Bijde Renault-dealer bij mij in de buurt wisten ze ook niet precies welke ik nodig had. Ik heb toen drie verschillende meegekregen en daar zat de goede tussen. De andere twee mocht ik de volgende dag gewoon weer terugbrengen.
Het is niet het antwoord op je vraag maar misschien heb je er iets aan
Rudo schreef:Bijde Renault-dealer bij mij in de buurt wisten ze ook niet precies welke ik nodig had. Ik heb toen drie verschillende meegekregen en daar zat de goede tussen. De andere twee mocht ik de volgende dag gewoon weer terugbrengen.
Het is niet het antwoord op je vraag maar misschien heb je er iets aan
Thanx Rudo
Dealert doet moeilijk. Wil chassisnr wetenenzo. Aangezine ik een Duits chassisnr heb heeft hij dar geen reet aan en kan ioe er niks mee. Hij moet ze bestellen....dus ka ie ze me niet meegeven..
Heel graag een bestelnummertje mensen...maak me blij
Ik wil je mijn chassisnummer wel geven hoor, als ze daar wél wat aan hebben. Dan komen ze waarschijnlijk óók op die drie verschillende uit en wellicht mag je dan ook gewoon even passen
Thanx Rudo
Dealert doet moeilijk. Wil chassisnr wetenenzo. Aangezine ik een Duits chassisnr heb heeft hij dar geen reet aan en kan ioe er niks mee. Hij moet ze bestellen....dus ka ie ze me niet meegeven..
Thanx . Het is alleen niet voor mij
Dus liever een bestelnummertje...
Thanx Rudo
Thanx . Het is alleen niet voor mij
Dus liever een bestelnummertje...
HAHA..
Ik heb mijn carb van mijn duitse auto verkocht aan iemand anders...die heeft dus het nummer nodig, maar hij krijgt het niet los van zijn gargae wegens gezeik met chassisnrs.