Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Ik ben al een tijdje op zoek naar een modelautootje van de GT Turbo Phase 2, 1:18 of 1:43.
Na her en der wat nagevraagd te hebben, blijkt dat die helemaal niet bestaan?!? :sad:

Weet iemand hier wat meer van?

Rene
Anonymous

Is dit iets??
Renault R5 Turbo #598 Tour Italia 1979 Eagle Race 1:43 oranje f 49,-
Bron : http://www.modelcars.nl, zoek op renault 5.
Tiz geen gtt, maar wel een turbootje.

Ik lees net dat het je specifiek om de gtt fase2 gaat, als ik iets tegenkom, hoor je het wel.
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr 22 jun 2001 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

De R5 GT Turbo is nooit in modelvorm uit gekomen, de R5 Turbo 2 wel maar niet de GT Turbo. Geloof me ik heb al heel wat modelbouw zaakjes gebeld en gehad om daar achter te komen. Zelf al menig keer een brief gestuurd naar bedrijven die ze maken maar er werdt mij verteld dat deze niet gemaakt zijn en ook niet worden.

Maar als iemand toch nog iemand weet die de R5 Gt turbo pI in model vorm weet dan heel graag..
Laatst gewijzigd door Tino op vr 22 jun 2001 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Heel erg jammer.
Van bijna elke auto wordt er wel een modelauto gemaakt en zo'n unieke en populaire auto als de GT Turbo wordt overgeslagen... Onbegrijpelijk :sad:
Maar wie weet.. De fabrikanten blijven tenslotte steeds weer nieuwe producties leveren... :smile:
marco

nou mensen
marco

oeps foutje , nou mensen ik ben een fanatiek spaarder van de modelauto's van de turbo's ik heb er al best veel en op mijn nieuwe site staan ook foto's ervan , ik spaar deze van het merk eagle race ,uhm dat vraagje over de gt turbo , ZE ZIJN TE KRIJGEN , zijn dan wel eigenbouw ,ik kon er laats eentje traseren voor fl 100 piek hij was grijs van kleur , ik heb hem niet gekocht omdat hij binnenkort uit komt in de eagle race versie op mijn site zie je hier ook de foto's van van de gt turbo dusse ff een hele goede model schop zoeken die echt je best voor je doet en dan krijg je er wel een als ze uitkomen ,ik zal jullie wel op de hoogte houden als ze uit zijn ,maare geduld is een schone zaak in de modelbouw wereld :lol:
groetjes marco
marco

o ja bijna vergeten op speed 2001 stond er ook een in de vitrine bij zo een modelauto stand, dacht ook iets rond de fl 100 gulden
groetjes marco
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Geweldig! :smile: Zodra je meer van de GT Turbo modellen weet, hoor ik het graag van je!

10o > Misschien staat er dan straks toch nog een GT Turbo 1:43 in onze vitrine! :lol:
marco

oke ik houdt jullie op de hoogte , maar net zoals ik al zei ,,,, geduld is een schone zaak ik sta er ook op te springen , maare moet ook wachten , jammer genoeg
groetjes marco
Roy
Moderator

Op speed stond inderdaad iemand die modellen verkocht. Hij had een r5 gt turbo phase 2 staan alleen hij was grijs. En ik was op zoek naar een witte. Dus kreeg ik een kaartje van hem zodat ik hem kon bellen of hij misschien thuis nog wat had staan :smile:.

Traffic Modelauto's
Nieuwstad 82
7001 AE Doetinchem
tel. 0314-327000
fax. 0314-324052
Internet. http://www.automodellen.nl
E-mail <a href="mailto:info@automodellen.nl" target="_new">info@automodellen.nl</a>

Dit is het adres. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben :smile:. mzzl
5 GT Turbo '88 GT5
Tino
Erelid - RvT

10o > Misschien staat er dan straks toch nog een GT Turbo 1:43 in onze vitrine! :lol:
Ja hebbe hebbe hebbe :smile: :smile:

Marco hebben ze ook de Phase I?? Op je site staat nl alleen de Phase II
Laatst gewijzigd door Tino op vr 22 jun 2001 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Zj*rZ

HOi!

Ik ben een tijdje geleden in Haarlem bij een aantal model bouw shops langs geweest en daar stond een WITTE Renault 5 gt turbo! ik weet niet of dit eigenbouw was of niet maar ik heb hem toen maar niet gekocht omdat ik hem (toen)* ietsjes te duur vond! *(nu had ik hem meteen gekocht)
Hij koste namelijk 150 piek! en was 1:43
Maar in Haarlem heb je vlakbij huricane tuning ofzo zitten een paar, in mijn ogen, goeie model auto shops!
dus als je eens tijd over hebt is het wel lachuh om daar ff op GTT jacht te gaan!
:smile:
Laatst gewijzigd door Zj*rZ op vr 22 jun 2001 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
marco

hallo mensen, nou ff een antwoordt op tino zijn vraag of ze ook fhase 1 hebben , naar mijn weten niet , ik denk dat alleen maar de fhase 2 uitkomt,ik kan het eens navragen maar denk niet dat dat dan op korte termijn is , ik zal het zekers voor je in de gaten houden tino groetjes marco
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Misschien kunnen we gezamenlijk inkopen? :smile:
Tino
Erelid - RvT

O yeah Renault R5 GT Turbo grey metallic -99 .-

Kicke ja laten we ze gezamelijk in naam van de RTC bestellen..
Anonymous

met kleine rtc stickertjes.....

