Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Michel S.
Contacteer:

On 2001-08-13 15:21, Hagen wrote:
Maar is het dan ook mogelijk om er een voor mijn GTE te maken?
Het zal denk ik goed mogelijk zijn om jou chippie in te lezen. Maar daar houd het bij mij een beetje op. Ik kan wel wat waarden gaan veranderen, maar denk niet dat je daar zoveel mee opschiet, aangezien ik nog niet genoeg weet wat wat is. Maar ik ben er nu achteraan aan het gaan om te kijken wat de mogelijkheden zouden zijn.

ik hou je wel op de hoogte

groetjes
Michel S.
Contacteer:

oh ja, probeer wel in gedachte te houden dat, wanneer we een vermogen verhoging zouden kunnen doen met een chippie dat dit een 4 a 5 PK netto zullen zijn. Niet dat je denkt dat we een andere chip erin plaatsen en dat die veranderd in een brutal V10 Twin turbo ofzo. Met andere woorden, het zal helpen, maar wel maar een klein beetje.

groetjes
Hagen
Contacteer:

Alle kleine beetjes helpen. Dus ik ben benieuwd of er wat voor te krijgen is.
Bij improve tuning hadden ze geloof ik wel een chip voor een Renault 19 met 1.7l motor. Maar om hier nou f 650,- voor neer te leggen.
Maar goed. Ik zie wel wat je kan vinden. Heb je misschien nog andere ideeen voor mijn wagen. Misschien iets als kop vlakken oid.
Folkert
Contacteer:

Hi.

Hier nog een linkie naar een auto met een NOS setje erop (tis dr alweer af: Hij heeft er een turbo op geknoopt!)

http://www.205gti.com/story_ericnosNL.htm

Gegroet, Folkert.
Renault 4 Alpine Turbo's are fun
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1
Tijn
Contacteer:

Folkert, ben jij die jongen die toen met het R4 evenement die meetapparatuur had gekocht?
Menno

aha, je refereert aan onze mooie Renault Modula? :lol::lol::lol::lol::lol:
rev it like a rental
Tijn
Contacteer:

Jaaaa.... dat ding.....

hebben jullie toen wander zijn R6 nog mee proberen te fixen toch?
Menno

Yep, klopt. Was een technisch weekend. Zag wander gister nog uit een ongedefinieerde rode renault kruipen
rev it like a rental
Tijn
Contacteer:

huh? rooie?

hij had laatst nog een R9 automaat.. die was zilver (en mosgroen).... zal wel weer iets nieuws zijn dan :smile:
Menno

volgens mij was 't wel een R9, misschien was alleen de auto ernaast (4'tje) bordeaux rood, maar zal 't wel niet goed gezien hebben, tijdens 't rijden, in 't donker.

Ik toeterde nog, maar geloof niet dat ie een clio herkende.
rev it like a rental
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

R9 automaat
Heb ik ook nog gehad, reed wel lekker. Jammer van die gaten in het dak ("origineel" open dak).
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Plaats reactie