebben ze die dag wat anders maar..... ze denken er nu toch over om ff langs te komen.
Tja, statistiek is wel leuk inderdaad, maar het rijtje zegt al genoeg denk ik.
Ik sprak net nog iemand van wie ik wist dat hij kwam, en hij meldde dat hij ook nog 4a5 GTTjes meenam, dus er komen ook nog een aantal onaangemelde bezoekers.
Echt tof, begin alleen steeds meer aan de grootte van het parkeerterrein te denken.....
Ik sprak net nog iemand van wie ik wist dat hij kwam, en hij meldde dat hij ook nog 4a5 GTTjes meenam, dus er komen ook nog een aantal onaangemelde bezoekers.
Echt tof, begin alleen steeds meer aan de grootte van het parkeerterrein te denken.....
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Dat moet gewoon lukken chris, wij gaan daar als eerste heen dan tellen we de plekken globaal uit. Dan komt het wel in orde.
Iedereen krijgt zijn plaatsje aangewezen door 1 van ons en wordt netjes gedirigeerd hoe hij moet staan. Dit zorgt voor een super strakke aankleding van de meeting.
Update van de media : nog geen nieuws van beide die ik geinformeerd heb over onze meeting. Ik wacht deze dag nog even af. Heb ik morgenochtend nog geen mail ontvangen van de betreffende personen dan ga ik nog een keer bellen/mailen.
Iedereen krijgt zijn plaatsje aangewezen door 1 van ons en wordt netjes gedirigeerd hoe hij moet staan. Dit zorgt voor een super strakke aankleding van de meeting.
Update van de media : nog geen nieuws van beide die ik geinformeerd heb over onze meeting. Ik wacht deze dag nog even af. Heb ik morgenochtend nog geen mail ontvangen van de betreffende personen dan ga ik nog een keer bellen/mailen.
Tino, we hebben van Het AC, het achterste parkeerterrein aan de linkerkant"gekregen" voor het houden van onze meeting.
Ik kan alleen geen beeld krijgen hoe groot dat terrein is, als ik zo voor me gevoel aan het terrein denk dan is het echt supergroot, desnoods wijken we af naar een ander deel van het immense parkeerterrein, maar datr zien we dan wel.
Jammer dat je nog geen nieuws van de media hebt, ik denk ook niet dat we ze moeten verwachten, ze zullen er waarschijnlijk geen tijd voor vrij willen maken, en misschien hebben ze wel weer een test tussen een Golf GTI uit 1987 met drie ton op de teller en een Kadett uit 1990 met 180.000 op de teller en een CRX uit 1989 met 140.000 op de teller.
Ik kan alleen geen beeld krijgen hoe groot dat terrein is, als ik zo voor me gevoel aan het terrein denk dan is het echt supergroot, desnoods wijken we af naar een ander deel van het immense parkeerterrein, maar datr zien we dan wel.
Jammer dat je nog geen nieuws van de media hebt, ik denk ook niet dat we ze moeten verwachten, ze zullen er waarschijnlijk geen tijd voor vrij willen maken, en misschien hebben ze wel weer een test tussen een Golf GTI uit 1987 met drie ton op de teller en een Kadett uit 1990 met 180.000 op de teller en een CRX uit 1989 met 140.000 op de teller.