Dat komt vanzelf allemaal weer terug, (parelmoer) wit was 25 jaar geleden helemaal hip en vandaag de dag is die kleur ook weer helemaal in. Wij zijn met de gt's weer helemaar "in" dusMerijn schreef:Hmm... Niet mijn smaak. Dan zou ik 'm liever in de kleur van de Clio van Niels van Dijk spuiten. Dat is wel erg strak!
Maar let wel: het is een modekleur, die absoluut niet 'blijvend' is. Wil je je GT lang blijven rijden en niet uitgekeken raken op de kleur, dan zou ik geen modekleur kiezen. Maar van de andere kant: doe vooral wat je leuk vindt. Denk er alleen goed over na. Hetzelfde met de styling dingetjes van 10 jaar geleden. Dat vond je toen mooi (ik spreek even voor mezelf) en nu zou ik me kapot schamen met ingelaste booskijkers, een gladgemaakte achterklep en een R19-style grille.
MartijnG; Renault 5 GT Turbo (5-2021)
haha... Ja, als je het zo bekijkt. Wit, rood, zwart, grijs, blauw. Dat blijven kleuren die zeker terugkomen.
Kleur is iets minder onderhevig aan mode, maar als je nu een auto in flip-flop kleur ziet, dan is dat toch geen gezicht meer?
Kleur is iets minder onderhevig aan mode, maar als je nu een auto in flip-flop kleur ziet, dan is dat toch geen gezicht meer?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11128
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
weet nog een liter of 6 flip-flop groen/paars te vinden, voor weinig...Merijn schreef:haha... Ja, als je het zo bekijkt. Wit, rood, zwart, grijs, blauw. Dat blijven kleuren die zeker terugkomen.
Kleur is iets minder onderhevig aan mode, maar als je nu een auto in flip-flop kleur ziet, dan is dat toch geen gezicht meer?
Project: GTT Blue Sport
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Vind ik ook hoor, kijk maar naar de kleurencombi van Sieger, dat staat echt super!
Maar het ging mij meer om het soort bruin.
UPS bruin is al zo vaak gebruikt.
Maar het ging mij meer om het soort bruin.
UPS bruin is al zo vaak gebruikt.
Hehe ik herken me daar helemaal in, ondanks dat ik knalgeel nog steeds wel erg gave kleur vind. Ben ik nog steeds blij dat ik de mijne nooit zo gespoten hebMerijn schreef:Hmm... Niet mijn smaak. Dan zou ik 'm liever in de kleur van de Clio van Niels van Dijk spuiten. Dat is wel erg strak!
Maar let wel: het is een modekleur, die absoluut niet 'blijvend' is. Wil je je GT lang blijven rijden en niet uitgekeken raken op de kleur, dan zou ik geen modekleur kiezen. Maar van de andere kant: doe vooral wat je leuk vindt. Denk er alleen goed over na. Hetzelfde met de styling dingetjes van 10 jaar geleden. Dat vond je toen mooi (ik spreek even voor mezelf) en nu zou ik me kapot schamen met ingelaste booskijkers, een gladgemaakte achterklep en een R19-style grille.
Ik vond 608 toch wel netjes en met meer glans? Toen ik nog een echte poetser was (en de lak was echt niet super) kreeg ik toch nog wel dit soort resultaten:
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Side1.jpg[/img]
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Side3.jpg[/img]
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
had je een externe wastegate op die 5 of is dat je uitlaat??
hahaha, als je uitstapt bij het nadraaien stapte je in de oliepluim zekers
en nu moeten er tapijtjes in clio's komen, man wat wordt je oud
hahaha, als je uitstapt bij het nadraaien stapte je in de oliepluim zekers
en nu moeten er tapijtjes in clio's komen, man wat wordt je oud
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Ik was toen op m'n K-tec slash köt ding aan het wachten, die had vertraging en ik moest toch rijden. Met 3 tientjes dit in elkaar gezet van de Brezan.
Was leuk voor een weekje en 1x door de velsertunnel met open raam, maar daarna hoorde ik een week niets meer.
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Side2.jpg[/img]
Ja ik zoek nog een set geitenwollen sokken, heb ook nog wel eens last van koude voeten op het werk.
