Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Zj*rZ

Hoi,

FF een vraagje. Kan ik de slang die aangesloten zit op de boostslang (tussen intercooler en carburateur van een renault 5 gtt phase2) gewoon weglaten?
Ik dacht zelf van wel maar wil graag weten wat het beste is!

B.V.B!!

GreetZ
Sander
Contacteer:

????????? Die slang zit aan de slang die van de interk. naar je carb. gaat? Maar waar gaat hij dan naar toe? Meer info! :grin:

:lol:
Job-turbo
Contacteer:

Ben je je bleed valve aan het installeren ??anders kom je maar effe langs kun je zien hoe ik het heb gedaan
Tijn
Contacteer:

Die slang kan je inderdaad afdoppen ja.
Zj*rZ

On 2001-08-28 17:38, PLATBEKTERRIER wrote:
????????? Die slang zit aan de slang die van de interk. naar je carb. gaat? Maar waar gaat hij dan naar toe? Meer info! :grin:

:lol:
:smile: ik bedoelde de slang die aangesloten zit op de boostslang en die boost slang zit tussen de intercooler en de carb. :smile:

ThnX allemaal!
Zj*rZ

On 2001-08-28 17:54, Job-turbo wrote:
Ben je je bleed valve aan het installeren ??anders kom je maar effe langs kun je zien hoe ik het heb gedaan
OI OI!

Ik heb de boel nu al los hangen dus dat word een beetje moeilijk. (of ik moet fietsen en daar heb ik wel zo'n tering hekel aan :smile: )
Maar als ik m er ook in heb kunnen we wel ff vergelijken :smile:
Hoe lang heb je m er eigenlijk al in en hoe bevalt ie?

Groeten!!
Job-turbo
Contacteer:

Ik was je net voor met bestellen bij improve :lol: maar ik heb hem pas vanaf zondag aangesloten er moest eerst een ander dashboard in. maar het is een kwestie van 10 min om hem aan te sluiten
Zj*rZ

10 minuten? heb je hem dan in je auto of gewoon onder de motorkap geplaatst? Ik ben er namelijk al heel wat langer mee bezig geweest :smile:
En ik heb die bleed-valve ook ff van binnen bekeken en er zaten nog wat metaal resten in bij mij die ik er net nog ff uit heb gevist!

Groeten!
Job-turbo
Contacteer:

Ik heb hem in de auto! maar om hem in de auto te plaatsen ben ik inderdaad wel wat langer bezig geweest maar dat heb ik tegelijk met mijn nieuwe dashboard gedaan had ik lekker de ruimte maar aansluiten duurde maar een minuut of 10
Heino

Is dat de slang die van de antibenzineverdampingsventilator komt?
die kun je wel weggooien ,ik heb 'm er ook niet meer op.
Zj*rZ

Hmmm,

Mooi, ik namelijk nog een slang liggen van een phase 1 GTT en omdat mijn gewone phase 2 slang een beetje f*ck*D is wil ik die phase 1 er wel in hangen!

ThnX!
Plaats reactie