Die werkt erg goed. En anders mail het plaatje maar naar mij dan zet ik m vanavond online (gegarandeerd )
<font size=1>[ This message was edited by: Stefijn on 2001-10-09 11:22 ]</font>
Ik kom heel vaak mensen tegen die plaatjes willen hosten via geocities die daarmee problemen hebben (eigenlijk alléén mensen die geocities gebruiken), vandaar mijn opmerking over GC
Wel leuk , maar wat is dat voor middenconsole? Ik heb een 89 pII met doorlopende console, maar die heeft niet zoveel ruimte als deze. Waar komt deze vandaan?
Btw, goeie rijpositie
<font size=1>[ This message was edited by: Stefijn on 2001-10-09 11:38 ]</font>
On 2001-10-09 11:49, 10o
wrote:
Ja ja schuif het maar op geocities
Nogal simpel: 5 minuten geleden de link in me browser geplakt, plaatje kwam. Plaatje gepost, plaatje kwam. Nu werkt weer niks, cache legen helpt niet. Link in browser plakken komt ik weer op de bekende pagina: geocities, page unavailable.
Plaatje deed het eerst niet via de link maar met Copy, paste in de browser wel, maar goed, heb ff een vraag. Zijn die meters van equiss? Zo, niet welk merk dan?
Probeer nu plaatje te uploaden naar homesite op 10mbfree.com, maar die zeikt weer dat het te groot is.
Ik zit niet op mijn eigen werkplek, maar ergens in een bunker in Hoofdorp. Kan g%$e@&mme niet eens een plaatje kleiner krijgen.
Geduld heren, geduld...
daar ben ik weer, net terug van mijn werk.
dat midden console is heel moeilijk te vinden
het heeft nooit in een 5 gtt standaard gezeten, wel in een oud type5 automaat.
ik heb deze van de sloop vandaan voor fl.20,- :d
hij heeft 2 radiobakken, ideaal dus om metertjes in te plaatsen en niets te boren(slopen).
die metertjes heb ik bij high speed gekocht in schevening en het merk is equus, er zitten lampjes in met de kleuren oranje en groen.
zelf heb ik voor de oranje gekozen, past mooi bij de rest.
allemaal bedankt voor de moeite en als er nog meer vragen zijn hoor ik het wel.
ha, eindelijk erg bedankt!
wat het kost?:
-console is naar mijn weten niet meer nieuw te krijgen, moet je toevallig tegenkomen op de sloop.
-metertjes ongeveer fl.70,- per stuk.
-olie peilstok ongeveer fl. 30,-.
vindt de prijs wel meevallen, je hebt er echt wel wat aan.
je olie temp. stijgt lang zo snel niet als je water temp. en ik kan nu precies aflezen wat mijn turbodruk is ook wel zo handig.
Kijk maar even rond op deze site onder de rubriek auto accesoires en dan meetinstrumenten, ze hebben al die meetinstrumenten van equus en ook dat panneeltje wat jij bedoelt.
Kijk maar even rond op deze site onder de rubriek auto accesoires en dan meetinstrumenten, ze hebben al die meetinstrumenten van equus en ook dat panneeltje wat jij bedoelt.
Inderdaad alleen hebbne ze geen olie temperatuur meter. Paneeltje is trouwens maar 8 piek !
hmm ik zou die digitale nemen van conrad voor in me renault 19 16V.
Deze begint namelijk al op 40 graden te meten en die analoge pas op 60. je ziet dus op een digitale beter wanneer het "allowed trappen" is.
ps: zit bijdeze meters ook de meet sensor?
en kan evt ook de olie temperatuurmeter die via de oliestok gemonteerd is hier op worden aangesloten
-----------------
16V is a beat on a runway
<font size=1>[ This message was edited by: renault 19 16v on 2001-10-11 18:10 ]</font>