Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Wouter.

FF een vraag, vandaag is met versnellingsbak er mee gestopt geen 3e & 4e versnelling meer. Maar wat zal ik gaan doen voor een nieuwe gaan kijken revisie of van de sloop wat ik dus al niet vertrouw
Anonymous

Hoe snel heb je een bak nodig ???
Anonymous

Sorry heb alleen een bak van een R5gtt over
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

dan is het makkelijk . iets dieper in de buidel en een "nieuwe "revisiebak er onder kost al zat incl monteren dan .want van de sloop af weet je met dit soort dingen niet wat je koopt
mario

heb ik ook ooit gehad bij mijn vorige gt vast gelopen hoofd as ,revisie bak en montage heeft mij toen de tijd 4250,- gekost de bak was 2250,-.
dat adres waar tjabel is geweest voor zijn koplampen en devil pijp ,die regelt ook evt revisie bakken weet niet wat dat kost .
vriend van henk was 1150,-netto ex kwijt voor zijn bak te laten reviseren .
Never drive faster than your angels can fly
Wouter.

Het gaat alleen om de bak en het liefts zo snel mogelijk natuurlijk want zonder auto is ook niet alles, Montage kan ik zelf ben namelijk monteur
Zj*rZ

hoi,

misschien een domme opmerking maar heb je niet gewoon een nieuwe koppelingsplaat nodig ofzo? een maat van me had z'n bak van z'n GTT ook kapot en toen heeft iemand er voor 600 piek nieuwe drukgroep en koppelings plaat in gezet......(was wel een vrienden prijsje en zonder btw bon natuurlijk:smile: )
catrinus

Ha die zjorz. Hoe is het met de rooksignalen :wink: :lol:
There will be plenty of time to rest when your dead
Zj*rZ

maak nog steeds een hoop rook signalen!
:smile:
Wouter.

Nou ik weet zeker dat het de bak is want ik ben zelf monteur en weet hoe het klinkt als je bak inpuin loopt maar bedankt voor het mee denken
Menno

Misschien kan je bij die sloper in Zwolle de bak van die gecrashte rooie clio kopen. ff 't juiste topic zoeken, of Bas vragen.
rev it like a rental
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik zou voor zoiets persoonlijk niet zo gauw naar de sloop gaan, ik zou zoiets hebben van je koopt dan weer de narigheid van een ander, en je kan weer opnieuw beginnen.
Ik zou voor de revissie gaan.
Menno

Op zich wel mee eens, alhoewel een schade auto natuurlijk wel wat anders is dan een verrotte auto op de sloop.

Mooi principe vind ik 't wel om iets op de sloop te halen, dat op je gemakkie op te knappen/reviseren, en dan om te wisselen/monteren. Dan vallen de kosten mee, kan je gewoon blijven rijden, en heb je uiteindelijk alles perfect voor elkaar.
rev it like a rental
Plaats reactie