:cool:
Tino
Erelid - RvT

On 2001-06-22 17:55, marco wrote:
hallo mensen, nou ff een antwoordt op tino zijn vraag of ze ook fhase 1 hebben , naar mijn weten niet , ik denk dat alleen maar de fhase 2 uitkomt,ik kan het eens navragen maar denk niet dat dat dan op korte termijn is , ik zal het zekers voor je in de gaten houden tino groetjes marco
Als je dat zou willen doen voor mijn dan heel erg graag. Ik denk wel dat ik ook de
Ph II ga bestellen en dan de Ph I ook wel.
dan laat ik mijn zus hele kleine rtc stickers maken (ploegah thanks voor het idee) en die plak ik op de achterruitjes..
catrinus

Nou mensen de r5gtt ook gemaakt door PARADCAR. Ik heb thuis een folder daarvan liggen waarin een BLAUWE RENAULT 5 GT TURBO in staat. een phase 2 om precies te zijn. Ik heb dit boekje uit een modelwinkel in groningen vandaan. Misschien zijn ze nog te bestellen.

Groet van catrinus
There will be plenty of time to rest when your dead
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Geweldig, dit netwerk van RTC. :smile:
Het ene moment is een modelauto ondenkbaar en het volgende moment een complete prijslijst! :smile: :smile: :smile:
Tino
Erelid - RvT

AMEN...
catrinus

Ik wist niet dat de gtt modelletjes ook in het grijs verkrijgbaar waren. Wel makkelijk zo`n chat pagina
There will be plenty of time to rest when your dead
marco

ja ja mensen zo weet je niks en zo weet je alles,wat de een niet weet, weet een ander mischien wel en dat is nu net het fijne van deze pagina,groetjes marco
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Marco/Roy > Hoe is de kwaliteit van die de handgemaakte GT's? Kun je het vergelijken met 'normale' 1:43 modelautootjes?
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik heb hem ook gekocht die GT Turbo, rot werk om de stickers erop te plakken, verders is tie klein maar wel aardig gedetailleerd.
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

He die CHris! Ga je morgen ook met Roy mee naar Marum? :smile:
Maar 100,- is dus geen weggegooid geld, hij is kwalitatief net zo goed als andere Renault-modelletjes?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Rene, ik ben net een kwartier terug uit Parijs, en ik heb morgen wat andere verplichtingen, wel jammer, daarom had ik ook niet gereageerd.

Ik vond die 100,- zeker de moeite waard omdat ik NERGENS ooit een GT Turbo heb kunnen vinden, wel de dikke GT Turbo's maar niet de normale phase 1of 2.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik heb net in Frankrijk nog wat modelletjes gekocht, die vond ik mooier, maar de 5 waar je het over heby is met de hand gemaakt.
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Jammer dat je morgen andere verplichtingen hebt. Moet Roy ook nog alleen... :lol:
Maarre, je krijgt er dan stickertjes bij? Het lijkt wel een bouwpakket :wink:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

De stikkers zijn de achterlampen en de zijkant GT Turbo stikkers en nummerplaten enzo....

Oja, Haas heeft die zilvergrijze op Speed 2001 gekocht.....

Dat bedrijf had nog een witte liggen!

Ik was daar 3 weken geleden geweest met Haas daar in Doetinchem.....was die winkel gesloten op dinsdag!!!!! :sad::sad::sad::sad:
marco

hallo mensen, het lijkt wel een bouw paket !!
beter nog het is er een:Lol::lol: deze moet je zelf in mekaar zetten ,kan ook leuk zijn he , maar die gewone 5 turbo 1 en 2 van de eagle race zijn zeer gedetaileerd, ze zijn echt heel mooi ,en zekers allemaal hun geld waardt,dus ik zou zeggen begin te sparen ,
groetjes marco
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

ja die zilvere heb ik . moet een vandelaatste zijn die hij heeft ( jippie)hee chris hoe was het ? ik heb donderdag vrij , idee voor doetichem ?
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Mooi en gedetailleerd GT'tje Haas? Ik zit nl te twijfelen om nu een bij automodellen.nl te bestellen of wachten op de uitvoering van Eagle waar Marco het over heeft.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

euh ja hoor hij is klein ( iets groter dabn je autotjes van vroeger )alles zit er op spiegels spoiler enz alleen stickers voor de achterlichten ,koplampen , ruitenwisssers,knipperlichten ,kentekens , enja zelfs een klein dahsboardtje , en de zijstickers . word alleen wel een gepiel om het er op te krijgen
Plaats reactie