Er zit een aansluiting maar ik weet dus niet of dat gaat passen ik dacht misschien weet iemand het hier.
Ben lekker aan het zagen en het hakken geweest in een dash. (wat ik nog had en redelijk brak was) en het past ik heb het wat ruig gedaan maar nu weet ik precies wat ik weg moet halen uit het echte dasboard en het lijk Mooooiiiii!!!! Nu nog aansluiten
zit nog steeds met die kilometerkabel in mijn maag want ik heb het WP handboek doorgelezen maar daar kan ik helemaal niets vinden over de KM sensor of kabel.

- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Je zou ff kunnen kijken of die a/d omzetter van een GSI werkt... Want daar hebben we het over toch?
Zal wel niet werken, mara je weet nooit. Kost fl 86 dacht ik nieuw
Zal wel niet werken, mara je weet nooit. Kost fl 86 dacht ik nieuw
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
De omvormer heb ik wel en die zit gewoon op de teller bak maar ik vroeg me dus af of er een gewone kabel op versnellingsbak past!
Als in 't gat van je bak ook 't asje en tandwieltjes en afdichtinkjes zitten kan d'r een kabel op aangesloten worden. Lijkt me een kwestie van ff goed naar de bak kijken. Weet je de plek waar ie hoort te zitten?
rev it like a rental
Heb nog wel een losse versnellingsbak liggen en ddar zit wel een gat wat er op lijkt maar zeker zijn ben ik niet voor dit geval het is nogal diep en heb wel met mijn pink zitten te voelen mmar ik weet niet of het het juiste gaat je is (doet me enigzins aan iets anders denken
)

Heb even een kabeltje van de sloop gehaal en die past in het gat van de losse versnellingsbak maar heb het ook even bij mijn eigen gt geprobeerd maar dat wil niet echt lukken
Weet iemand hoe je het makkelijkst bij die sensor kan komen of moet echt de turbo eruit voor zoiets??

Nou heb ik het dashboard aangesloten en hij doet het! Alleen mijn kilometerteller doet het niet
maar de originele deed het de laatste tij ook heel vaak niet. weet iemand waar dat aan kan liggen???? please help!

Dat heb ik ook gehad, maar dat lag aan de stekker verbinding op de print van de teller.
En daar heb je nu geen last meer van als je een ander dashbordje hebt :d
Je hebt nu toch een kabel of niet?

Je hebt nu toch een kabel of niet?

Nee ik krijg de kabel niet goed in mijn versnellings bak dus ik gebruik nu nog de originele kabel vandaar. maar wat was het dan bij jouw??
Heb je geen foto van het dashboard hoer het uitziet als het erin zit??
Komt! zodra het helemaal klaar is en 100% werkt
ik haal dit oud topic eens naar boven om te vragen hoe het ermee zit. Is het nog gelukt??????