-
- Über-Spammer
- Contacteer:
euh clio sneller dan 5 gt turbo ? ik wil niet rot doen maar mijn ervaring en die van nog een paar vrienden is of gelijk of ze leggen het af . ik heb zelf ook een clio gehad dus .... als ze allebei standaard zijn nou ik moet het nog zien wie er sneller is
maar inderdaad het sneller maken van je auto kost veel heel veel zeker als je het goed wil doen

maar inderdaad het sneller maken van je auto kost veel heel veel zeker als je het goed wil doen

puntje met bougies met conische afdichting kan zijn, dat wanneer je ze met hete motor er goed vast in draait, je ze er koud (en ook warm) nooit meer uit krijgt. Heb 't nooit ervaren, maar is een hardnekkig verhaal, dus misschien wel waar 

rev it like a rental
7,5 per stuk. Dat zijn nou nog eens bedragen. Ik ben voor een bougie nog nooit onder de 20 piek geweest. Heb er zelfs nu hier van 27,5 per stuk. Wordt je niet echt vrolijk van als je effe je bougies wil vervangen. Dus dan maar regelmatig schoonmaken en het autootje goed onderhouden. Wil ook wel eens kosten besparen.
groetjes
groetjes
Precies, die man had het over een bepaalde legering die bij Champion anders was dan bij NGK of Bosch...
En HAAS een standaard Clio 16V is echt sneller dan een standaard 5 GTT.
ALs je me niet gelooft kijk even naar de verschillende waarden op autoweek.nl..
Ik ga er wel vanuit dat allebei de chauffeurs wel goed kunnen schakelen natuurlijk..
En HAAS een standaard Clio 16V is echt sneller dan een standaard 5 GTT.
ALs je me niet gelooft kijk even naar de verschillende waarden op autoweek.nl..
Ik ga er wel vanuit dat allebei de chauffeurs wel goed kunnen schakelen natuurlijk..

Autoweek, de bijbel op het gebied van auto-statistiekenkijk even naar de verschillende waarden op autoweek.nl

0-100 clio 16v: 7.8 , gtturbo 7.8
alle andere zaken zijn niet interessant

Die bougies zijn inderdaad super goedkoop. Voor NGK-R bougied betaal je al iets van 30 piek voor een 16v. Ook voor de 11 turbo betaalde ik altijd zoiets. Toppunt waren de bougies voor mijn 5 AT. 135 piek voor 4 stuks.
-
Voor 3500 piek koop je een 2liter achterberg blok. Zet je dat erin
Zo'n blok, past dat ook in een R19 ph II??
Ik heb nu een 1.4 dus het kan wel wat sneller!
Zo'n blok, past dat ook in een R19 ph II??
Ik heb nu een 1.4 dus het kan wel wat sneller!
-
Nee, dat is nog niet gedaan...het was gewoon een idee wat in me opkwam. Wat moet er allemaal aan gebeuren wil zoiets kunnen? Ik heb zelf namelijk niet zoveel verstand van autotechniek...
-
Tja dat weet ik dus ook niet....zal dan dus in ieder geval wel een erg dure aangelegenheid worden...

-
Heeft iemand het tel.nr van achterberg of weet iemand waar ik de pagina kan vinden van hun loop er toch zwaar over na te denken om een blokie van hun erin te hangen...
Dit is het tel.nr. van Achterberg 010-4602655
geen www
Dit is ook een Renault tunner DBM Engineering tel.nr. 0346-556077 http://www.autosportdbm.demon.nl dze schijnt ook goed te zijn.

-----------------
HOP HOP HOP GAS ER OP !

Dit is ook een Renault tunner DBM Engineering tel.nr. 0346-556077 http://www.autosportdbm.demon.nl dze schijnt ook goed te zijn.

-----------------
HOP HOP HOP GAS ER OP !
Laatst gewijzigd door Sander op zo 26 aug 2001 9:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik ga morgen wel ff informeren wat zo'n blok kost. Ze hoeven hem er niet in te zetten kan waarschijnlijk in de garage van een kennis van mijn pa..
een andere nokkenas en een powerfilter geeft ook veel pk's meer.On 2001-08-07 13:39, Sven wrote:
oowww..das toch wel een beetje veel geld voor wat meer power op een auto van 10 jaar oud....![]()
-
He maar kan ik gewoon mijn standaardkoppeling er in laten of moet dat ook veranderd worden.
He maar wat kost zo'n blok nou, want er staan nu 2 verschillende prijzen??
He maar wat kost zo'n blok nou, want er staan nu 2 verschillende prijzen??
Doe jezelf een plezier en zet er een nieuwe originele koppelling in.
Zo'n sportkoppelling vernielt je bak vaker dan dat je er plezier van hebt. De bak van een clio is niet vreselijk sterk namelijk.
het zal niet in 1 keer stuk gaan maar je kan er wel op wachten.
Zo'n sportkoppelling vernielt je bak vaker dan dat je er plezier van hebt. De bak van een clio is niet vreselijk sterk namelijk.
het zal niet in 1 keer stuk gaan maar je kan er wel op wachten.
-
Weet je toevallig wat zoiets kost??
Ben een beetje een leek met die prijzen:lol:
Ben een beetje een leek met die prijzen:lol:
Standaard koppelling? nee, geen idee, gewoon even naar de dealer bellen.
-
Oh dan doen we die toch ook ff er bij maakt het uit, ben nou toch bezig:coolOn 2001-08-27 20:19, turbo_arie wrote:
En wanneer je echt geld over hebt: ik weet nog een Sodemo 2.0l kit te koop. Kost maar 5500 pond. Praat je wel over 250-280 pk.
Dat zijn die BTCC motoren toch?On 2001-08-27 20:19, turbo_arie wrote:
En wanneer je echt geld over hebt: ik weet nog een Sodemo 2.0l kit te koop. Kost maar 5500 pond. Praat je wel over 250-280 pk.
Inderdaad, daar kan je nog eens een potje BTCC mee winnen. Verder heeft Sodemo met andere motoren alle ijsraces al eens gewonnen. 5500 pond lijkt me echt een prikkie, zo'n motor kost nieuw minstens 70 mille. Mar goed, dan heb je ook watOn 2001-08-27 20:19, turbo_arie wrote:

rev it like a rental