Hoi,
FF een vraagje. Kan ik de slang die aangesloten zit op de boostslang (tussen intercooler en carburateur van een renault 5 gtt phase2) gewoon weglaten?
Ik dacht zelf van wel maar wil graag weten wat het beste is!
B.V.B!!
GreetZ
????????? Die slang zit aan de slang die van de interk. naar je carb. gaat? Maar waar gaat hij dan naar toe? Meer info! 

Ben je je bleed valve aan het installeren ??anders kom je maar effe langs kun je zien hoe ik het heb gedaan
Die slang kan je inderdaad afdoppen ja.
On 2001-08-28 17:38, PLATBEKTERRIER wrote:
????????? Die slang zit aan de slang die van de interk. naar je carb. gaat? Maar waar gaat hij dan naar toe? Meer info!
![]()

ThnX allemaal!
OI OI!On 2001-08-28 17:54, Job-turbo wrote:
Ben je je bleed valve aan het installeren ??anders kom je maar effe langs kun je zien hoe ik het heb gedaan
Ik heb de boel nu al los hangen dus dat word een beetje moeilijk. (of ik moet fietsen en daar heb ik wel zo'n tering hekel aan

Maar als ik m er ook in heb kunnen we wel ff vergelijken

Hoe lang heb je m er eigenlijk al in en hoe bevalt ie?
Groeten!!
Ik was je net voor met bestellen bij improve
maar ik heb hem pas vanaf zondag aangesloten er moest eerst een ander dashboard in. maar het is een kwestie van 10 min om hem aan te sluiten

10 minuten? heb je hem dan in je auto of gewoon onder de motorkap geplaatst? Ik ben er namelijk al heel wat langer mee bezig geweest 
En ik heb die bleed-valve ook ff van binnen bekeken en er zaten nog wat metaal resten in bij mij die ik er net nog ff uit heb gevist!
Groeten!

En ik heb die bleed-valve ook ff van binnen bekeken en er zaten nog wat metaal resten in bij mij die ik er net nog ff uit heb gevist!
Groeten!
Ik heb hem in de auto! maar om hem in de auto te plaatsen ben ik inderdaad wel wat langer bezig geweest maar dat heb ik tegelijk met mijn nieuwe dashboard gedaan had ik lekker de ruimte maar aansluiten duurde maar een minuut of 10