Was leuk voor een weekje en 1x door de velsertunnel met open raam, maar daarna hoorde ik een week niets meer.
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Side2.jpg[/img]
Ja ik zoek nog een set geitenwollen sokken, heb ook nog wel eens last van koude voeten op het werk.
Vind die van je avatar wel vet!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Kreeg vandaag nog wat oude foto's binnen van de oude eigenaar Stekt niet veel voor, maar toch geinig om m te zien hoe hij ooit werkelijk is geweest...
[img]http://i170.photobucket.com/albums/u257 ... 69PL_1.jpg[/img]
@Chris; Deze kan meteen in het register...daar staat nog geen foto bij
Zondag maar een beginnen met het kaalkrabben van de wielkasten en/of demonteren van remleidingen en rembekrachtiger...
[img]http://i170.photobucket.com/albums/u257 ... 69PL_1.jpg[/img]
@Chris; Deze kan meteen in het register...daar staat nog geen foto bij
Zondag maar een beginnen met het kaalkrabben van de wielkasten en/of demonteren van remleidingen en rembekrachtiger...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Vandaag even alles gereorganiseerd in de loods...de GTT staat nu in een mooi hoekje op bokjes klaar om onder handen genomen te worden.
Vandaag ik elk geval al begonnen met het kaalmaken van de wielkasten. Heb uiteindelijk maar één wielkast gedaan...het was even zoeken naar de beste methode. Verfkrabber/verfbrander en staalborstel op het boormachine werkt prima.
[img=800,600]http://i170.photobucket.com/albums/u257 ... AG0099.jpg[/img]
Komende tijd dus uitgebreid bezig met de wielkasten en de bodem moet er ook aan gaan geloven. Erg veel werk, maar het is het wel ward denk ik...
Vandaag ik elk geval al begonnen met het kaalmaken van de wielkasten. Heb uiteindelijk maar één wielkast gedaan...het was even zoeken naar de beste methode. Verfkrabber/verfbrander en staalborstel op het boormachine werkt prima.
[img=800,600]http://i170.photobucket.com/albums/u257 ... AG0099.jpg[/img]
Komende tijd dus uitgebreid bezig met de wielkasten en de bodem moet er ook aan gaan geloven. Erg veel werk, maar het is het wel ward denk ik...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18299
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Kanonne .. wat een werk. Was plaatselijk stralen niet makkelijker geweest ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 167
- Lid geworden op: zo 26 dec 2004 11:02
- Locatie: wijk bij duurstede
aah das zeker heel wat werk zo heb ik het bij die van mij ook gedaan! naja 1 wielkast dan ook pas....
Maar zou je er echt goed aan doen om alles zo kaal te maken?, die bitumen/kit afwerking af fabriek krijg je er zelf niet zo goed meer op is mijn ervaring en de plekken waar ie de afgelopen 25 jaar niet heeft geroest,zal ie zo 1..2.....3 ook niet gaan roest denk ik altijd maar
Zoiezo moet je dit zo geen week laten staan, kaal ijzer roest bijna direct, altijd direct een laag verf of bitumen eroverheen anders denk je juist goed bezig te zijn,tot over 2 jaar heel de auto uiteindelijk blijkt te roesten
Zoiezo moet je dit zo geen week laten staan, kaal ijzer roest bijna direct, altijd direct een laag verf of bitumen eroverheen anders denk je juist goed bezig te zijn,tot over 2 jaar heel de auto uiteindelijk blijkt te roesten
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Is gewoon keihard. Beide kanten overigensWouter de Wit schreef:Die bumper ophanging ziet er goed uit, of is ie al een keer gedaan??
