Ik zou hem willen verlagen, maar dat kan naar het schijnt niet met de gewone verlagingsveren (bij de bekende veerconstructeurs vinden we geen voor mijn wagen), anders moet er nog van alles aangepast worden ivm schokdempers, ... ==> kostprijs : 35-40.000 BEF (=1000 ), aangezien ik nog student ben en maar beperkte financiele middelen bezit (ga niet werken) vindt ik dat nogal veel geld... Bestaan er werkelijk geen gewone verlagingsveren voor Renault 19 Chamade???
Tweede vraagske ivm motortuning: ik zit nu met een motor met ergens rond de 70pk... Bestaan er methodes om dat nog wa op te drijven (want da is nogal weinig hé). Ik zit nu al met een Green luchfilter, die wordt rechtstreeks aangesloten op de motor, en er wordt gekeken voor een airintake, maar zijn er daarnaast nog andere, betaalbare methodes om die verder te tunen???
En dan nog een vraag: passen bv, frontsplitters/frontspoilers van 1e gen. Laguna en Mégane ook op de R19 (Chamade)
En zijn er ergens bedrijven die sideskirts en zo voor R19 maken???
PS: Mocht er iemand een okkasie voorbumper liggen hebben voor R19 Chamade (Phase 1, mag ook Phase 2 zijn als die ook op mijn auto past) in nog goede staat en aan redelijke prijs

Dudes, alvast bedankt...
DUKE
<font size=1>[ This message was edited by: duke on 2001-10-16 20:53 ]</font>