Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Anonymous

Nou jongens, en meisjes.

Ik vond het echt maar dan ook echt heel erg
gaaf.
De stand van onze club was echt super
en de auto's ook. Heel veel mooie dingen gezien en gehoord. Het was echt super!!!

Wat moet je nog meer zeggen???
Op naar Viva le France 2002
Mzzl...:wink:
Tijn
Contacteer:

Helemaal gelijk heb je, het was super-tof.
En jij natuurlijk nog even extra gefeliciteerd met je beker he?
mathijs

ben net thuis flink in de file gestaan bij amsterdam, maar ja het was het allemaal waardt.
ik wou mijn conmplimenten geven aan de orginisatie van de stand hij was zeer profesioneel en erg mooi.
chris nog bedankt dat je die stickers mee hebt genomen!
zie jullie gauw weer op een meeting!!!!!!!!!
ga morgen op vakantie naar frankrijk ook nog even kijken op een een paar slopen in de buurt.
veel turbo groetjes mathijs
Anonymous

:cool: :cool: :cool:

Het was inderdaad supergaaf, ik ben rete verbrand :sad: en zit nu met koppijn achter de computer de foto's te bewerken om ze online te krijgen. hopenlijk heb ik nog genoeg ruimte, ik verwacht ze ongeveer om 21:30 wel online te hebben.

Ga nu ff een paracetamolletje scoren.... Ma ?!

Clio V6 met http://www.renault-tuning.com sticker :smile:
Laatst gewijzigd door Anonymous op zo 29 jul 2001 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
André ter Velde

Gaat het alweer een beetje beter meneer Tack?? Ik zie dat ik net te voeg ben voor de foto's. Ik kijk strakes nog wel een keer. Nu eerst weer verder met de F1 op video. Ik zie je morgen. Greetings, opa :wink:
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Oke dan mensen ik ben al een tijdje thuis maar ik heb eerst eens lekker in het zonnetje een pilsie gedronken en effe na zitten te praten met mijn vriendin hoe gaaf het was. Even een kleine opsomming van auto's die er waren :

2x clio V6 (chris en ik regelen dat wel :smile: )
2x 19 16v (1 daarvan met beker :wink: )
1x Megane Coupe Cabrio
1x Megane Break
1x 5 (1.7, ja toch bas?)
1x twingo
En natuurlijk een stapel 5 GT TURBO'S heb ze wel geteld maar ben het alweer vergeten.

Iedereen die ik vergeten ben mijn excuses.
Tijn
Contacteer:

zit nu met koppijn achter de computer
Ah, ik weet precies wat je bedoelt. Ik ga zo echt mijn bed in, dit is niet uit te houden, voel me verschrompeld.
catrinus

Was echt super kicke. Ben nu ook rete verbrand maar ik heb het er voor over. en crs dacht een primeur te hebben met de clio v6. Ha wij hadden er lekker 2 :cool:. Echt te gek en ik zal het niet snel vergeten(2 fotorolletjes volgeschoten>-). En hopelijk volgend jaar met de andere gt er heen. En Arjen nog gefeliciteerd met je 3e plaats.

Groet van catrinus
-----------------
Eat my dust
Laatst gewijzigd door catrinus op zo 29 jul 2001 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Rik Hamberg
Car: Clio IV R.S. (JS)

Ja, het was een hele mooie dag. Het was mijn eerste Vive la France, en dan ook gelijk op een stand kunnen staan. GAAAFFF gewoon.:lol:

10o, het was trouwens geen 16V van mij maar een mooie 19 1.7.:wink:

Die V6-en op de stand en ook nog een supernieuwe Clio 2.0 16V was ook perfect voor het imago van Renault-Tuning.Com.

Kortom, een zeer geslaagde dag en een compliment voor de standorganisatie en natuurlijk de Vive la France organisatie VDB-promotions.

Ik zou het bijna vergeten: Arjen, Van Harte nog met je 3e plek bij de slalomcompetitie, super wat je deed met je 19. Je was snel weg, vandaar dat ik je via deze weg feliciteer.