Ik geef je helemaal gelijk Florus, maarja, ik probeer de cas zo 'nieuw' mogelijk te maken en wil eigenlijk de wielkasten en bodem kaal, in de epoxy, bodyschutz en in kleur. Sowiezo moet er eigenlijk wel een verse laag tectyl op, maar is het dan verstandig om die op de huidige laag te kwakken? Ik krijg de huidige laag overigens ook nooit helemaal weg, in de hoeken kun je toch nooit komen.Florus schreef:Maar zou je er echt goed aan doen om alles zo kaal te maken?, die bitumen/kit afwerking af fabriek krijg je er zelf niet zo goed meer op is mijn ervaring en de plekken waar ie de afgelopen 25 jaar niet heeft geroest,zal ie zo 1..2.....3 ook niet gaan roest denk ik altijd maar
Zoiezo moet je dit zo geen week laten staan, kaal ijzer roest bijna direct, altijd direct een laag verf of bitumen eroverheen anders denk je juist goed bezig te zijn,tot over 2 jaar heel de auto uiteindelijk blijkt te roesten
Wat zijn andere opties om de wielkasten en bodem weer een beetje 'nieuw' te krijgen? Gewoon afborstelen en een nieuwe laag bodysafe erover heen smeren?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Ik zou iig op de stukken die je kaal haalt, direct een laag zink spray o.i.d. zetten al is 't maar tijdelijk,dan "dek" je iig 't kale ijzer af
Ik zou er zoiezo een paar lagen zink o.i.d. op zetten en daarna spuiten met bitumen
Ik heb pas de bodem en wielkasten van m'n dieseltje gedaan met een IBC pistool met onderschroefbussen, daarmee kun je ook goed in hoeken e.d. spuiten en dat spul kun je echt mega dik spuiten en geeft ook gelijk een anti steenslag effect wel de vloer van je werkruimte effe met plastic afdekken want 't spetterd echt alle kanten op
[img]http://i306.photobucket.com/albums/nn26 ... MG1973.jpg[/img]
[img]http://i306.photobucket.com/albums/nn26 ... MG1970.jpg[/img]
Ik zou er zoiezo een paar lagen zink o.i.d. op zetten en daarna spuiten met bitumen
Ik heb pas de bodem en wielkasten van m'n dieseltje gedaan met een IBC pistool met onderschroefbussen, daarmee kun je ook goed in hoeken e.d. spuiten en dat spul kun je echt mega dik spuiten en geeft ook gelijk een anti steenslag effect wel de vloer van je werkruimte effe met plastic afdekken want 't spetterd echt alle kanten op
[img]http://i306.photobucket.com/albums/nn26 ... MG1973.jpg[/img]
[img]http://i306.photobucket.com/albums/nn26 ... MG1970.jpg[/img]
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Ik ben het ook wel met Florus eens. Waarom zou je willen spuiten in kleur? Ja ok, het staat geil als je je haar kunt kammen als hij op de brug staat maar een auto is om te rijden (om te kijken hebben ze universal hobby's ).
Als je echt in kleur wilt spuiten is de enige nette manier denk ik laten doen. Stralen, behandelen en in kleur spuiten. zomaar lak over tectyl spuiten lijkt me ook niet zo'n strak plan.
Als je echt in kleur wilt spuiten is de enige nette manier denk ik laten doen. Stralen, behandelen en in kleur spuiten. zomaar lak over tectyl spuiten lijkt me ook niet zo'n strak plan.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Ziet er wel strak uit inderdaad Heb je dat gewwon direct over de oorspronkelijke laag heen gespoten? Wat gebruik je eigenlijk? Gewoon Bodysafe? Moet ff kijken hoe ik het ga doen, heb niet zo'n grote compressor staan als bij jullie En met zo'n kleintje gaat het niet zo makkelijk denk ik...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Is ook zo...vindt het zelf ook wel een beetje overdone. Zo vaak zul je niet in je wielkasten of naar je bodem kijken En zomaar lak over tectyl spuiten is ook nooit de bedoeling he, maar bodyschutz kun je natuurlijk wel gewoon in kleur spuiten.Tom schreef:Ik ben het ook wel met Florus eens. Waarom zou je willen spuiten in kleur? Ja ok, het staat geil als je je haar kunt kammen als hij op de brug staat maar een auto is om te rijden (om te kijken hebben ze universal hobby's ).
