ACT: Algemeen Chat Topic

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Abel » Tue 7 Apr 2015 6:39

meer goud dan geel idd :D
Abel
Über-Spammer
 
Posts: 8511
Joined: Fri 31 Aug 2001 0:00
Location: Groningen

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Tom » Tue 7 Apr 2015 7:41

ik bedoelde meer de verhouding vd foto. denk dat ik zelf iets fout heb gedaan :smile: . maar ik vind het een mooi kleurtje (kost ook 8 mille extra).
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
User avatar
Tom
Moderator
 
Donateur
Posts: 25344
Joined: Fri 8 Mar 2002 0:00
Location: 's-Hertogenbosch
Car: MB

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby GJ » Tue 7 Apr 2015 12:03

Bij de dealer in Kleve (DL) staat er 1 in die kleur buiten. Het was mij ook al opgevallen. Lijkt toch best veel op JS
User avatar
GJ
 
Donateur
Posts: 3719
Joined: Thu 30 Sep 2004 18:50
Location: Nijmegen
Car: Megane R26

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Patrick RS » Tue 7 Apr 2015 12:21

Victor-J wrote:Als ik een (bijvoorbeeld) Clio RS zie rijden of staan in Zwolle, welke bekend is in het register, heeft het dan zin om een fototje te maken voor het register? Fiets nu regelmatig langs een redelijk knappe Phase 1 (Clio RS 2) namelijk.



Ja zeker. Ik sla alles op. Zo blijft alles up to date :D
User avatar
Patrick RS
Moderator
 
Donateur
Posts: 14749
Joined: Tue 19 Mar 2002 0:00
Car: Mégane 3 RS 275

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Adinsx » Mon 18 May 2015 13:19

Ok, geen leuk onderwerp, maar wie heeft er al eens met schade bij een schadeherstelbedrijf gestaan en gedacht 'tjonge, dit ziet er goed uit' :p
Ik ben voor een special op zoek naar een schadeherstelbedrijf met een moderne werkplaats, maar wil niet bij de geijkte bedrijven uitkomen die ik via Google of via relaties krijg.

Iemand tips?
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
User avatar
Adinsx
 
Donateur
Posts: 6960
Joined: Thu 20 Dec 2007 10:37
Location: Oosten des lands
Car: M4 Estate GT205

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Martijn » Thu 21 May 2015 13:01

Ff door vanuit t Marktplaats-topic:

Steven wrote:Iemand nog een vette oldtimer hebben?

http://link.marktplaats.nl/m927126898

Lijkt me zo vet om daar iets diks in te lepelen en het hele ding van een geïntegreerd buizenframe te voorzien :-)


Een tijdje geleden had mijn garage deze staan, een Renault Monaquatre

Image

Meer beeld, inclusief filmpje: https://plus.google.com/photos/11765455 ... 4732992753
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
User avatar
Martijn
Über-Spammer
 
Donateur
Posts: 8103
Joined: Mon 28 Jan 2002 0:00
Location: Zwinderen

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby ARNO16V » Thu 21 May 2015 20:22

Adinsx wrote:Ok, geen leuk onderwerp, maar wie heeft er al eens met schade bij een schadeherstelbedrijf gestaan en gedacht 'tjonge, dit ziet er goed uit' :p
Ik ben voor een special op zoek naar een schadeherstelbedrijf met een moderne werkplaats, maar wil niet bij de geijkte bedrijven uitkomen die ik via Google of via relaties krijg.

Iemand tips?


Bloemert autoschade in Staphorst! Zijn echte vakmensen!
ARNO16V
 
Posts: 6617
Joined: Thu 14 Jul 2005 18:00
Location: Meppel

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby ericon » Fri 22 May 2015 18:45

Erg mooi Martijn, deze of een Monasix staat bovenaan op mijn lijst en gaat er zeker een keer komen.


Nog even een Quote van het MP topic,

Dag Erik, hoe zie jij die ombouw in een Juvaquatre?, wil je dan volledig naar een voorwiel aangedreven auto wat een behoorlijke ingreep is, of hem achterwiel aangedreven houden?. Met dit laatste loop je tegen de beperkingen van de versnellingsbak en differentieel.

Zelf heb ik al eens overwogen mijn juva door mijn zeer beperkte gezondheid om te (laten) bouwen naar een voorwielaandrijver met semi automaat van een twingo, maar niet gedaan vanwege de hoeveelheid werk.