---Renault Sport---
Laatst gewijzigd door Rik Hamberg op zo 29 jul 2001 23:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Bedankt...

Maar de reden dat ik zo snel weg was, was omdat ik aardig verbrand was.
Mijn armen en nek doen echt ontzettend zeer.

Maarja ik denk niet dat ik de enige ben die daar last van heeft.

Mzzl..:wink:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Bij deze Bedank ik VDB promotions juist voor de SLECHTE organisatie, als ze stroom beloven dan moeten ze wel hun belofte na komen, en een noodagegraat plaatsen, de stroom op het circuit was tenslotte aangelegd door de heren van de catering.
Voor de rest was het natuurlijk een superdag, vooral met al die mooie auto's op de stand, ik hoop dat we de volgende keer wat RTC spullen op de stand kunnen leggen, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Een mooie vlag in de lucht o.i.d.
Het weer vond ik echt perfect, aan het einde van Vive La France ben ik met Haas, Tjabel, Jappe, Ivo , Joost en Bas Hagen nog even naar Harderwijk gereden waar HEEL erg veel auto's van Truckstar uit Assen vandaan kwamen, dat was ook nog wel even leuk om te zien. Bijna allemaal zo'n mooie brulpijp eronder!! :grin:

Deze dag was zeker voor herhaling vatbaar! :smile:
Laatst gewijzigd door Chris op ma 30 jul 2001 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Heel erg jammer dat Maxxy,Mario en Jeoff niet met hun GT konden zijn en dat Henk de Turbo van zijn 21 Quadra opblies op de heenweg! :sad: Jammer, succes allemaal met de wederopbouw, en tot de volgende keer!
Goof

Jammerjammerjammerjammerjammerjammerjammer dat ik er niet bij was, gaaf dat deze dag en de stand zo'n succes waren!!!
Hagen
Contacteer:

Ja, het was echt gaaf. Perfect weer, een mooie stand, maar liefst 2 v6'n (crs maar 1)ha ha Het was echt perfect. 'S avonds nog een tijd gezellig bij de Mac in Horst gezeten naar vrachtwagens kijken. Van mij mogen al de meetings zo zijn.
Anonymous

Kewle dag idd, mooie stand, mooie wagens, en gezellige mensen..
Is er ook iemand niet verbrand?? Wat deed het vanacht zeer zeg :smile:
Tino
Erelid - RvT

Verbrand nee hoor helemaal niet ik had al een lekker strand kleurtje dus ik heb nergens last van gehad.
Anonymous

Tsjah, sommige mensen hebben altijd mazzel.
Ik wou dat ik naast het strand woonde :smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

10o wrijf het er maar weer in hoor dat je zo dich bij het strand woont! PATSERTJE! :wink:
Tino
Erelid - RvT

En dat gaan jullie nog heel lang horen muhahahaha :lol:
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Aan het strand wonen? Daar is het toch altijd VEEEEL kouder???? muhahahaha :lol:
Menno

Was inderdaad een geslaagde dag. Schrok aanvankelijk een beetje aan de overmaat aan extreem lelijke auto's, maar er bleek uiteindelijk nog genoeg leuks te zien. Zelfs zoveel te zien dat ik nauwelijks iemand gesproken heb, maar dat komt wel weer een keer.

Wel een beetje weinig 21 Turbo's, maar ja, exclusief is ook leuk. Kent iemand trouwens die zilvergrijze Phase I die er stond?

-----------------
happy turbo'ing
Laatst gewijzigd door Menno op ma 30 jul 2001 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Wouter.

Hij was toppie maar beetje jammer dat je mij er niet tussen heb gezet met auto's die aanwezig waren op de stand, was namelijk de renault clio 16v, blauw staat op foto 5 een stukje op de 6e foto (zt-96-ds):smile:.
Was een geslaagde dag op naar de volgende meeting
Tino
Erelid - RvT

Ik heb nog een foto gemaakt waar jij wel opstaat maar mijn foto's worden momenteel ontwikkeld (heb geen digitale camera) dus nog even geduld aub.
Wouter.

