idd bumper beetje scheef , heb nog aardig wat kms met die auto afgelegd!!Bas schreef:Balen...
Maar aan de andere kant: Cliootje heeft aardig teruggebeten :-D Heb ook op de snelweg eens een astra achterin mijn 25 gehad... Die astra was ook dood, moest afgesleept worden, 25 weinig aan de hand.
Ik hoop dat je schade meevalt.
haha die opel heeft inferdaad behoorlijk meer schade. En terechtMaarten GTT schreef:das echt balenmaar zo te zien valt de schade op het eerste gezicht nog mee hopelijk word dit snel weer gerepareed en zo te zien heeft die lease (sl)opel meer schade dan jij suc6 met de wederopbouw van je clio
![]()
ben het er helemaal mee eens :terechtJoost R schreef:haha die opel heeft inferdaad behoorlijk meer schade. En terechtMaarten GTT schreef:das echt balenmaar zo te zien valt de schade op het eerste gezicht nog mee hopelijk word dit snel weer gerepareed en zo te zien heeft die lease (sl)opel meer schade dan jij suc6 met de wederopbouw van je clio
![]()
![]()
Staat er tenminste één mooie auto op deze foto.Joost R schreef:[img]http://members.home.nl/jroerink/schade/clioschade4.jpg[/img]
Jammer dat er geen wetgeving bestaat tegen een ontzettende sukkel zijn.
Ja nou ik weet dus niet precies hoe dat zit. Zou zijn verzekering dat dan moeten dokken?dateq schreef:Dit is echt klote man!
Het blijkt idd maar weer eens wat voor een gedachtenkronkel sommige mensen hebben.
Maar even een vraagje...
Hij is fout, dus dan zou jij toch een vervangende auto moeten krijgen voor de periode van reparatie?
Zonder hem zou je namelijk de kosten van een huurauto niet hebben.
Succes in ieder geval met de verwerking
zeg man ,ga eens bij een onafhankelijke spuiter langs.Joost R schreef:Kom net van de renault dealer.
Ze schatten de dagwaarde van de auto op 3000 tot 3500 euro.
En ze zijn bang dat hij dus wel total loss is.
Nu is het wachten tot de verzekering een expert stuurt.
In duitsland zeggen ze dat wel-Ray- schreef:das sieht nicht gut aus zouden ze in belgie zeggen... succes man...
Als de de dag waarde 3500 euro is dan is dat in nederlandse guldens 7700 gulden, zoveel is die schade toch niet ik schat met spuiten op 2250 2500 euro!Joost R schreef:Kom net van de renault dealer.
Ligt er aan of er iets mis is met de wielophanging dan wordt het duurderVosje schreef:Als de de dag waarde 3500 euro is dan is dat in nederlandse guldens 7700 gulden, zoveel is die schade toch niet ik schat met spuiten op 2250 2500 euro!Joost R schreef:Kom net van de renault dealer.
Voor mijn kleine schade kreeg ik 2850 euro terug, dan is een taxatierapport wel handig, de totale reparatie nu heeft gekost 900 euro en dat zijn dan 4 nieuwe velgen met banden, de rest had ik nog nieuw liggen, een mazzeltje met een ongeluk.Vosje schreef:dat kost toch geen duizenden euro's??