Buiten dat is de complete ophanging en remmerij totaal ongeschikt voor meer dan 50pk en 90km/h en al helemaal als je er wat gewicht in gaat gooien.

Koop een leuke Traffic of als je wat ouders wil een Estafette, deze zijn er in Frankrijk nog genoeg te vinden
.


Ik weet dat er Juvaquatres zijn met een motor van een Daf33 wat echt de Max zal zijn gezien de beperkte mogelijkheden van de bak.
ericon
 
Posts: 720
Joined: Fri 18 Mar 2005 20:17
Car: Meg RS225 + diversen

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Erik Olijnsma » Fri 22 May 2015 18:53

Zoals gezegd; ik ben het nu nog aan het uitvogelen en alles is nog verre van uitgedokterd. Voorwielaangedreven gebeurt in ieder geval niet.
Het is mogelijk om bij de F-motor de versnellingsbak van een 340/240 te gebruiken en misschien de achteras ook. Het wordt in ieder geval een uitdaging, maar ik zie hem wel zitten. Als ze complete V8-motoren in dit soort gebakkies kwijt kunnen, dan moet een simpele 4pots diesel ook wel lukken.
Zodra er een aantal puzzelstukjes op hun plaats zijn gevallen en ik weer het bedrijf heb opgestart (toch een vereiste voor de financiele middelen :D ). dan post ik tzt een project topic.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
 
Posts: 12075
Joined: Sun 31 Aug 2003 15:41
Location: Fryslân

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Adinsx » Fri 22 May 2015 19:11

ARNO16V wrote:
Adinsx wrote:Ok, geen leuk onderwerp, maar wie heeft er al eens met schade bij een schadeherstelbedrijf gestaan en gedacht 'tjonge, dit ziet er goed uit' :p
Ik ben voor een special op zoek naar een schadeherstelbedrijf met een moderne werkplaats, maar wil niet bij de geijkte bedrijven uitkomen die ik via Google of via relaties krijg.

Iemand tips?


Bloemert autoschade in Staphorst! Zijn echte vakmensen!


Thanks, ga eens aan het Google'n, evenals met de tip van Gerhald.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
User avatar
Adinsx
 
Donateur
Posts: 6960
Joined: Thu 20 Dec 2007 10:37
Location: Oosten des lands
Car: M4 Estate GT205

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Gerald » Fri 22 May 2015 20:24

Erik Olijnsma wrote:Zoals gezegd; ik ben het nu nog aan het uitvogelen en alles is nog verre van uitgedokterd. Voorwielaangedreven gebeurt in ieder geval niet.
Het is mogelijk om bij de F-motor de versnellingsbak van een 340/240 te gebruiken en misschien de achteras ook. Het wordt in ieder geval een uitdaging, maar ik zie hem wel zitten. Als ze complete V8-motoren in dit soort gebakkies kwijt kunnen, dan moet een simpele 4pots diesel ook wel lukken.
Zodra er een aantal puzzelstukjes op hun plaats zijn gevallen en ik weer het bedrijf heb opgestart (toch een vereiste voor de financiele middelen :D ). dan post ik tzt een project topic.

F-bok. Waarom niet kijken voor een volvo B21et/B23ft of helemaal mooi een B234ft. :D
blok/bak in de lengte en een achteras/dif wat ook 400 pk aan kan :D
User avatar
Gerald
Über-Spammer
 
Donateur
Posts: 11088
Joined: Thu 4 Jul 2002 15:40
Location: Du I Ven
Car: 2x twingo2 +5GTT

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Erik Olijnsma » Fri 22 May 2015 21:35

Geen idee, ik ken die blokken niet, ik zal er eens naar kijken of dat een optie is. Heul erg veul ruimte zit er niet onder de kap, dus grote blokken zal niet gaan lukken.
Reden voor het F-blok was vrij simpel, simpele techniek en goedkoop te krijgen met een complete auto (voor randorganen, computers etc...) Daarnaast is het Renault, beetje 1 geheel ;-)
Dit is een project wat zich moet gaan vormen en ik op een rijtje moet hebben voordat ik er aan begin. Al moet ik je wel teleurstellen; 400pk gaan we niet doen hahaha. zo'n 80-100pk is goed genoeg, ik geloof dat die dingen standaard 20-25pk hadden?
Erik Olijnsma
Über-Spammer
 