Als je echt in kleur wilt spuiten is de enige nette manier denk ik laten doen. Stralen, behandelen en in kleur spuiten. zomaar lak over tectyl spuiten lijkt me ook niet zo'n strak plan.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
je zou idd op kleur die prut kunnen spuiten maar persoonlijk vind ik het zonde. Kost onnodig geld. En zwart wordt het toch wel weer. En zeker puntjes als wielkasten en dorpelrandjes moet je gewoon regelmatig effe bijwerken (1x per jaar ofzo) en dat is makkelijker (en goedkoper) in zwart.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ik heb de hele bodem en wielkasten met de kwast gedaan en voor de moeilijke hoekjes een spuitbus
De stukken waar ik gelast heb, heb ik een laagje of 5 zinkspray overheen gezet,daarna behandelt met strijkkit, en toen alles compleet gespoten, de rest is dus gewoon over de bestaande laag heen gespotenMartijnG schreef:Ziet er wel strak uit inderdaad Heb je dat gewwon direct over de oorspronkelijke laag heen gespoten? Wat gebruik je eigenlijk? Gewoon Bodysafe? Moet ff kijken hoe ik het ga doen, heb niet zo'n grote compressor staan als bij jullie En met zo'n kleintje gaat het niet zo makkelijk denk ik...
Dit is zo'n pistool met schroefbus...
[img]http://www.volksforum.com/albums/files/ ... C02004.jpg[/img]
En is die bitumen undercoating...
[img]http://hm-9956-qg.shopfactory.com/contents/media/16.jpg[/img]
Zo'n pistool kun je gewoon gebruiken met een kleine compressor,vraagt niet zo heel veel lucht
'T grote voordeel is dat je 't veel dikker en makkelijker op zet dan met de kwast,bij mij zijn er 3 bussen van die meuk onder gegaan iig
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
In de eerst laag zinkspray;
[img=800,600]http://i170.photobucket.com/albums/u257 ... AG0103.jpg[/img]
Gelijk een pot strijkkit en een spuitbus bitumen meegenomen. Kan ik daarmee vast beginnen. Even kijken hoe die spuitbis bevalt, anders koop ik nog zo'n UBC spuitpistool en onderschroefbussen Weet alleen niet of dat lekker werkt als je niet goed onder de auto door kunt lopen.
[img=800,600]http://i170.photobucket.com/albums/u257 ... AG0103.jpg[/img]
Gelijk een pot strijkkit en een spuitbus bitumen meegenomen. Kan ik daarmee vast beginnen. Even kijken hoe die spuitbis bevalt, anders koop ik nog zo'n UBC spuitpistool en onderschroefbussen Weet alleen niet of dat lekker werkt als je niet goed onder de auto door kunt lopen.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Goed, even een update...
De spuiter is een tijdje terug op bezoek geweest en de GT even goed bekeken. Uiteindelijk tot een plan en een prijs gekomen, dus nu is het een aantal maanden wachten tot er plek is in de spuiterij Dan zal de complete auto nog verder gelast worden op sommige plaatsen en compleet strakgemaakt en in de grondverf gezet worden. Ook wordt de complete auto opnieuw getectyleerd op alle plekken.
Dan wordt de motorruimte en binnenkant gespoten. Daarna krijg ik de auto terug om de motor en het interieur grotendeels in te gaan bouwen.
In die tijd wordt het overige plaatwerk strakgemaakt en gespoten. Zodra ik de motor en interieur erin heb, gaat de auto terug. Dan wordt alles gemonteerd en de complete auto gespoten.
Een tijdje geleden andere deuren aangeschaft;
[img]http://i170.photobucket.com/albums/u257 ... AG0154.jpg[/img]
[img]http://i170.photobucket.com/albums/u257 ... AG0156.jpg[/img]
Daarnaast ook nog steeds op zoek naar goede verbreders en skirts, maar daar ben ik nog niet zo heel hard achteraan geweest.
Aangezien de motor en interieur er nu in de tussentijd al in zullen moeten, wordt dit ook een grote prioriteit op dit moment. Daarom alvast wat spullen voor het interieur gezocht;
Kooi:
[img]http://i170.photobucket.com/albums/u257 ... 40x480.jpg[/img]
Dash+interieur:
[img]http://i170.photobucket.com/albums/u257 ... e/Dash.jpg[/img]
Voor sommigen wel bekend Ik twijfel nog even wat ik met de kleur wit ga doen, maar dat is voor (iets) latere zorg.
