Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Stefijn

Dat was echt heeeeel errug vet! :grin:

Totaal niet de horror-verhalen die ik van tevoren allemaal hoorde maar gewoon 110% superfun.

Ik was in het begin wel een beetje nerveus, voor de start zeg maar (bij de halveronde ingang), maar toen ik 2 bochten gehad had was dat totaal verdwenen :grin:

1e halve ronde heb ik met mijn broer Dirk op de passagiersstoel gereden en een vriend van 'm achterin (Joris), daarna 1 rondje met Joris en 2 rondjes met Dirk en dat was echt supervet :smile:
Jammer dat we geen videocamera hadden :sad:

Met gierende banden door alle bochten, 2x dwars (bij bochten met publiek natuurlijk :smile: Zelfs nog 2x een 911 ingehaald (wat waarschijnlijk meer aan de berijder van de porsche lag, maar what the hell! :smile: )

Wat ook heel erg meeviel was de snelheid waarmee andere auto's me inhaalden. Je kon ze vaak al 2 bochten van tevoren aan zien komen (911-je, motors) en het was helemaal niet zo dat ze inééns achter me zaten. En als ik dan 120 reed, dan ging zo'n 911 misschien 150 of zo voordat ie weer in de remmen ging. En er is er niet 1 geweest die als een idioot ging proberen mij in te halen (heb ook gewoon iedereen die ik in de spiegel zag naderen meteen voorbij gelaten natuurlijk. Ik heb voorzichtig, maar wel richting de grens gereden :smile: )

2 unfälle gezien: 1 sierra kortgereden tegen de vangrail, 1 motor die onderuit ging nét voordat wij de hoek omkwamen.

Om 17u ging de ring dicht, waarschijnlijk vanwege een stevig ongeval.

Wat een mooi circuit, en wat is dat anderes dan op de openbare weg scheuren. Dat ga ik nog veel vaker doen zeg! :smile:

PS> Tervelde (Opa), kan ik ook in het bezit komen van een kopietje van de band t.z.t.? (Via post of zo?) Dat zou echt super zijn.

<font size=1>[ This message was edited by: Stefijn on 2001-10-15 10:29 ]</font>
<font size=1>[ This message was edited by: Bas on 2001-10-15 17:35 ]</font>
<font size=1>[ This message was edited by: Bas on 2001-10-15 17:35 ]</font>
Menno

Helemaal te gek inderdaad. Als publiek bij een paar bochten zag ik 't ook nog niet helemaal zitten, maar eenmaal op de baan was 't wel erg leuk, wat een feest. 't is inderdaad een venijnig baantje, maar met een beetje beleid kom je er wel heelhuids doorheen. Alleen als bijrijder bij iemand die echt haast heeft vond ik 't wat minder.

Al met al 850 km (waarvan 100 op de ring :smile: )en heel wat uurtjes verder maar wel fors genoten.
rev it like a rental
Stefijn

O ja, :smile: ik heb er NIET op gereden of op gelet (ik heb gewoon gereden zoals ik het lekker vond), maar volgens Dirk had ik ongeveer 11 minuten voor een rondje. Niet slecht voor 1e keer Nurnburgring vinnik.

PS. Ook de volgende keer ga ik dat NIET verbeteren, maar gewoon weer rijden zoals ik het lekker vind :smile:

<font size=1>[ This message was edited by: Stefijn on 2001-10-15 10:33 ]</font>
Anonymous

Opa en ik moeten ff de tapes samenvoegen om zo een vette band te maken, ik bel opa nog wel vandaag.
Anonymous

hebben hebben (die band) !!!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik wil hem, natuurlijk ook hebben!! :smile:
Michel S.
Contacteer:

die band wil ik zeer zeker ook hebben. Dus als die klaar is, dan geef maar eens hier.

groetjes
Anonymous

Mclain, jij kwam die bocht niet zo netjes door (stuiterdestuiter achterwiel los van de grond) :smile:
Michel S.
Contacteer:

Het voelde ook niet zo heel strak aan. Maar je hebt kunnen zien waar dat aan ligt. Ding staat enorm hoog op de poten achter. Kijken of we vandaag wel de Torsie as eruit krijgen(met geweld :wink:) Denk dat het de volgende keer wel wat beter zal gaan. Maar voor de 1ste keer vondt ik het wel aardig gaan.

groetjes
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Gaaf om te horen dat het een leuke dag is geweest. Wellicht ga ik eens een keertje mee :smile:

Ik heb aan deze topic een slotje gehangen, omdat er nu 2 topics over de nurburgring zijn. Willen jullie svp verder posten in <a href="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... ürburgring - wat vonden jullie ervan?</b></a> ?

TNx :smile:
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Gesloten