Posts: 12075
Joined: Sun 31 Aug 2003 15:41
Location: Fryslân

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Gerald » Sat 23 May 2015 8:48

Gewoon zoeken naar een volvo 240 oid. Ieder volvo redblok is goed.
User avatar
Gerald
Über-Spammer
 
Donateur
Posts: 11088
Joined: Thu 4 Jul 2002 15:40
Location: Du I Ven
Car: 2x twingo2 +5GTT

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Steven » Sat 23 May 2015 10:38

Juist Gerald,

Bovendien zou ik me bij hotrodding niet zo druk maken over blokken binnen het eigen merk, als het een dikke V-motor word, zou ik ook gewoon buiten Renault gaan zoeken voor een leuke motor+bak combinatie. Wat Fritz hierboven al aanhaalt is logisch, gewoon een complete donorauto zoeken met een starre achteras die je ook zo kan meenemen.

Een Juva verbouwen met een shitass Diesel uit kosten overwegingen vind ik echt slecht rijmen Erik, sorry maar dan zou ik gewoon zoals Ericon al aangeeft, gewoon iets nieuwers zoeken of de Juva gewoon origineel laten met een ander carburateurtje en een zelfbouw spruitstukje ofzo. Doe het goed of laat het zitten (ik laat het nog even zitten :D )
User avatar
Steven
 
Donateur
Posts: 26862
Joined: Sat 22 Dec 2001 0:00
Location: Alkmaar
Car: M536

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Gerald » Sat 23 May 2015 13:14

V blok is ook een leuke. PRVBLOK uit een volvo en je hebt toch weer een renault blok... wel een uit een 265 pakken en niet uit een renault/alpine ivm de problemen bij de renault blokken.
User avatar
Gerald
Über-Spammer
 
Donateur
Posts: 11088
Joined: Thu 4 Jul 2002 15:40
Location: Du I Ven
Car: 2x twingo2 +5GTT

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby zipzip » Sun 24 May 2015 20:43

Hebben jullie dit filmpje al gezien?
Max die wel in een Clio kan rijden! ;)
https://www.facebook.com/Sport1nl/videos/942309149145140/?video_source=pages_finch_main_video
zipzip
 
Posts: 387
Joined: Mon 17 Jan 2011 23:32
Location: Hagestein

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Steven » Wed 27 May 2015 21:54

Halee, weet iemand een goeie leerbekleder? het liefste in Noord-Holland

Ik heb een leren interieur wat opnieuw is bekleed, maar op 1 stoel heeft ooit de kat even huisgehouden, dus die moet (gedeeltelijk) overnieuw.
Het gaat om de kleurstelling van de zijwangen:
Image


Wie weet iets? :)
User avatar
Steven
 
Donateur
Posts: 26862
Joined: Sat 22 Dec 2001 0:00
Location: Alkmaar
Car: M536

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Abel » Thu 28 May 2015 13:33

Miauw, Miaaaaaaaaaauuuuuuuuwwwwwwwwwwww >)
Abel
Über-Spammer
 
Posts: 8511
Joined: Fri 31 Aug 2001 0:00
Location: Groningen

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Adinsx » Thu 4 Jun 2015 10:45

Mégane ingeruild op iets Italiaans...
Image

Binnen 5 minuten klonk er al een waarschuwing. Tyre Pressure Low. |: Blijft Italiaans. Niks aan het handje. :p

Even vijf dagen sturen met een geweldige rijdersauto, waarvan vrijdag t/m zondag het Sauerland doorknallen. :smoke:
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
User avatar
Adinsx
 
Donateur
Posts: 6960
Joined: Thu 20 Dec 2007 10:37
Location: Oosten des lands
Car: M4 Estate GT205

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Rik Hamberg » Thu 4 Jun 2015 10:54

Nice Tom!!

Volgende keer de nieuwe Alpine?
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
User avatar
Rik Hamberg
 
Donateur
Posts: 2410
Joined: Tue 5 Jun 2001 0:00
Location: Loozen (bij Gramsbergen)
Car: Clio IV R.S. (JS)

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Gerald » Thu 4 Jun 2015 11:09

Ik zou toch eens een brommercertificaat halen tom. :D
User avatar
Gerald
Über-Spammer
 
Donateur
Posts: 11088
Joined: Thu 4 Jul 2002 15:40
Location: Du I Ven
Car: 2x twingo2 +5GTT

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Adinsx » Thu 4 Jun 2015 11:27

Goed plan Rik!

De collega's zeggen al 'wij hebben het luxer voor elkaar op de motor'. Wordt wat de komende dagen. :p

@gerald
:lol:
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
User avatar
Adinsx
 
Donateur
Posts: 6960
Joined: Thu 20 Dec 2007 10:37
Location: Oosten des lands
Car: M4 Estate GT205

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby jacques » Fri 5 Jun 2015 10:27

Ik werk momenteel in industriepark Lijnden en hier vlakbij zit de Alfa importeur. Er rijden hier dagelijks 4 4C’s voorbij (rood, wit, zwart en zilver). Ze zijn vaak aan het testen van stationair draaien naar wegtrekken. Blijkbaar een probleem in het gebied van stationair naar optrekken. Plaatjes zie: http://www.autogespot.nl/alfa-romeo-4c/2014/01/23

Tom, je bent van harte welkom met de 4C als je op mijn werk wilt langskomen (kan via een PM geregeld worden)
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
User avatar
jacques
 
Donateur
Posts: 2431
Joined: Mon 27 Feb 2006 12:01
Location: Roelofarendsveen

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Sven 5 A T (VLIEGTEUG) » Sat 6 Jun 2015 11:30

ericon wrote:Erg mooi Martijn, deze of een Monasix staat bovenaan op mijn lijst en gaat er zeker een keer komen.


Nog even een Quote van het MP topic,

Dag Erik, hoe zie jij die ombouw in een Juvaquatre?, wil je dan volledig naar een voorwiel aangedreven auto wat een behoorlijke ingreep is, of hem achterwiel aangedreven houden?. Met dit laatste loop je tegen de beperkingen van de versnellingsbak en differentieel.

Zelf heb ik al eens overwogen mijn juva door mijn zeer beperkte gezondheid om te (laten) bouwen naar een voorwielaandrijver met semi automaat van een twingo, maar niet gedaan vanwege de hoeveelheid werk.

Buiten dat is de complete ophanging en remmerij totaal ongeschikt voor meer dan 50pk en 90km/h en al helemaal als je er wat gewicht in gaat gooien.

Koop een leuke Traffic of als je wat ouders wil een Estafette, deze zijn er in Frankrijk nog genoeg te vinden
.


Ik weet dat er Juvaquatres zijn met een motor van een Daf33 wat echt de Max zal zijn gezien de beperkte mogelijkheden van de bak.

Daf 33 lijkt me sterk .. Is luchtgekoeld , je bedoelt vast 55 of 66 , dat zijn de 1100 en 1300 renault blokken
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
User avatar
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
 
Donateur
Posts: 6132
Joined: Thu 10 Jan 2002 0:00
Location: Heiloo

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Adinsx » Mon 8 Jun 2015 14:08

jacques wrote:Ik werk momenteel in industriepark Lijnden en hier vlakbij zit de Alfa importeur. Er rijden hier dagelijks 4 4C’s voorbij (rood, wit, zwart en zilver). Ze zijn vaak aan het testen van stationair draaien naar wegtrekken. Blijkbaar een probleem in het gebied van stationair naar optrekken. Plaatjes zie: http://www.autogespot.nl/alfa-romeo-4c/2014/01/23

Tom, je bent van harte welkom met de 4C als je op mijn werk wilt langskomen (kan via een PM geregeld worden)


Aii... werk je bij de Renault-dealer daar waar ik vanmorgen linksaf ging naar Alfa en je rechts naar Renault kan? Ik heb helaas niet meer op het forum gekeken, anders hadden we zeker nog een blokkie om kunnen doen.

Inmiddels de 4C dus weer bij zijn baasje in Lijnden gebracht na iets meer dan 1500 km gestuiter, gebrom en geblaas. Een heerlijke pure rijmachine, maar niet voor lange afstanden en lange rechte stukken. De Autobahn was domweg saai, op het eruit rijden van dikke auto's na. (0)
Nee, het betere bochtenwerk daar is hij uitermate voor geschikt. Dankzij het ontbreken van stuurbekrachtiging voel je werkelijk alles. Nagenoeg plankhard afgeveerd op de Dynamic-stand inclusief genoeg speelruimte. De sportuitlaat is belachelijk, vanaf honderden meters hoor je de auto al aankomen. Maar... het past er bij.

