Totaal niet de horror-verhalen die ik van tevoren allemaal hoorde maar gewoon 110% superfun.
Ik was in het begin wel een beetje nerveus, voor de start zeg maar (bij de halveronde ingang), maar toen ik 2 bochten gehad had was dat totaal verdwenen

1e halve ronde heb ik met mijn broer Dirk op de passagiersstoel gereden en een vriend van 'm achterin (Joris), daarna 1 rondje met Joris en 2 rondjes met Dirk en dat was echt supervet

Jammer dat we geen videocamera hadden

Met gierende banden door alle bochten, 2x dwars (bij bochten met publiek natuurlijk

Wat ook heel erg meeviel was de snelheid waarmee andere auto's me inhaalden. Je kon ze vaak al 2 bochten van tevoren aan zien komen (911-je, motors) en het was helemaal niet zo dat ze inééns achter me zaten. En als ik dan 120 reed, dan ging zo'n 911 misschien 150 of zo voordat ie weer in de remmen ging. En er is er niet 1 geweest die als een idioot ging proberen mij in te halen (heb ook gewoon iedereen die ik in de spiegel zag naderen meteen voorbij gelaten natuurlijk. Ik heb voorzichtig, maar wel richting de grens gereden

2 unfälle gezien: 1 sierra kortgereden tegen de vangrail, 1 motor die onderuit ging nét voordat wij de hoek omkwamen.
Om 17u ging de ring dicht, waarschijnlijk vanwege een stevig ongeval.
Wat een mooi circuit, en wat is dat anderes dan op de openbare weg scheuren. Dat ga ik nog veel vaker doen zeg!

PS> Tervelde (Opa), kan ik ook in het bezit komen van een kopietje van de band t.z.t.? (Via post of zo?) Dat zou echt super zijn.
<font size=1>[ This message was edited by: Stefijn on 2001-10-15 10:29 ]</font>
<font size=1>[ This message was edited by: Bas on 2001-10-15 17:35 ]</font>
<font size=1>[ This message was edited by: Bas on 2001-10-15 17:35 ]</font>