Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

hallo, ik heb een vraagje ivm mijn Renault 19 Chamade (geen 16V) op 15" velgen
Ik zou hem willen verlagen, maar dat kan naar het schijnt niet met de gewone verlagingsveren (bij de bekende veerconstructeurs vinden we geen voor mijn wagen), anders moet er nog van alles aangepast worden ivm schokdempers, ... ==> kostprijs : 35-40.000 BEF (=1000 €), aangezien ik nog student ben en maar beperkte financiele middelen bezit (ga niet werken) vindt ik dat nogal veel geld... Bestaan er werkelijk geen gewone verlagingsveren voor Renault 19 Chamade???
Tweede vraagske ivm motortuning: ik zit nu met een motor met ergens rond de 70pk... Bestaan er methodes om dat nog wa op te drijven (want da is nogal weinig hé). Ik zit nu al met een Green luchfilter, die wordt rechtstreeks aangesloten op de motor, en er wordt gekeken voor een airintake, maar zijn er daarnaast nog andere, betaalbare methodes om die verder te tunen???
En dan nog een vraag: passen bv, frontsplitters/frontspoilers van 1e gen. Laguna en Mégane ook op de R19 (Chamade)
En zijn er ergens bedrijven die sideskirts en zo voor R19 maken???

PS: Mocht er iemand een okkasie voorbumper liggen hebben voor R19 Chamade (Phase 1, mag ook Phase 2 zijn als die ook op mijn auto past) in nog goede staat en aan redelijke prijs :smile: :smile: ?????

Dudes, alvast bedankt...

DUKE
<font size=1>[ This message was edited by: duke on 2001-10-16 20:53 ]</font>
Anonymous

Waarom probeer je geen 19 16v met schade of kapotte motor op de kop te tikken. Die 19's kosten dan geen drol meer en heb je of een snelle motor of de rest.
Anonymous

Hoezo ''Ga niet werken''

Dan kun je maar beter een Golf kopen.
Want tunen kost gewoon geld.
Anonymous

jah, ik ben nog student, ik kan dan moeilijk iedere dag gaan werken aangezien ik naar school moet...
Dus bv een verlagingskit van 1000€ (naart schijnt zou mij da zoveel kosten voor mijn R19 chamade te verlagen) is voor mij al een hele grote uitgave...
Maar ik ben zot van getunede auto's, daarmee dat ik moet zoeken naar betaalbare oplossingen... snappie?
<font size=1>[ This message was edited by: duke on 2001-10-17 00:07 ]</font>
Bart V

Ik ken het probleem, ik zit in precies dezelfde situatie als jij, student en toch een leuke auto willen hebben.
Tijn
Contacteer:

On 2001-10-16 23:56, ArjanR19
wrote:
Hoezo ''Ga niet werken''

Dan kun je maar beter een Golf kopen.
Want tunen kost gewoon geld.
Ja, moet je dan als je niet zo veel geld hebt gelijk smaakloos rondrijden ? :smile:

Duke, is er in frankrijk ook nix te vinden aan verlagingsveren voor je auto?
<font size=1>[ This message was edited by: Tijn on 2001-10-17 00:15 ]</font>
Anonymous

Hallo....

Zo bedoel ik het ook niet hoor!

Maar het staat er zo raar, ga niet werken.

Zet er dan neer van ''heb geen tijd om te werken, omdat ik veel met school bezig ben''

En ik heb je in een andere topic al antwoord gegeven wat het kost om m te laten verlagen.

Ik hoop dat ik het zo goed zei:grin:
Mzzl...:wink:
Plaats reactie