Al met al, de eigen Mégane zat ineens belachelijk hoog, was fluisterstil en traaaagg... Gelukkig hebben we de foto's nog. Een paar uit de 600 geschoten plaatjes. Verder ook nog een 100 Gb aan bewegend beeld van de vier GoPro's. Zitten ook toffe shots bij, maar dat komt later nog wel een keer.

Verbruik over die 1500km -> 1:11,2. Mede dankzij de lange stukken (op de snelweg haalt ie maar zo 1:12,5 of beter bij cruisen), maar hij is sowieso relatief zuinig te noemen. Niet zo gek natuurlijk met een laag gewicht de bocht uit sleuren vs menig ander sportauto die maar zo 400kg extra op de weegschaal legt.

Conclusie: Heb je geld over en zoek je een trackday auto of voor domweg boenderen. -> 4C. Wil je iets meer comfort -> Mégane RS ;)
(Of meteen twee, want je bent dik 60k kwijt voor een 4C.)
Oh, en flitspalen in Duitsland kennen de 4C nu ook. Gelukkig bleef het bij twee 'smile, picture time'-momenten.


Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Laatste twee zijn op de dijk bij mij om de hoek. Vanmorgen nog even een afscheidsronde gedaan en nog wat video opgenomen. Een aantal herkennen de dijk wellicht.


*zo, genoeg vervuiling op dit Renault forum. Volgend jaar maar de Alpine regelen wat Rik opperde. (Y)
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
User avatar
Adinsx
 
Donateur
Posts: 6960
Joined: Thu 20 Dec 2007 10:37
Location: Oosten des lands
Car: M4 Estate GT205

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby PaulM » Wed 16 Sep 2015 20:07

even snel vraagje, als je een electrische auto oplaad wat wordt er dan genoteerd wat je 'geladen' hebt? Is dat dan bijvoorbeeld een x aantal kWh's? Zoek de vervangen van liters bij electrische pomp.
PaulM
 
Donateur
Posts: 4975
Joined: Wed 27 Jul 2005 10:14
Location: Nijmegen

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Ronald1916V » Thu 17 Sep 2015 7:21

PaulM wrote:even snel vraagje, als je een electrische auto oplaad wat wordt er dan genoteerd wat je 'geladen' hebt? Is dat dan bijvoorbeeld een x aantal kWh's? Zoek de vervangen van liters bij electrische pomp.


Aantal kW/h inderdaad, het verbruik wordt weergegeven in W/h (Watt /uur) per KM. Als je een batterijpakket hebt met een (om het makkelijk te houden) "tankinhoud" van bijvoorbeeld 24 kW/h kun je daar ongeveer 90% van gebruiken. Daar houd je dus dan ongeveer 21,6 kW/h van over en met bijvoorbeeld een gemiddeld verbruik van 200 W/h per km (wat bijvoorbeeld een Nissan Leaf gemiddeld verbruikt gecombineerd met de verlichting en diverse verbruikers aan) kun je dus ongeveer 108km rijden op een vol batterijpakket.

Dat wil nog niet zeggen dat je uiteindelijk 21,6kW/h aan stroom uit je muur trekt want de batterijlader tussen het batterijpakket en de laadpaal/wandcontactdoos heeft ook geen 100% rendement, eerder 90-95% dus die 10% moet je nog even over de 21,6 kW/h heen rekenen.

Al met al trek je dan bij een volle lading ongeveer 24kW/h uit het net wat met het gemiddelde tarief van 0,22 cent per kW/h neerkomt op ongeveer iets meer dan 5 euro voor een volle "tank" wat neerkomt op ongeveer 4,5 cent per km. Vergeleken met bijvoorbeeld een dieseltje die 1 op 18 rijd kost dat ongeveer 6,5 cent per kilometer. Maargoed, daar rijd je dan ook 1000km mee op een volle tank. :)
User avatar
Ronald1916V
 
Donateur
Posts: 5545
Joined: Sat 6 Aug 2005 18:12
Location: Zwolle
Car: Renault 19 2.0 16V

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Jacob Priem » Fri 9 Oct 2015 23:17