Motorisch ben ik even aan het uitzoeken wat ik allemaal wil en wat ik nodig heb. De 1.4 8v turbo komt er toch (voorlopig) gewoon weer in i.p.v. andere wilde plannen. Nu komt er alleen een grotere turbo op en een andere nokkenas. Waarschijnlij komt er ook een watergekoelde intercooler op i.p.v. de FMIC omdat ik een compleet nieuwe voorbumper ga gebruiken (waarschijnlijk!)
Nu even wat brainstormen met sommigen hier;
Ik ga voor een grotere turbo, maar niet té lomp groot. Ik ben nu bij CGB Motorsport aan het shoppen geslagen en denk dat ik voor de volgende turbo ga;
http://www.cgbmotorsport.net/turbo-tech ... -997-p.asp
Groter is naar mijn idee gewoon kansloos...
Alleen de nokkenas is nog even een twijfel geval...wie heeft er ervaringen met andere nokkenassen? Ik zit nu eigenlijk naar een Piper 270 te kijken aangezien dat nét wat meer biedt, maar de rest gewoon onaangepast kan blijven. Een Piper 285 of zelfs 300 lijkt mij persoonlijk té veel van het goede?
Wat zijn jullie ideeën?
De spuiter is een tijdje terug op bezoek geweest en de GT even goed bekeken. Uiteindelijk tot een plan en een prijs gekomen, dus nu is het een aantal maanden wachten tot er plek is in de spuiterij Dan zal de complete auto nog verder gelast worden op sommige plaatsen en compleet strakgemaakt en in de grondverf gezet worden. Ook wordt de complete auto opnieuw getectyleerd op alle plekken.
Dan wordt de motorruimte en binnenkant gespoten. Daarna krijg ik de auto terug om de motor en het interieur grotendeels in te gaan bouwen.
In die tijd wordt het overige plaatwerk strakgemaakt en gespoten. Zodra ik de motor en interieur erin heb, gaat de auto terug. Dan wordt alles gemonteerd en de complete auto gespoten.
Een tijdje geleden andere deuren aangeschaft;
[img]http://i170.photobucket.com/albums/u257 ... AG0154.jpg[/img]
[img]http://i170.photobucket.com/albums/u257 ... AG0156.jpg[/img]
Daarnaast ook nog steeds op zoek naar goede verbreders en skirts, maar daar ben ik nog niet zo heel hard achteraan geweest.
Aangezien de motor en interieur er nu in de tussentijd al in zullen moeten, wordt dit ook een grote prioriteit op dit moment. Daarom alvast wat spullen voor het interieur gezocht;
Kooi:
[img]http://i170.photobucket.com/albums/u257 ... 40x480.jpg[/img]
Dash+interieur:
[img]http://i170.photobucket.com/albums/u257 ... e/Dash.jpg[/img]
Voor sommigen wel bekend Ik twijfel nog even wat ik met de kleur wit ga doen, maar dat is voor (iets) latere zorg.
Motorisch ben ik even aan het uitzoeken wat ik allemaal wil en wat ik nodig heb. De 1.4 8v turbo komt er toch (voorlopig) gewoon weer in i.p.v. andere wilde plannen. Nu komt er alleen een grotere turbo op en een andere nokkenas. Waarschijnlij komt er ook een watergekoelde intercooler op i.p.v. de FMIC omdat ik een compleet nieuwe voorbumper ga gebruiken (waarschijnlijk!)
Nu even wat brainstormen met sommigen hier;
Ik ga voor een grotere turbo, maar niet té lomp groot. Ik ben nu bij CGB Motorsport aan het shoppen geslagen en denk dat ik voor de volgende turbo ga;
http://www.cgbmotorsport.net/turbo-tech ... -997-p.asp
Groter is naar mijn idee gewoon kansloos...
Alleen de nokkenas is nog even een twijfel geval...wie heeft er ervaringen met andere nokkenassen? Ik zit nu eigenlijk naar een Piper 270 te kijken aangezien dat nét wat meer biedt, maar de rest gewoon onaangepast kan blijven. Een Piper 285 of zelfs 300 lijkt mij persoonlijk té veel van het goede?
Wat zijn jullie ideeën?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11128
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Goed bezig martijn,
ben benieuwd wat de spuiter er van maakt.
ben benieuwd wat de spuiter er van maakt.
Project: GTT Blue Sport
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
je gaat er weer goed tegenaan zie ik
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*