Waar ik op sta dan, tof man. vond het al zo jammer dat ik er half op stond
Anonymous

Tja Menno, je hebt gelijk er stond ook aardig wat schroot tussen. en sorry hoor maar hoe ver je ook gaat met je BX, het blijft een lelijk barrel, of zoals jij het wel eens hebt gezegd, Al geef je een aap een gouden ring, het blijft een lelijk ding.:smile:

En ja ik heb niet iedereen op de foto kunnen zetten, ik wist ook niet van alle auto's of ze bij RTC hoorden, maar er zijn genoeg foto's gemaakt dus dan zal hij daar wel ergens bij zitten.
Jeffrey E.

Het was echt bijna alles was SUPER, het enige minpunt was dat ik niet met mijn eigen auto kon komen.

Maar jullie auto's en het weer en de stand hebben een hoop goed gemaakt..

Bedankt en tot sinassss...:lol:
Arjen

Toch deden die BX'en het niet slecht tijdens de sprint. En dan nog die gast met z'n XM v6 met fietsenrekhouder .............
Menno

en sorry hoor maar hoe ver je ook gaat met je BX, het blijft een lelijk barrel
Sorry Tack, dan heb ik nog een pijnlijk 'wistudatje' voor je:
De super5 is door dezelfde man getekend als de BX, te weten Marcello Gandini.

Moet zeggen dat ik de meeste BX'en nog wel aan kon zien. De diverse andere auto's met een tuperware overkill waren duidelijk slechter voor m'n maag.
rev it like a rental
Arjen

Oeps !!!!!!!!!!!!
Anonymous

Tja Marcello had ook zo zijn zwakke momenten schijnbaar :smile:

Bij het ontwerpen van de BX was hem schijnbaar gevraagd een enorme taartschep te maken :smile:
Tijn
Contacteer:

bij mijn weten was de bx door bertone getekend....

op een dag dat hij 40 graden koorts had, dat wel....
Menno

Nee, was echt die Gandini, waarschijnlijk in dezelfde bui waarin ie de Lamborghini countach en diablo tekende
rev it like a rental
Tijn
Contacteer:

ehm... ik ga ver voor dit soort dingen hoor... nu bezoek ik zelfs de site van de bxclub ...
Ook het stylingbureau van Bertone hield zich bezig met het ontwerp van de XB. Zij hadden meer succes als de ontwerpafdeling van Citroën, want het ontwerp van Bertone zou uiteindelijk de BX worden. Bertone tekende voor de BX een opvallende, hoekige koets met vele fraaie stylingdetails. Bertone ontwierp ook een bij dit koetswerk passend interieur.
En bertone tekende inderdaad ook de countach en de diablo....
Laatst gewijzigd door Tijn op di 31 jul 2001 23:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Arjen

How low can you go ?
Menno

Ok, als je 't over Bertone als stylingbureau hebt, heb je inderdaad gelijk. Marcello Gandini(geb.26-8-'38 ) is daar op 1 november 1965 komen werken. Hij heeft daar onder andere de volgende auto's getekend:

1966 Lamborghini Miura
1968 Lamborghini Espada
1969 BMW 2500
1969 Iso Rivolta Lele
1970 Alfa Romeo Montreal
1971 Lamborghini Urraco
1972 BMW 520
1972 Maserati Khamsin
1972 Lamborghini Countach
1973 Fiat X1/9
1973 Ferrari Dino GT4
1974 Lancia Stratos
1974 Innocenti Mini 90/120
1975 VW Polo / Audi 50
1976 Fiat 131 Rally
1976 Lamborghini Urraco Silhouette
1977 Alfa Romeo Alfetta 2000
1979 Mazda Cosmo
1983 Citroen BX (yeah)
1985 Renault Supervijf
1989 Cizeta V16T
1989 Lamborghini Diablo

Dus.
-----------------
happy turbo'ing
Laatst gewijzigd door Menno op wo 1 aug 2001 0:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie