Ik ben al een tijdje op zoek naar een modelautootje van de GT Turbo Phase 2, 1:18 of 1:43.
Na her en der wat nagevraagd te hebben, blijkt dat die helemaal niet bestaan?!?
Is dit iets??
Renault R5 Turbo #598 Tour Italia 1979 Eagle Race 1:43 oranje f 49,-
Bron : http://www.modelcars.nl, zoek op renault 5.
Tiz geen gtt, maar wel een turbootje.
Ik lees net dat het je specifiek om de gtt fase2 gaat, als ik iets tegenkom, hoor je het wel.
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr 22 jun 2001 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
De R5 GT Turbo is nooit in modelvorm uit gekomen, de R5 Turbo 2 wel maar niet de GT Turbo. Geloof me ik heb al heel wat modelbouw zaakjes gebeld en gehad om daar achter te komen. Zelf al menig keer een brief gestuurd naar bedrijven die ze maken maar er werdt mij verteld dat deze niet gemaakt zijn en ook niet worden.
Maar als iemand toch nog iemand weet die de R5 Gt turbo pI in model vorm weet dan heel graag..
Laatst gewijzigd door Tino op vr 22 jun 2001 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Heel erg jammer.
Van bijna elke auto wordt er wel een modelauto gemaakt en zo'n unieke en populaire auto als de GT Turbo wordt overgeslagen... Onbegrijpelijk
Maar wie weet.. De fabrikanten blijven tenslotte steeds weer nieuwe producties leveren...
oeps foutje , nou mensen ik ben een fanatiek spaarder van de modelauto's van de turbo's ik heb er al best veel en op mijn nieuwe site staan ook foto's ervan , ik spaar deze van het merk eagle race ,uhm dat vraagje over de gt turbo , ZE ZIJN TE KRIJGEN , zijn dan wel eigenbouw ,ik kon er laats eentje traseren voor fl 100 piek hij was grijs van kleur , ik heb hem niet gekocht omdat hij binnenkort uit komt in de eagle race versie op mijn site zie je hier ook de foto's van van de gt turbo dusse ff een hele goede model schop zoeken die echt je best voor je doet en dan krijg je er wel een als ze uitkomen ,ik zal jullie wel op de hoogte houden als ze uit zijn ,maare geduld is een schone zaak in de modelbouw wereld
groetjes marco
oke ik houdt jullie op de hoogte , maar net zoals ik al zei ,,,, geduld is een schone zaak ik sta er ook op te springen , maare moet ook wachten , jammer genoeg
groetjes marco
Op speed stond inderdaad iemand die modellen verkocht. Hij had een r5 gt turbo phase 2 staan alleen hij was grijs. En ik was op zoek naar een witte. Dus kreeg ik een kaartje van hem zodat ik hem kon bellen of hij misschien thuis nog wat had staan .
Ik ben een tijdje geleden in Haarlem bij een aantal model bouw shops langs geweest en daar stond een WITTE Renault 5 gt turbo! ik weet niet of dit eigenbouw was of niet maar ik heb hem toen maar niet gekocht omdat ik hem (toen)* ietsjes te duur vond! *(nu had ik hem meteen gekocht)
Hij koste namelijk 150 piek! en was 1:43
Maar in Haarlem heb je vlakbij huricane tuning ofzo zitten een paar, in mijn ogen, goeie model auto shops!
dus als je eens tijd over hebt is het wel lachuh om daar ff op GTT jacht te gaan!
Laatst gewijzigd door Zj*rZ op vr 22 jun 2001 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
hallo mensen, nou ff een antwoordt op tino zijn vraag of ze ook fhase 1 hebben , naar mijn weten niet , ik denk dat alleen maar de fhase 2 uitkomt,ik kan het eens navragen maar denk niet dat dat dan op korte termijn is , ik zal het zekers voor je in de gaten houden tino groetjes marco
On 2001-06-22 17:55, marco wrote:
hallo mensen, nou ff een antwoordt op tino zijn vraag of ze ook fhase 1 hebben , naar mijn weten niet , ik denk dat alleen maar de fhase 2 uitkomt,ik kan het eens navragen maar denk niet dat dat dan op korte termijn is , ik zal het zekers voor je in de gaten houden tino groetjes marco
Als je dat zou willen doen voor mijn dan heel erg graag. Ik denk wel dat ik ook de
Ph II ga bestellen en dan de Ph I ook wel.
dan laat ik mijn zus hele kleine rtc stickers maken (ploegah thanks voor het idee) en die plak ik op de achterruitjes..
Nou mensen de r5gtt ook gemaakt door PARADCAR. Ik heb thuis een folder daarvan liggen waarin een BLAUWE RENAULT 5 GT TURBO in staat. een phase 2 om precies te zijn. Ik heb dit boekje uit een modelwinkel in groningen vandaan. Misschien zijn ze nog te bestellen.
Groet van catrinus
There will be plenty of time to rest when your dead
ja ja mensen zo weet je niks en zo weet je alles,wat de een niet weet, weet een ander mischien wel en dat is nu net het fijne van deze pagina,groetjes marco
He die CHris! Ga je morgen ook met Roy mee naar Marum?
Maar 100,- is dus geen weggegooid geld, hij is kwalitatief net zo goed als andere Renault-modelletjes?
Rene, ik ben net een kwartier terug uit Parijs, en ik heb morgen wat andere verplichtingen, wel jammer, daarom had ik ook niet gereageerd.
Ik vond die 100,- zeker de moeite waard omdat ik NERGENS ooit een GT Turbo heb kunnen vinden, wel de dikke GT Turbo's maar niet de normale phase 1of 2.
hallo mensen, het lijkt wel een bouw paket !!
beter nog het is er een:Lol::lol: deze moet je zelf in mekaar zetten ,kan ook leuk zijn he , maar die gewone 5 turbo 1 en 2 van de eagle race zijn zeer gedetaileerd, ze zijn echt heel mooi ,en zekers allemaal hun geld waardt,dus ik zou zeggen begin te sparen ,
groetjes marco
Mooi en gedetailleerd GT'tje Haas? Ik zit nl te twijfelen om nu een bij automodellen.nl te bestellen of wachten op de uitvoering van Eagle waar Marco het over heeft.
euh ja hoor hij is klein ( iets groter dabn je autotjes van vroeger )alles zit er op spiegels spoiler enz alleen stickers voor de achterlichten ,koplampen , ruitenwisssers,knipperlichten ,kentekens , enja zelfs een klein dahsboardtje , en de zijstickers . word alleen wel een gepiel om het er op te krijgen