Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Michel S.
Contacteer:

Dat ik de test oneerlijk vondt. Een paar feiten op een rij gezet waarom die oneerlijk is. Dat het verschil met de 5 en de auto die erna komt meer als 116.000 km is. Dat er tussen de jongste en de gtt wel 5 jaar zit. En dat die vent wat die GTT voor 5000 aanbood een behoorlijke afzetter was. Dat ze de lezer met deze info niet goed informeren, maar eerder de verkeerde informatie geven. Dat dit 5je wel enorm afgeragd is en deze niet eens 2000 waard is. Dat als je een GTT zou pakken van 5000, en dit uiteraard ook waard zou zijn, dat het dan pas eerlijk zou zijn geweest. ZOu je een GTT pakken van 8000-9000 piek(wat zij dus opgaven) dat die andere 2 dan geen kans hadden. En dat ik vindt dat ze dit artikel moeten rechttrekken door nog eens de test te doen, of een artikel te plaatsen over de 5 waardoor die onder de lezers dewaardering krijgt wat die verdient. Zoiets was het ongeveer.

groetjes
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ben benieuwd of er inderdaad ooit een reactie komt
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Heb net De Heilige Koe even gehaald, en het viel me nog mee.
Er stond bij dat de Renault 5 door zijn staat Kansloos was.

Maar inderdaad, als ze "goed spul" zouden gebruiken dan zou het eerlijker zijn.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

En ik las het al eerder, weer die Alfa 33!
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Stuur ze dan nog even een mailtje dat ze a.s. zaterdag om 13:00 welkom zijn om genoeg 5'jes te zien die in zeer goede staat zijn en die deze testgevallen met gemak verslaat..
Plaats reactie