-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dan is het makkelijk . iets dieper in de buidel en een "nieuwe "revisiebak er onder kost al zat incl monteren dan .want van de sloop af weet je met dit soort dingen niet wat je koopt
heb ik ook ooit gehad bij mijn vorige gt vast gelopen hoofd as ,revisie bak en montage heeft mij toen de tijd 4250,- gekost de bak was 2250,-.
dat adres waar tjabel is geweest voor zijn koplampen en devil pijp ,die regelt ook evt revisie bakken weet niet wat dat kost .
vriend van henk was 1150,-netto ex kwijt voor zijn bak te laten reviseren .
dat adres waar tjabel is geweest voor zijn koplampen en devil pijp ,die regelt ook evt revisie bakken weet niet wat dat kost .
vriend van henk was 1150,-netto ex kwijt voor zijn bak te laten reviseren .
Never drive faster than your angels can fly
hoi,
misschien een domme opmerking maar heb je niet gewoon een nieuwe koppelingsplaat nodig ofzo? een maat van me had z'n bak van z'n GTT ook kapot en toen heeft iemand er voor 600 piek nieuwe drukgroep en koppelings plaat in gezet......(was wel een vrienden prijsje en zonder btw bon natuurlijk
)
misschien een domme opmerking maar heb je niet gewoon een nieuwe koppelingsplaat nodig ofzo? een maat van me had z'n bak van z'n GTT ook kapot en toen heeft iemand er voor 600 piek nieuwe drukgroep en koppelings plaat in gezet......(was wel een vrienden prijsje en zonder btw bon natuurlijk
Ik zou voor zoiets persoonlijk niet zo gauw naar de sloop gaan, ik zou zoiets hebben van je koopt dan weer de narigheid van een ander, en je kan weer opnieuw beginnen.
Ik zou voor de revissie gaan.
Ik zou voor de revissie gaan.
Op zich wel mee eens, alhoewel een schade auto natuurlijk wel wat anders is dan een verrotte auto op de sloop.
Mooi principe vind ik 't wel om iets op de sloop te halen, dat op je gemakkie op te knappen/reviseren, en dan om te wisselen/monteren. Dan vallen de kosten mee, kan je gewoon blijven rijden, en heb je uiteindelijk alles perfect voor elkaar.
Mooi principe vind ik 't wel om iets op de sloop te halen, dat op je gemakkie op te knappen/reviseren, en dan om te wisselen/monteren. Dan vallen de kosten mee, kan je gewoon blijven rijden, en heb je uiteindelijk alles perfect voor elkaar.
rev it like a rental