Nadat onze server plat is gegaan vanmorgen ben ik samen met Marco (ook systeembeheerder van deze server) om 16:30 bij de provider aangekomen. Bleek dat de server met 1 of ander is volgelopen, en niet meer wilde herstarten.
We hebben onderhoud gepleegd, en 256MB toegevoegd, dus totaal geheugen is nu 384MB.
De server is bijgewerkt naar RedHat 7.1
Helaas is heeft de database de klap van vanmorgen niet helemaal overleeft. Er missen bepaalde gedeeltes met data, er zijn 3 mensen die niet meer in kunnen loggen:
Chris
Turboman Cat
Marius
Deze mensen moeten opnieuw een account aanmaken helaas. We hebben nog een backup bekeken, maar die was van een fok kwaliteit, dus hebben we die niet gebruikt.
Verder zijn
nl.info
nl.meeting
helemaal pleite. Geen idee waar ze gebleven zijn.
Ik wil jullie er op wijzen dat het forum wat mij betreft verdacht is, dat betekent dat het kan zijn dat iemands naam genoemd wordt bij een post die hij zelf niet gemaakt heeft. Let hier op en mail mij op <a href="mailto:bas@renault-tuning.com" target="_new">bas@renault-tuning.com</a> als je denkt dat iets niet goed gaat.
Het kan zijn dat ik nogmaals een dump van de database terug ga zetten, ik zal dat melden in deze topic. In het uiterste geval flikker ik de database leeg en moeten we opnieuw beginnen

Ik hou jullie op de hoogte, ik kan jullie verzekeren dat ik er alles aan doe om deze database te blijven gebruiken.
Groet,
Bas.
-----------------
Of een computer kan denken is net zo irrelevant als of een onderzeeer kan zwemmen...
<a href="http://www.renault-tuning.com/renault5/ ... idx.php</a>.