En JA , hij is er door heen. Hierna de veerpootbrug gemonteerd, anders was het chassisnummer niet te zien voor de APK.
Aangezien hij nu op het cup-actuator circuit staat moest alleen nog even de turbodruk bijgesteld worden naar een barretje of 0.9
Om dit te testen even een proefritje gemaakt, stil stukje landweg opgezocht en even lekker gas gegeven. druk kwam uit op 0.75 ongeveer, nog ietsje er bij dus. Einde landweggetje gekeerd, rustig terug...... stil, alles valt uit, lampjes, hetlemaal dood...... en er verschijnt dikke rook en plasticlucht uit mijn ventilatieroosters

Gelukkig had ik net een brandblusser geinstalleerd, dus kap open , blusser op de bron van de rook gericht en er maar een poedercoatinkje aan gegeven.
Massa en plus kabels zijn geheel weggesmolten, vette kortsluiting dus. Morgen maar eens kijken waar dat door kwam. Ik heb hem nu weer netjes schoon en droog gespoten, want dat poeder komt dus echt overal, alles was wit.
en nooit heb je op zo'n moment vuur voor een peukje bij je....
