Vanavond eindelijk eens tijd gehad om naar m'n dump-valve te kijken bij m'n pa in de garage.
Positief

Rond 20:00 werd die Subaru opgehaald, Mark + monteur hebben nog fff m'n 5 gechecked, lachen. ( rijden met ongeveer 3 tot 4x zoveel turbodruk, wwoow)
Negatief

De eerste benzineslang die ik beet pak zit gelijk een scheur in. ( heb ik fff geluk gehad, s'morgens naar Duitsland geweest en terug met de GT, zonder problemen) This clould be my lucky day !.
Helaas gaat die slang helemaal naar beneden door die plastice T splitsing, een beetje siliconenlijm wil ook wel fff helpen.

, ok gerepareerd.
Nou die Dump-Valve. Nou ik trek die vacuumslang van de Dump-Valve, hou me duim op de slang en de motor loopt weer superrelax. Blaas en Zuig

Alleen zit ik nog wel met een bleedvalve die ze me hebben aangesmeerd, krijgen ze gelijk terug.
Nu zit de dump-Valve er op zonder vacuum, en zit er een boutje in de vacuumslang die er op hoort te zitten.
Dus er is maar een klein beetje turbodruk.(tijdelijk)
Rij ik op de terugweg langs zo'n trapauto ( Cinqotjento sporting) trek ik hem er toch nog uit,hahahah

Nou, ff naar Nieuwendijk morgen. Hopenlijk krijg ik hem voor morgenavond klaar.
zucht
Nou,