Ik zet het maar even hier neer, kon zo snel het topic van de vorige keer niet vinden, het gedoe met het forum rond 0:00 bestaat nog steeds. Het forum is een ongeveer een half uur / drie kwartier daarna gewoon niet te bereiken, niet alleen in het weekend maar ook op de "normale" werkdagen niet. Ik kan mij herinneren dat er ooit naar gekeken is / contact over is geweest met de hosting service en dat het toen opgelost zou worden, maar het is dus kennelijk nog niet opgelost.
User avatar
Jacob Priem
 
Donateur
Posts: 1671
Joined: Mon 21 May 2007 18:34

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby antoine » Sat 10 Oct 2015 4:54

Automatische back-up iedere nacht om 0:00 ?
antoine
 
Posts: 7731
Joined: Sun 19 Jan 2003 17:51
Location: mont chêne
Car: Renault Clio III RS

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Willem-Jan » Sat 10 Oct 2015 5:23

Ik dacht dat die tijd verschoven was naar diep in de nacht. ik zal eens vragen, bedankt voor het melden. (Y)
User avatar
Willem-Jan
Bestuurslid
 
Donateur
Posts: 5594
Joined: Sat 1 Jul 2006 15:42
Location: Opeinde
Car: Laguna, 5 GTE, 4F6

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Adinsx » Wed 4 Nov 2015 21:45

Zitten hier nog technisch geïnteresseerden die hun kennis willen bijspijkeren?
Over een kleine twee weken organiseren we (lees: de vaktitel waar ik voor mag werken) de vierde editie van een kennisevenement in Autotron Rosmalen.
24 kennissessies, demonstraties, wedstrijden, gastsprekers. Nouja, teveel om op te noemen en ik wil hier natuurlijk geen reclamepraat van maken.
Niettemin, mocht iemand interesse hebben, met deze link ben je op uitnodiging van de redactie welkom. Toegang is gratis na registratie. Info over het programma, kennissessies e.d. staat hier.

PS: als dit als reclame gezien wordt, dat is het niet maar ik kan het begrijpen. Wil alleen de RTC-leden even attenderen op het event. ;)

PS2: Helaas voor zover ik me kan herinneren geen Renault's op het event. Wel een AMG GT S op ons eigen plein, een Fiat Stilo (waar je een storing aan moet oplossen), en nog wat andere leuke zaken.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
User avatar
Adinsx
 
Donateur
Posts: 6960
Joined: Thu 20 Dec 2007 10:37
Location: Oosten des lands
Car: M4 Estate GT205

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Abel » Wed 4 Nov 2015 22:10

Nice! altijd leuk toch? en reclame vind ik dat als er een ander beter van word als je er op reageert of heengaat ;-)
Abel
Über-Spammer
 
Posts: 8511
Joined: Fri 31 Aug 2001 0:00
Location: Groningen

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Adinsx » Wed 4 Nov 2015 23:01

Zeker, en gezien er best wel veel tijd in dergelijke dingen gaat zitten qua sprekers regelen, ideeën uitwerken, etc blij dat het er aan zit te komen. Nu hebben de RTC'ers die APK-keurmeester zijn via de RDW al een uitnodiging gehad, maar ik weet dat hier nog veel meer technisch geïnteresseerden zitten. Iedereen is welkom.
Praktische info: Dinsdag 17 en woensdag 18 november. 13.30 open tot 21.00 uur. Wie het nodig vindt om mij op een podium te zien moet vroeg zijn, om 14.00 uur open ik het event. ;)
Borrelen doen we vanaf 20.15 uur. :D
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
User avatar
Adinsx
 
Donateur
Posts: 6960
Joined: Thu 20 Dec 2007 10:37
Location: Oosten des lands
Car: M4 Estate GT205

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Merijn » Thu 5 Nov 2015 11:12

Ik zou er een topic voor maken! (Y)
Merijn
Über-Spammer
 
Donateur
Posts: 31467
Joined: Tue 13 Nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Re: ACT: Algemeen Chat Topic

Postby Adinsx » Thu 5 Nov 2015 12:03

Welke categorie Merijn? Dan probeer ik vanavond het even duidelijk in een startpost te zetten.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
User avatar
Adinsx
 
Donateur
Posts: 6960
Joined: Thu 20 Dec 2007 10:37
Location: Oosten des lands
Car: M4 Estate GT205

Return to Chat (Renault)



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group